Kan ik mee levenquote:Op zaterdag 22 april 2006 21:53 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Deze nummer werden in de Astoria gespeeld:
World Wide Suicide, Life Wasted, Severed Hand, Unemployable, Gone, Even Flow, Sad, I Am Mine, Insignificance, Army Reserve, Present Tense, Better Man, Marker In The Sand, Do The Evolution, Why Go, Man Of The Hour, Given To Fly, Elderly Woman Behind The Counter In A Small Town, Porch, Comatose, Leaving Here, Yellow Ledbetter
Niet slecht, een show van 22 nrs!quote:
hoe laat zijn de postkantoren open?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef El.Wulfo het volgende:
hoelaat gaat iedereen vrydag?
donderdag ga ik alquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:29 schreef El.Wulfo het volgende:
hoelaat gaat iedereen vrydag?
Hoezo?quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik ga naar het GWK.. ik heb slechte ervaring met die klootzakken die op het zelfde moment bij het postkantoor moeten zijn als ik.....
Idem!quote:
voor het postkantoor gaan slapenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
Donderdag? Hoe doe je dat, komt mij namelijk ook beter uit!
ik heb al vakantiequote:Op dinsdag 25 april 2006 18:02 schreef YellowLedbetter het volgende:
nee, dan laat maar. Ik heb de volgende dag een keuring dus dan moet ik er wel een beetje toonbaar uit zien
Misschien kan Schuldige_Omstander zometeen een relaas geven wat hem is overkomen toen hij een paar jaar geleden voor TOOL-kaarten ging... zal hem even inlichten.quote:
Als het postkantoor nog kaarten heeft na de rij van talloze Pearl Jam-fans natuurlijkquote:Op woensdag 26 april 2006 20:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
mijn pa moet mij 's ochtends toch naar het station brengen en daarna wou ie kaarten gaan halen en dan is ie mooi vroeg enzo
ach dat zal ook wel meevallen lijkt mequote:Op woensdag 26 april 2006 22:53 schreef JeRa het volgende:
[..]
Als het postkantoor nog kaarten heeft na de rij van talloze Pearl Jam-fans natuurlijk
Yup!quote:Op donderdag 27 april 2006 16:31 schreef JeRa het volgende:
Zijn er FOK!kers die kaartjes halen in Maastricht?
ik gok op 1 per toeschouwerquote:Op donderdag 27 april 2006 23:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoeveel kaarten zijn er eigenlijk?
Heb je t album uberhaupt wel gehoord? En alle vorige albums? Is Uw antwoord ja?quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:52 schreef ondeugend het volgende:
Hmmm
Ik ben nog niet zo enthousiast, misschien moet ik het album beter luisteren.
Ook twijfel ik of ik het concert wil bezoeken... kan het de vorige keer overtreffen?
Het nieuwe 1 keer...quote:Op vrijdag 28 april 2006 00:56 schreef Darkhelmet76 het volgende:
[..]
Heb je t album uberhaupt wel gehoord? En alle vorige albums? Is Uw antwoord ja?
GAAN!!!!!![]()
Ok. Dan is dit mijn advies:quote:Op vrijdag 28 april 2006 01:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Het nieuwe 1 keer...
De anderen grijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |