Als je een bepaalde paranormale begaafdheid hebt hoor.......quote:Op maandag 13 maart 2006 18:38 schreef Netflier het volgende:
Ga 's een keer rond middernacht dat huis in en neem je fotocamera mee. Er wordt hardnekkig beweerd dat je geesten kan fotograferen, dus je kan foto's nemen als bewijsmateriaal.
Dat heb ik dus nooit begrepen.... Geesten zien omdat je die begaafdheid hebt, ok.. maar fotograferen blijft fotograferen. Het proces verandert niet ongeacht wie de camera bedient...quote:Op maandag 13 maart 2006 19:07 schreef gaai het volgende:
[..]
Als je een bepaalde paranormale begaafdheid hebt hoor.......![]()
Ow je nam me serieus?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit begrepen.... Geesten zien omdat je die begaafdheid hebt, ok.. maar fotograferen blijft fotograferen. Het proces verandert niet ongeacht wie de camera bedient...
overigens is het faken van foto's zo kinderlijk eenvoudig dat ik geen enkele foto meer geloof die ik niet zelf gemaakt heb
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef gaai het volgende:
[..]
Ow je nam me serieus?
![]()
sorry voor de verwarring
quote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef Prst_ het volgende:
Ga er op een koude nacht heen en gebruik vooral je flits, dan kun je gegarandeerd witte flarden op je foto aantreffen.
eenschquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:06 schreef Scorpie het volgende:
Man, ik woon in Hazerswoude Rijndijk, en dat is dus echt een fabeltje.
Het ziet er hoogstens wat verlaten uit, thats it.
Nee, dit huis is in Hazerswoude Rijndijk, dat grenst aan Leidenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:05 schreef Netflier het volgende:
Hazerswoude is redelijk dichtbij waar ik woon. Jullie bedoelen toch die gemeente tussen Boskoop en Benthuizen?
Is het niet dat wij toevallig allemaal vlak bij elkaar wonen?
Spoken hebben liever niet dat jij van hun bestaan afweet, dat is iets anders.......quote:
Oneens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:16 schreef RearGuard het volgende:
[..]
eensch![]()
spoken bestaan niet enzo.....
Let's find out?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:48 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Oneens.
Omdat jij waarschijnlijk geen ervaring hebt met spoken, kun je alleen voor jezelf die stelling wegzetten.
Jouw ervaringen/stellingen hoeven niet per definitie ook die van een ander ze zijn.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:57 schreef gaai het volgende:
[..]
Spoken hebben liever niet dat jij van hun bestaan afweet, dat is iets anders.......![]()
Bij deze ben je uitgenodigd, mag je gelijk een kop koffie komen drinkenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:07 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
Let's find out?
laten we der gewoon naartoe gaan
Hey, als die verhalen op internet te vinden zijn dan komt Robbert over een tijdje vast wel met wat interessante foto'squote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
astrale nevelen
![]()
Ik ken het huis, ben er vaak langsgefietst. Het ziet er idd heel erg spooky uit, niet gek dat zich daarover volksverhalen gaan vormen dus.
Wat een ontzetend bizarre site's! Ik heb vroeger, toen ik nog jeugdig wasquote:Op vrijdag 24 maart 2006 18:57 schreef Saurus het volgende:
Ik denk dat jij deze site eens moet gaan bekijken maar pas op je bent gewaarschuwd![]()
http://www.theghosthunter.nl/
http://www.exorcistonline.be/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |