Ik ook! Vechten?quote:Op donderdag 20 april 2006 09:55 schreef HeatWave het volgende:
42 euro, is te doen.
Ik MOET kaartjes.
het is mij ook nog altijd wel gelukt hoor. Maar het kan wel eens moeilijk worden bij PJ, na 6 jaar.....quote:Op donderdag 20 april 2006 11:07 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik ook! Vechten?
Ik troost me met de gedachte dat ik nog nooit kaartjes ben misgelopen voor iets dat ik echt wilde zien...
dat ik door onoplettendheid bij Depeche Mode achter het net viste vergeet ik dan voor het gemak maar even
Ik denk dat ik op 2 fronten ga gokken, ik probeer internet en laat iemand anders naar het GWK gaan ofzo..quote:Op donderdag 20 april 2006 11:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ja ik wacht ook al jaren dus kan nog knokken worden ....
ga denk maar naar d GWK
of is internet ook wel te doen?
Ik denk dat je je daar HEEL erg in vergist. De band is nog mateloos populair, en zelfs als dat niet zo is zullen er zat mensen zijn die ze nog nooit gezien hebben. Het is inmiddels al 6 jaar terug...quote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef Elusive het volgende:
gelredome is groot hoor, denk niet dat ze dat binnen een dag krijgen uitverkocht, zo popiejopie is pearl jam nou ook weer niet in .nl
Ik weet wel zeker dat het binnen no time is uitverkocht... Zijn de kaarten trouwens bij alle VVV's te koop?quote:Op donderdag 20 april 2006 13:34 schreef Elusive het volgende:
gelredome is groot hoor, denk niet dat ze dat binnen een dag krijgen uitverkocht, zo popiejopie is pearl jam nou ook weer niet in .nl
Zou fijn zijn, maar ik denk dat ze nogal druk zijn.quote:Op donderdag 20 april 2006 14:05 schreef D.Rose het volgende:
komen ze mogelijk 2 dagen als het snel is uitverkocht?
Is er een tourschema bekend?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, maar ik denk dat ze nogal druk zijn.
haal je dan ook netjes 2 kaartjes of toch zoveel mogelijk?quote:Op donderdag 20 april 2006 14:26 schreef Elusive het volgende:
nou ja misschien moet je wel voor het postkantoor gaan liggen.. met al die kaarten handelaren van tegenwoordig![]()
het wordt de hoogste tijd voor kaarten op naam en toegang op vertoon van kaartje en ID!quote:Op donderdag 20 april 2006 14:26 schreef Elusive het volgende:
nou ja misschien moet je wel voor het postkantoor gaan liggen.. met al die kaarten handelaren van tegenwoordig![]()
lekker handigquote:Op donderdag 20 april 2006 16:52 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
het wordt de hoogste tijd voor kaarten op naam en toegang op vertoon van kaartje en ID!
Volgens mij zijn er op de nieuwe cd ook genoeg verwijzingen naar de huidige (politieke) staat van Amerikaquote:Pearl Jam zet Seattle opnieuw op de kaart
Van alle bands die begin jaren negentig vanuit de Amerikaanse stad Seattle hun rockboodschap vol pathos wereldkundig maakten, beschikt alleen Pearl Jam over de langste adem. De groep rondom de charismatische zanger Eddie Vedder heeft de afgelopen tijd in de studio doorgebracht. Het resultaat is te horen op het achtste titelloze Pearl Jam album dat eind april in de winkels ligt.
Met de nieuwe cd is het vijftal niet alleen van platenlabel veranderd. Namen op het voorlaatste album Riot Act de anti-Bush sentimenten de overhand, op Pearl Jam hebben deze gevoelens plaats gemaakt voor verhalende songs geënt op persoonlijke ervaringen. Smeer alvast je keel in om straks klassiekers als Alive, Jeremy en Black uit volle borst mee te blèren. Grunge is dan wel dood, Pearl Jam bewijst met de aankomende tournee nog volop in het leven te staan.
Let op: koop met je toegangsbewijs de nieuwe cd van Pearl Jam voor maar E 14,99. Kijk voor meer info op www.cdticket.nl.
Dinsdag 29 augustus 2006
Gelredome - Arnhem
Entree: E 43,- (exclusief servicekosten)
Aanvang: 19.30 uur
waarschijnlijk gaat het net als bij andere concerten (als het druk is) en delen ze nummertjes uitquote:Op donderdag 20 april 2006 19:33 schreef fisico het volgende:
Het is inderdaad lastig om in te schatten hoe laat je bij het postkantoor moet zijn. Ik hoop dat ze even voor 10 uur een aparte kassa open gooien voor PJ-kaarten. Anders sta ik erg loos een uur te wachten op kaarten, omdat die later te krijgen zijn dan het kantoor open gaat. Ook hoop ik dan maar dat ze daar dus een beetje rekening mee houden en niet een zeik klant geen helpen. Vrijdag is dus geen handige dag.
Nou kijk, als niemand hier Pearl Jam echt kent dan gaat er niemand naar het postkantoor en blijven er kaartjes voor mij over. Maar ik ben waarschijnlijk toch genaaid omdat ik die dag voor keuringen de hele dag in Houten zit en niet eens naar het postkantoor kanquote:Op donderdag 20 april 2006 17:57 schreef JeRa het volgende:
Ik móet er gewoon naartoeen YellowLedbetter, hoe gaat jou dat helpen?
Same here! Wil ze dolgraag een x zien!quote:Op woensdag 19 april 2006 22:51 schreef calvobbes het volgende:
Pearl Jam is één van de weinig bands die ik nog wel live wil zien, maar nog nooit gezien heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |