hotmail is gewoon een scheldwoord in vergelijking met gmail!quote:
Gmail is zeker voor de échte gangsters.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
hotmail is gewoon een scheldwoord in vergelijking met gmail!
Hier werkt het nog niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Dan is je computer kut. Hier werkt het gewoon
Probeer dan eens een andere browser. En je cache resetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Hier werkt het nog niet.
Ook als ik met een andere provider (wireless buren) het probeer, werkt het niet.
Lemme guess wat je favoriete smilie is...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:02 schreef Skv het volgende:
Hoe kan dat nou?
Als ik met mijn tweede gmail-account inlog, werkt het wel gewoon.
Log ik weer uit en probeer ik met mijn normale account in te loggen, krijg ik weer van die kut server-errors
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef Denocorp het volgende:
[..]
Lemme guess wat je favoriete smilie is...
al 2 jaar lang.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Oja, het is een beta.
dan ga je ff met een roze pruik, een bus vasseline in je achterzak bij een lantaarnpaal staanquote:
Mail staat in mijn profiel.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
die ene account is blijkbaar verpest. mail me je naam en code, dan probeer ik het eens vanaf hier
Genoeg om z'n account helemaal te blokkeren wegens te veel foutieve inlogpogingenquote:Op maandag 13 maart 2006 19:46 schreef MidnightRambler het volgende:
Hoeveel mensen zullen het al geprobeerd hebben.![]()
Kut man, het werkt hier ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Mail staat in mijn profiel.
Mijn wachtwoord is 'lievesaviour'.
Weird!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:53 schreef Skv het volgende:
Alles al getest. Het ligt echt aan mijn emailadres.
Heb al iemand ander laten inloggen op mijn adres, dat werkte ook niet.
Mijn andere gmailadres werkt wel, ook op mijn pc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |