ja, voor zo weinig studenten zijn er toch nog best veel computers....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar kwam ik gister ook achter ja. Een erg rustige computerruimte daar![]()
Kom op, je bent veel te jong en hebt bovendien het verkeerde geslacht om zo aan koffie gehecht te zijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:55 schreef JimmyJames het volgende:
Het probleem dat ik heb met de UB is dat je er geen koffie mag zuipen buiten de kantine, hoe moet je dan doeltreffend leren?!!?!?
Ik ben mentaal niet zo sterk als jijquote:Op zondag 28 mei 2006 10:02 schreef m021 het volgende:
[..]
Kom op, je bent veel te jong en hebt bovendien het verkeerde geslacht om zo aan koffie gehecht te zijn.Gewoon eerst koffie drinken en dan leren.
waar zit natuur/scheikunde dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 09:47 schreef teigan het volgende:
[..]
ja, voor zo weinig studenten zijn er toch nog best veel computers....
Op het Zernike complex, het eerste grote gebouw aan de rechterkant.... Nijenborgh 4 is het adres...quote:
Ja, net als alle kleine verenigingen. En het is een terechte naamswijziging in mijn ogen, want de naam "Hendrik" is niet iets waar je lovend commentaar op krijgt; veel mensen associeren het met kneuterig&Christelijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:24 schreef teigan het volgende:
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/stad/article575088.ece?secId=22
ik kwam net dit berichtje tegen..... Samenvatting, ASV Hendrik verandert de naam is Dionysos oid..
Ze zijn er volgens mij wel erg wanhopig om nieuwe leden te trekken zeg..
Hier is het één en al drama sinds afgelopen maandag. Hier in Groningen kan ik geen mail meer versturen en bij mijn ouders kan ik niets ontvangenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:17 schreef JimmyJames het volgende:
RUGmail is weer eens niet toegankelijk vrijdagnacht, wat een drama![]()
Zo'n beetje de helft van de inkomende emails op mijn RUGmail zijn van de helpdesk afkomstig![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben, wat laat, tot een duistere ontdekking gekomen: tentamens toetsen NIET je kennis van de stof, maar je kennis van de sheets die worden geprojecteerd tijdens de hoorcolleges. Leer ze uit je hoofd en je hebt gegarandeerd een voldoende.
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
't is rustig hier... Tentamenstress??
Jep...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 12:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gezien dat IR Baboon gequote staat in de UK?
Niet echt meer, de laatste is volgende week maandag, ik heb er reeds 2 achter de rug. Eentje vandaag, statistiek, waar ik het hele jaar tegenop zag, uiteindelijk 4 dagen voor gestudeerd en het ging goed!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:55 schreef SuperWeber het volgende:
't is rustig hier... Tentamenstress??
Statistiek...quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:07 schreef Jurrio het volgende:
[..]
Niet echt meer, de laatste is volgende week maandag, ik heb er reeds 2 achter de rug. Eentje vandaag, statistiek, waar ik het hele jaar tegenop zag, uiteindelijk 4 dagen voor gestudeerd en het ging goed!
Efficient studeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |