ja dat doe ik ook altijd!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef buzzer het volgende:
ik geef altijd een parkeerkaartje weg als daar nog parkeertijd opzit...
zonde om weg te gooien, het is toch al betaald..
dat is nou nog echt eens een goede daadquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef zwartedoos het volgende:
nou vooruit, effe pronken met mijn goede daad.![]()
Het huis van de buren van mijn zus was afgebrand en toen heb ik met haar geld ingezameld en allemaal spulletjes(speelgoed, ondergoed etc)gekocht voor hun kids![]()
(ze waren niet verzekerd)
vreemdquote:Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef Fisher het volgende:
uhm, op weg naar 't sporten een kleine meid zien met een grote hond aan de lijn, hond is nogal actief en klein meisje laat de riem los en de hond gaat er vandoor... ik gooi m'n fiets in de berm en hou de hond in bedwang zodat 't meisje weer verder kan met d'r hond
verkapt 'ik ben stiekem een pedofiel post'quote:Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef Fisher het volgende:
uhm, op weg naar 't sporten een kleine meid zien met een grote hond aan de lijn, hond is nogal actief en klein meisje laat de riem los en de hond gaat er vandoor... ik gooi m'n fiets in de berm en hou de hond in bedwang zodat 't meisje weer verder kan met d'r hond
sshhhtquote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
verkapt 'ik ben stiekem een pedofiel post'
Sunk costs meenemen in je besluitquote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef buzzer het volgende:
*Niet eens is*quote:Op maandag 13 maart 2006 22:40 schreef -beyond- het volgende:
Tjeetje, mijn goede daad van vandaag???
Uhh ik leef nog........dat vind ik de beste daad tot nu toe!
en die twee zwervers gratis onderdak bezorgd op de ICquote:Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef Oosthoek het volgende:
Laatst nog een paar zwervers in elkaar gerost. De maatschappij weer een plezier gedaan.
Heb in belgie een keer een kaartje in de automaat gevonden waar nog een half uur op zat, vond ik erg sympathiek. Zelf sta ik bijna nooit op betaalde plaatsen dus heb de gunst nog niet terug kunnen doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef buzzer het volgende:
Maar Tonky-boy.......quote:
Omdat je offline bentquote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar Tonky-boy.......
Hoe kun je dat nou zeggen over mij![]()
![]()
Je breekt mijn hart!!
Dat komt omdat ik nog mijn goede daad nog moet doen voor vandaag......quote:
Ik ook, ik benn ontzettend geil vanavond anmelijk.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:07 schreef -beyond- het volgende:
Ik weet een goede daad....
quote:
Dat jij lam bent is niet eens het zo erg...quote:
Coulant.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:41 schreef faculty het volgende:
een meisje op station leiden had problemen met de geldautomaat. Haar euro wilde hij niet aannemen, dit terwijl er nog maar 20 cent in moest. Ik stond achter haar.. had geen haast, maar zij wel. Niet veel moeite om haar 20 cent toe te stoppen..
ik moest toch iets verzinnen om aan dit topic mee te doen:Pquote:Op maandag 13 maart 2006 23:44 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Coulant.Wel een goedkope pijpbeurt hoor, die 20 cent...
of juist niet, (quote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik geef 3 of 4 in de week ca. 10 zwerfkatten te eten.
Twee grote blikken TomPoes en twee pakjes kattenmelk per keer.
Ik ben altijd lief voor katten.![]()
En op deze manier ook voor de medemens.
Er verdwijnen geen goudvissen meer van de vensterbank en de mensen kunnen weer genieten van jonge vogeltjes en eendjes.
Ik reed vanmorgen naar mijn werk. Kom dan altijd langs een park.. lagen daar twee eenden dood op de weg..aangeredenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 03:49 schreef Ratelslangetje het volgende:
Er verdwijnen geen goudvissen meer van de vensterbank en de mensen kunnen weer genieten van jonge vogeltjes en eendjes.
effe serieus: wat bedoel jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:55 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb heel wat baggertopics op slot gezet, zodat de andere, wel normaal postende users op een normale, heerlijke manier kunnen toeven in het ONZ-subforum.
Verder heb ik op een volwassen en degelijke manier aan een user uitgelegd dat hij moest stoppen met het spammen van zijn site vol olijke filmpjes en dergelijke.
Ik vind het anders vrij serieus.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij serieus.
Op vrijwillige basis een forum modden getuigt toch wel van liefheid.!
En voor de rest....vandaag heb ik niet superlief gedaan. Ja, mijn moeders fiets binnen gezet, omdat ze niet naar buiten wilde in de kou.
En als ik op school ben, ben ik ook altijd erg lief (en behulpzaam) richting mijn klasgenoten.
Tsja, daar doe je ons ook een heel groot plezier mee.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:13 schreef Casparovvv het volgende:
Ik heb besloten er een jaar tussenuit te gaan,
Nou, dan hebben we driedubbel schikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Tsja, daar doe je ons ook een heel groot plezier mee.
liefquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind het anders vrij serieus.
Op vrijwillige basis een forum modden getuigt toch wel van liefheid.!
En voor de rest....vandaag heb ik niet superlief gedaan. Ja, mijn moeders fiets binnen gezet, omdat ze niet naar buiten wilde in de kou.
En als ik op school ben, ben ik ook altijd erg lief (en behulpzaam) richting mijn klasgenoten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |