De tijd kunnen we afspreken. Donderdag kan og wel de hele dag geloof ik en vrijdag aan het eind van de middag/begin avond. Op een andere plek afspreken kan ook, als het maar ergens tussen Utrecht en zeist is..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef Banzi het volgende:
rond hoe laat ben je op utrecht cs? Ik ben met de auto, dus ik zoek liever een plekje uit waar ik wel (gratis) kan parkeren...
Ik kom wel eens in Utrecht, maar niet op korte termijnquote:Op zondag 19 maart 2006 23:21 schreef TSPO het volgende:
Nee opsturen is me teveel gedoe. kom je nooit in utrecht?
Hangt af van interesse, als ik hem deze kwijt kan heb ikdat liever natuurlijk. Ik zou zeggen hou 't topic in de gatenquote:Op zondag 19 maart 2006 23:52 schreef Banzi het volgende:
ik geef er 20 euro voor, maar heb even andere dingen aan mijn hoofd... Zou je hem daarvoor nog een week of anderhalf vast willen houden?
I agreequote:Op maandag 20 maart 2006 23:10 schreef earthquake het volgende:
Jazeker! Maar ik wil hem ook graag, maar de deal was toch echt:
Ok als er voor 23.00 niet hoger is geboden kunnen we morgen afspreken, ok?
![]()
Ja, da's wel balenquote:Op maandag 20 maart 2006 23:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daarom ElisaB... maar toch vind ik het kut dat ik geen tijd meer had om te overbieden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |