Hier ook wel , maar omdat ik een jaarkaart heb hoef ik de opgelegde ¤ 35,- niet te betalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Johnns het volgende:
je hebt nog mazzel dat je 3,20 krijgt.
hier in groningen is het direct 35 ¤ + ritprijs
hoe bewijs je dat je een jaarkaart hebt?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:54 schreef nvido het volgende:
[..]
Hier ook wel , maar omdat ik een jaarkaart heb hoef ik de opgelegde ¤ 35,- niet te betalen.
Alleen het retourtje Enschede - Hengelo.
laatste 4 keren dat ik dit had heb ik mezelf er uitgelultquote:Op maandag 13 maart 2006 17:53 schreef Johnns het volgende:
je hebt nog mazzel dat je 3,20 krijgt.
hier in groningen is het direct 35 ¤ + ritprijs
Via mijn identiteitsbewijs.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:56 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
hoe bewijs je dat je een jaarkaart hebt?
maar waarom dan uberhaubt nog die boete?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef nvido het volgende:
[..]
Via mijn identiteitsbewijs.
Daarvanuit gaan ze controleren of ik in het bestand sta , met de jaarkaart informatie.
Als ik die ook niet bij mij had had ik dus 35 ¤ + 3,20 + boete voor geen ID moeten betalen.
Dan was ik wel ver van huis , maar dat is gelukkig niet zo![]()
het is maar 3 euro risico.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:59 schreef Mr-Z het volgende:
En op de terugweg ben je gewoon weer ingestapt zonder kaartje?
Hier ging het al mis.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:49 schreef nvido het volgende:
Het is maandag ochtend , en ik besloot naar school te gaan.
Ik moest langs de controle heen , ze controleerden met z'n 4en voordat je het perron op kon op je kaartje en ik liet mijn boete zien en ze zeiden niks. Dus neem ik aan dat dat mijn bewijsje isquote:Op maandag 13 maart 2006 17:59 schreef Mr-Z het volgende:
En op de terugweg ben je gewoon weer ingestapt zonder kaartje?
Met je boete mag je idd reizen.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:01 schreef nvido het volgende:
[..]
Ik moest langs de controle heen , ze controleerden met z'n 4en voordat je het perron op kon op je kaartje en ik liet mijn boete zien en ze zeiden niks. Dus neem ik aan dat dat mijn bewijsje is![]()
Denk je dat dat ook voor OV geld?quote:Op maandag 13 maart 2006 17:57 schreef nvido het volgende:
[..]
Via mijn identiteitsbewijs.
Daarvanuit gaan ze controleren of ik in het bestand sta , met de jaarkaart informatie.
Als ik die ook niet bij mij had had ik dus 35 ¤ + 3,20 + boete voor geen ID moeten betalen.
Dan was ik wel ver van huis , maar dat is gelukkig niet zo![]()
Dat moet wel , want anders zou je zo maar een naam kunnen opgeven en dan zou diegene een acceptgiro thuis krijgen.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:04 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Denk je dat dat ook voor OV geld?
en je hoeft je toch niet te legitimeren bij conducteurs? ze kunnen je daar toch niet voor beboeten lijkt mij?
Dan hang je hem toch met een touwtje aan je nekquote:Op maandag 13 maart 2006 18:10 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Ok mn grootste angst is namelijk dat ik een keer mijn OV vergeet en meteen een kei harde 35 euro mag betalen
damn waarom zijn fokkers altijd zo rechtvaardig bij dit soort topics, is het om een discussie uit te lokken of om gewoon lekker te zeikenquote:Op maandag 13 maart 2006 18:18 schreef __Saviour__ het volgende:
De conducteur handelde wel juist. Ook op de perrons moet je in het bezit zijn van een geldig vervoerbewijs. Je had eigenlijk ook de boete moeten krijgen.
Dan kan je die 3,20 terugvragenquote:Op maandag 13 maart 2006 17:54 schreef nvido het volgende:
[..]
Hier ook wel , maar omdat ik een jaarkaart heb hoef ik de opgelegde ¤ 35,- niet te betalen.
Alleen het retourtje Enschede - Hengelo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |