shit zegquote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef pekel het volgende:
Virtuele play-off schema na 35 wedstrijden:
Ronde 1
TOP Oss - Haarlem (b)
Ronde 2
Winnaar b - Ado Den Haag (4)
Uhh nou nog 3 punten lijkt mij, maar het lijkt me dat we al een heel eind op weg zijn inderdaad!quote:Op maandag 20 maart 2006 22:08 schreef Ambrosius het volgende:
VVV. Van 2-1 naar 2-2 gelijk en 3-2 voor in de laatste paar minuten. Het maakt geen verschil voor het kampioenschap, één punt is genoeg voor Excelsior, dat doelsaldo is zoveel beter..
Jammer dat VVV gewonnen heeft, maar het feit dat agovv van den bosch gewonnen heeft vind ik niet direct negatief. Ik bedoel ook als agovv de periode niet pakt zijn er genoeg kanshebbers die onder ons staan en de periode kunnen pakken. Bovendien moeten ze de beladen wedstrijd tegen de eagles ook nog maar eens zien te winnen.quote:
Reken er maar niet op. De manier waarop we de laatste weken voetballen...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 00:16 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Uhh nou nog 3 punten lijkt mij, maar het lijkt me dat we al een heel eind op weg zijn inderdaad!
Heya Den Bosch, doe ons een lol vrijdag!
5e. De overige twee plaatsen zullen verdeeld worden door Helmond Sport, Emmen, Den Bosch en de Graafschap. (er even vanuit gaande dat Agovv of een andere laaggeklasseerde club de periode pakt).quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:24 schreef Dylan Dog het volgende:
Welke plek geeft waarschijnlijk nog recht op PO?
Bij Cambuur lukt het wel makkelijk.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
bij welke club in de eerste divisie krijg je nog makkelijk een pers kaart
3x Ajax in Rotterdam?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:43 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ken ik volgend jaar weer wat leuke wedstrijd meepikken op Woudestein.![]()
En Helmond sportquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |