Behalve Al-Jazeera; oorlogen verslaan alsof het voetbalwedstrijden zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 18:20 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
alle buitenlandse zenders zijn kut
Dat is nog geen reden om omrop frieslan te laten ontvangen.quote:
voetbal is ook oorlog. kijk maar naar ajax-feijenoordquote:Op maandag 13 maart 2006 18:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Behalve Al-Jazeera; oorlogen verslaan alsof het voetbalwedstrijden zijn![]()
![]()
Helaas wel, in elke provincie ontvang je de plaatselijke regionale zender.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:22 schreef Zombine het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om omrop frieslan te laten ontvangen.
Ik versta niets van Al-Jazeera, maar het klinkt wel leukquote:Op maandag 13 maart 2006 18:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
voetbal is ook oorlog. kijk maar naar ajax-feijenoord![]()
Friesland zou geen plaatselijke regionale zender moeten hebben.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Helaas wel, in elke provincie ontvang je de plaatselijke regionale zender.
van omroep friesland versta je ook geen ruk van, maar dat is toch ook niet leukquote:Op maandag 13 maart 2006 18:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik versta niets van Al-Jazeera, maar het klinkt wel leuk
typ eens nederlands, allochtoon.quote:
Onder het eten kijken mijn ouders er naar.quote:
Sanne Wallis de Vries humor?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef Netflier het volgende:
Friezen hebben veel gevoel voor humor.![]()
[afbeelding]
Skutsjesielen mag ook over geklaagd wordenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Sanne Wallis de Vries humor?
van de zomer met 4 Friezen in de auto gezeten tijdens het Skutsjezeilen (weet niet hoe je dat op z'n Fries zegt) anyweg. Die gasten deden net of het Ajax - Feyenoord is bij dat live verslag op de radio
prachtig.
Of gaat het hier strikt over de tv zender?![]()
Gezellig......quote:Op maandag 13 maart 2006 19:32 schreef Zombine het volgende:
[..]
Onder het eten kijken mijn ouders er naar.
Moet dus verplicht kijken![]()
EDIT: overbodig kommagebruik weggehaalt.
Ach, wat maakt het uit? We zitten hier niet in de friese les.quote:Op woensdag 15 maart 2006 03:27 schreef 2cv het volgende:
Het is gvd Fryslân ! Als je probeert om die naam op z'n Frysk hier neer te tikken, doe het dan ook goed, dus met een y ! Dat dakje op de a zou ik ook zeer waarderen (alt-131).
Fryslân boppe ! En de rest yn'e Groppe !
Dus omdat ik een fries ben moet ik omrop frieslan Fryslân maar een leuke omroep vinden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 04:49 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Gezellig......![]()
Maar goed je bent dus een fries... wat loop je dan te kutten?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |