Ik ook! Vechten?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:
42 euro, is te doen.
Ik MOET kaartjes.
het is mij ook nog altijd wel gelukt hoor. Maar het kan wel eens moeilijk worden bij PJ, na 6 jaar.....quote:Op donderdag 20 april 2006 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ook! Vechten?
Ik troost me met de gedachte dat ik nog nooit kaartjes ben misgelopen voor iets dat ik echt wilde zien...
dat ik door onoplettendheid bij Depeche Mode achter het net viste vergeet ik dan voor het gemak maar even
Ik denk dat ik op 2 fronten ga gokken, ik probeer internet en laat iemand anders naar het GWK gaan ofzo..quote:Op donderdag 20 april 2006 11:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ik wacht ook al jaren dus kan nog knokken worden ....
ga denk maar naar d GWK
of is internet ook wel te doen?
Ik denk dat je je daar HEEL erg in vergist. De band is nog mateloos populair, en zelfs als dat niet zo is zullen er zat mensen zijn die ze nog nooit gezien hebben. Het is inmiddels al 6 jaar terug...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef Elusive het volgende:
gelredome is groot hoor, denk niet dat ze dat binnen een dag krijgen uitverkocht, zo popiejopie is pearl jam nou ook weer niet in .nl
Ik weet wel zeker dat het binnen no time is uitverkocht... Zijn de kaarten trouwens bij alle VVV's te koop?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef Elusive het volgende:
gelredome is groot hoor, denk niet dat ze dat binnen een dag krijgen uitverkocht, zo popiejopie is pearl jam nou ook weer niet in .nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |