Zo laat mogelijk het liefste.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Die goal tegen Cambuur Leeuwarden![]()
91e minuut oid morgen zal wel mooi zijn...
Hij is sluw, voerd de hele wedstrijd geen zak uit maar maakt de doelpunten wel. Hoop dat hij aan het einde van zijn loopbaan nog ff bij ons komt voetballen!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ff serieus, waarom speelt hij bij een topclub in Inter, wat maakt hem zo goed?
Uitstekende back-up.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ff serieus, waarom speelt hij bij een topclub in Italie, wat maakt hem zo goed?
want hij houdt van feyenoord denk je?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hij is sluw, voerd de hele wedstrijd geen zak uit maar maakt de doelpunten wel. Hoop dat hij aan het einde van zijn loopbaan nog ff bij ons komt voetballen!
Zeker, hij heeft de laatste jaren vaak zat verkondigd dat hij Feyenoord toch wel de mooiste club vond waar ie ooit heb gespeeldquote:
Dan smeert hij er Vermealen ook 1 aan !quote:Op maandag 13 maart 2006 19:20 schreef DeTolk het volgende:
JRC krijgt een rode kaart in de 23e minuut
Maar wel voor de mooiste club van de wereld heeft gespeelt, en dat nemen ze hem niet meer af!quote:Op maandag 13 maart 2006 19:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
Overigens is die Cruz een middelmatige voetballer die de echte top nooit heeft bereikt
Inderdaad verrassend, verbaast me wel.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
El Jardinero is dit seizoen de effectiefste spits van Internazionale. Scoort per minuut meer dan Adriano en Obafemi Martins. Dat is toch vrij verrassend.
Heb hem nooit voor Ajax, Liverpool, Celtic of Barca zien spelen dusquote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar wel voor de mooiste club van de wereld heeft gespeelt, en dat nemen ze hem niet meer af!
verlengde onlang zijn contract tot 2008 was dat geloof ikquote:Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef Sloggi het volgende:
Kappen nu graag!
@MM: inderdaad vrij verrassend. Een topvoetballer is het niet echt te noemen, maar hij heeft wel een goede neus voor de goal. Aardige kopper ook, maar ik ben benieuwd hoe lang het Inter-avontuur nog zal duren.
Hij zal toch vaker willen spelen, denk ik zo...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
verlengde onlang zijn contract tot 2008 was dat geloof ik
Hij is vaste invaller voor Adriano en Martins. Dan kom je wel aan een respectabel aantal duels in dusdanig lange seizoenen als die die Inter draait.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:54 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij zal toch vaker willen spelen, denk ik zo...
volgens mij scoorde hij afgelopen keer ..dus dan maar italiaans jankend.. als hij er nog maar een scoort..quote:Op maandag 13 maart 2006 21:22 schreef Camplo het volgende:
Was al niks waard, speelt nu Italiaans jankend, dus afschuwelijke voetballer![]()
![]()
Net als Pippo Inzaghi, zeker... goh wat leuk als je die ziet voetballenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:23 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
volgens mij scoorde hij afgelopen keer ..dus dan maar italiaans jankend.. als hij er nog maar een scoort..
Weet je,gaat er tenslotte toch alleen maar uiteindelijk om dat er gescoord word..hoe die het doet,maak me dan minder uitquote:Op maandag 13 maart 2006 21:25 schreef Camplo het volgende:
[..]
Net als Pippo Inzaghi, zeker... goh wat leuk als je die ziet voetballen![]()
dat was eerlijk gezegd het niveau dat ik van Cruz verwachtte: memorabele goals tegen wereldteams als Cambuurquote:Op maandag 13 maart 2006 18:28 schreef MarkNMGN het volgende:
Die goal tegen Cambuur Leeuwarden![]()
91e minuut oid morgen zal wel mooi zijn...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:44 schreef footbal_lad het volgende:
Blessuretijd en Cruz scoort de 1-1 en achteraf blijkt hij eigenlijk zwaar buitenspel te staan.Een mooier scenario bestaat er niet.....
Ik wil ze ook graag hebben. Ik zal us ff vragen op een nieuwsgroep.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:30 schreef Nellid het volgende:
Feyenoord - Marseille en Feyenoord - Juventus zou ik beide ook wel op videoband/DVD willen... Niemand hier die dat kan regelen?
Bologna???quote:Op maandag 13 maart 2006 19:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Maar wel voor de mooiste club van de wereld heeft gespeelt, en dat nemen ze hem niet meer af!
hij heeft er bij Inter nu al 14 in de Serie A + CL en dan speelt ie nog niet eens altijd.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:19 schreef Jenga het volgende:
Zeg, schei uit met je terugkeer van Cruz naar Feyenoord. Die vent scoort nog geen 15 keer per seizoen. Dat haalt zelfs Lodewijks nog wel in de spits.
nee, River Platequote:
hi hi wat een mooi mopje maak jijquote:
wel eoa vlaggetje na 't laatste fluitsignaal ...quote:
Die staat bovenin in de telefoongids denk ik zomaarquote:Karin van der Aa
Merchandising
Feyenoord Rotterdam
Noem eens 5 betere nummer 9´s op?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het knap dat hij zich op zo'n hoog niveau handhaaft. Zo goed vind ik hem niet en heb ik hem nooit gevonden. Het is dat hij iets sluipschutterigs heeft, ideaal voor de Italiaanse competitie.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Droopie het volgende:
Ik heb antwoord gekregen op mijn verzoek voor een DVD met Champions League hoogtepunten.
Inclusief (en dat is duidelijk bij ze) integraal verslag Feyenoord Marseille en Feyenoord Juventus
**
Bedankt voor het meedenken over te ontwikkelen dvd’s. Ik heb jouw mail intern doorgezet naar de mensen die verantwoordelijk zijn voor het maken van de dvd. Zij zullen de mogelijkheden hiervoor bekijken!
Met vriendelijke groet,
Karin van der Aa
Merchandising
Feyenoord Rotterdam
Je kunt veel over m' zeggen, maar Julio Ricardo Cruz is één van de beste spitsen die Feyenoord ooit heeft gehad. Als je Angelos Charisteas in actie hebt gezien snap je precies wat ik daarmee bedoel.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:19 schreef Jenga het volgende:
Zeg, schei uit met je terugkeer van Cruz naar Feyenoord. Die vent scoort nog geen 15 keer per seizoen. Dat haalt zelfs Lodewijks nog wel in de spits.
Beetje hoe Zlatan bij Ajax wasquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef MarkNMGN het volgende:
cruz scoorde niet veel maar wel erg belangrijke doelpunten en maakte feyenoord daar toch mooi kampioen mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zeker de enige keer dat hij scoorde tegen Ajax?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:16 schreef Happel het volgende:
Waarom heb ik dit topic nog nooit gezien.
Cruz is een held.
Hij heeft natuurlijk veel concurrentie bij Inter, dus dan is het inderdaad knap dat ie het daar zolang volhoudt.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:58 schreef sjimz het volgende:
Ik had trouwens nooit verwacht dat hij de echte top zou gaan halen!
Mentaal zit het dus ook wel goed bij die jongen!
Petje af voor zijn carriere.
zaterdag 31 mei 2008 20:52quote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:52 schreef MarkNMGN het volgende:
cruz scoorde niet veel maar wel erg belangrijke doelpunten en maakte feyenoord daar toch mooi kampioen mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik dacht al; eindelijk een intelligente post van MarkNMGN.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:47 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
zaterdag 31 mei 2008 20:52
Toen was ik helemaal niet thuis.![]()
Vaders.![]()
quote:Op maandag 2 juni 2008 00:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik dacht al; eindelijk een intelligente post van MarkNMGN.
quote:Julio Ricardo Cruz lijkt de eerste nieuweling van Barcelona voor het seizoen 2009/10 te worden. Massimo Moratti, voorzitter van Internazionale, gaf enkele weken geleden aan dat de onderhandelingen over het verlengen van het aflopende contract goed verliepen, maar tot nu toe heeft men nog geen akkoord bereikt. In het Camp Nou ligt voor de Argentijn een tweejarige verbintenis klaar. (Diverse Spaanse media)
quote:Op donderdag 1 januari 2009 22:01 schreef Twerk het volgende:
Geweldige spits, geweldige persoonlijkheid.
Ik natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 14:57 schreef sjimz het volgende:
Wie had ooit verwacht dat hij het nog zo ver zou schoppen?
Bullshot.quote:
Tijd genoeg om er eentje in te leggen dusquote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef _Mike_ het volgende:
Hij gaat echt niet naar Barca, en als het wel gebeurt moet hij genoegen nemen met 5 minuten per wedstrijd.
Cruz is geen Barcelona materiaal inderdaad. Verre van.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 16:44 schreef _Mike_ het volgende:
Hij gaat echt niet naar Barca, en als het wel gebeurt moet hij genoegen nemen met 5 minuten per wedstrijd.
Want spelers op retour passen bij Barça? Zou belachelijk zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef Apekoek het volgende:
Vind dit toch wel een speler die op zijn retour is, misschien als backup materiaal voor barca?
Mwa als backup niet, maar dat is dus niet hun bedoeling?quote:Op zondag 4 januari 2009 13:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Want spelers op retour passen bij Barça? Zou belachelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |