Was foutje, nu andersquote:Op maandag 13 maart 2006 22:04 schreef Adidah het volgende:
Dus 2 en 3 zijn hetzelfde?
Dat maakt mij bij voorbaat al kansloosquote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef RayMania het volgende:
Tot nu toe heeft bijna iedereen plaatje 1 goed, rest is erg slecht.
(met dubbele plaatje vernieuwd nagekeken)
Bij SBS idd. Kon je bellen, wat een heleboel debielen deden. En nu zitten we het hier te doen....quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef JeroenV het volgende:
Vroeger kwam dit volgens mij wel eens ergens anders in voor ook, ik ken het ergens van. Erg leuk!
We have a winnerquote:
Nu doet Ray het, maar dat is misschien wel een goede voor de volgende keer? Tenzij er een poule word gemaakt, maarja.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:22 schreef Leso_Varen het volgende:
En martijn mag nu nieuwe plaatjes posten?? Of doet RayMania het weer?
Dat is wel een goede inderdaad. Ik ben overdag vaak afwezig en het is jammer om alleen 's avonds nieuwe plaatjes te posten. Wie stemt ervoor om de winnaar de nieuwe serie te laten posten?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:22 schreef Leso_Varen het volgende:
En martijn mag nu nieuwe plaatjes posten?? Of doet RayMania het weer?
ik want ik zou niet weten hoe je die balletje erin krijgtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dat is wel een goede inderdaad. Ik ben overdag vaak afwezig en het is jammer om alleen 's avonds nieuwe plaatjes te posten. Wie stemt ervoor om de winnaar de nieuwe serie te laten posten?
Oh, dan ben ik ook heel slechtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:31 schreef RayMania het volgende:
Noca zit voorlopig héél warm.
Dos37, ErwinEHVNL en Burbo: Héél slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |