abonnement Unibet Coolblue
pi_36357162
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef YellowLedbetter het volgende:

[..]

Like euh, dat verzin je toch zeker zelf?
Euhm, nee... niet als mijn examen er van afhangt.
pi_36359844
iemand de B-side van World Wide Suicide al geluisterd? genaamd unemploybale?
Ik vind er persoonlijkweinig aan...
  zaterdag 25 maart 2006 @ 18:22:18 #78
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_36359967
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 18:17 schreef PrewT het volgende:
iemand de B-side van World Wide Suicide al geluisterd? genaamd unemploybale?
Ik vind er persoonlijkweinig aan...
Ik had ook niet zo iets van "wauw", maar ik moet hem nog wat vaker horen om een goed oordeel te kunnen vellen.
pi_36391753
Ik ben bang dat dit album niet veel bijzonders gaat worden.
Ik heb net de promo geluisterd en WWS is wel het nummer wat het meest aanspreekt.

Dit gaat lijken op het Metallica drama. Een jaar bezig in de studio en dan een zooitje niet aansprekende nummers produceren. En erger vind ik dan dat het mij allemaal wel bekend in de oren klinkt. Het is allemaal wel iets in de richting van wat ik eerder van ze gehoord heb.

Hm nu val ik mijn band een beetje af. Misschien moet ik nog even wachten op de volledige cd.
Maar goed, gezonde kritiek is misschien wel op zijn plaats hier.
pi_36402308
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben bang dat dit album niet veel bijzonders gaat worden.
Ik heb net de promo geluisterd en WWS is wel het nummer wat het meest aanspreekt.

Dit gaat lijken op het Metallica drama. Een jaar bezig in de studio en dan een zooitje niet aansprekende nummers produceren. En erger vind ik dan dat het mij allemaal wel bekend in de oren klinkt. Het is allemaal wel iets in de richting van wat ik eerder van ze gehoord heb.

Hm nu val ik mijn band een beetje af. Misschien moet ik nog even wachten op de volledige cd.
Maar goed, gezonde kritiek is misschien wel op zijn plaats hier.
Ik vrees precies het zelfde, Riot Act was ook matig tot slecht album en het nummer unemployable...
Het volgende album mag wel weer wat echte grunge geluiden erop hebben, Eddie moet maar weer een keer laten zien wat hij nog allemaal met die stem kan
pi_36402800
quote:
Op zondag 26 maart 2006 23:13 schreef Vitalogy het volgende:
Ik ben bang dat dit album niet veel bijzonders gaat worden.
Ik heb net de promo geluisterd en WWS is wel het nummer wat het meest aanspreekt.

Dit gaat lijken op het Metallica drama. Een jaar bezig in de studio en dan een zooitje niet aansprekende nummers produceren. En erger vind ik dan dat het mij allemaal wel bekend in de oren klinkt. Het is allemaal wel iets in de richting van wat ik eerder van ze gehoord heb.

Hm nu val ik mijn band een beetje af. Misschien moet ik nog even wachten op de volledige cd.
Maar goed, gezonde kritiek is misschien wel op zijn plaats hier.
Die promo, wat stond daar allemaal op?
pi_36403570
Severed Hand
Unemployable
Life wasted
World Wide Suicide
Parachutes
Comatose
quote:
Op maandag 27 maart 2006 13:16 schreef PrewT het volgende:

[..]

Ik vrees precies het zelfde, Riot Act was ook matig tot slecht album en het nummer unemployable...
Ik vind Riot Act geen slecht album hoor.
pi_36404695
Nouja, slecht... slecht...
iig het slechtste album van pearl jam, met afstand...
pi_36406645
Nee dat is voor mij Binaural.
pi_36406923
quote:
Op maandag 27 maart 2006 15:41 schreef Vitalogy het volgende:
Nee dat is voor mij Binaural.
De eerste 6 nummers van dat album zijn goed De rest hangt er een beetje achteraan en is wat minder maar wel goed album.
Tralalalala Die Dom Die Dom
  maandag 27 maart 2006 @ 19:52:18 #86
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_36414147
Ik vind Riot Act gewoon een erg goed (stemmig) album, zeker niet PJ's slechtste (zou ook niet kunnen zeggen wat ik de slechtste vind).
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_36415292
Krijgen we weer die discussie.
  dinsdag 28 maart 2006 @ 11:08:14 #88
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_36428094
quote:
Op maandag 27 maart 2006 20:26 schreef Vitalogy het volgende:
Krijgen we weer die discussie.
Ach je moet wat he..in afwachting van het nieuwe album en tour.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_36454959
20 april speelt Pearl Jam een speciale promo show in de Astoria in London..het begint al lekker!
eind augustus 2 shows in nederland (hoogstwaarschijnlijk, gehoord via Jan Smeets)
http://www.mindfold.nl
http://www.myspace.com/mindfold
pi_36675059
Oeh! dat is nice yuri!
www.erikluyten.nl fotografie
pi_36682638
tvp
Azwethinkweiz
  donderdag 6 april 2006 @ 08:13:44 #92
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_36697980
Wooohoooo dat gaat de goeie kant op!!!

En ach...Kwa cd... T kan nooit zo slecht zijn als toen ik vol verwachting t singeltje "Spin the black circle" kocht... Wat een K*T bagger cd was dat.....
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_36715157
quote:
Op donderdag 6 april 2006 08:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Wooohoooo dat gaat de goeie kant op!!!

En ach...Kwa cd... T kan nooit zo slecht zijn als toen ik vol verwachting t singeltje "Spin the black circle" kocht... Wat een K*T bagger cd was dat.....
Het singletje alleen of heel Vitalogy?
pi_36716026
goeie band
hi
  donderdag 6 april 2006 @ 21:18:31 #95
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_36721092
Nee alleen t singeltje... Vitalogy moest ik wel een paar keer luisteren maar dat kwam wel goed... Spin the... heb ik nog steeds een schurft aan...
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
pi_36721648
quote:
Op donderdag 6 april 2006 21:18 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Nee alleen t singeltje... Vitalogy moest ik wel een paar keer luisteren maar dat kwam wel goed... Spin the... heb ik nog steeds een schurft aan...
heerlijk nummer is dat
pi_36727541
Spin the black circle is ook alleen maar een simpel nummer waarin hij zijn liefde voor vinyl of muziek bezingt. Niet echt hoogstaande muziek oid, ook al kregen ze er een Grammy voor.
Maar goed, dat zegt ook niet veel als je kijkt naar wie dat ook gewonnen heeft.
pi_36727599
De eenvoud van het nummer doet niet ter zaken vind ik. Het is hilarisch te bedenken dat Pearl Jam nummers als Spin the Black Circle uitbrengt en dat zoiets dan een hit wordt. Betterman of Nothingman zijn nooit uitgebracht terwijl die nummers makkelijk een hit hadden kunnen worden. Zelfde geldt voor Black. Dat nummer had met een videoclip een wereldhit kunnen worden, nu is het 'slechts' bekend bij de mensen die de band een beetje kennen. En dan eindigt het nog hoog in alternatieve top100 lijsten...
  vrijdag 7 april 2006 @ 11:05:11 #99
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_36732675
quote:
Op vrijdag 7 april 2006 01:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De eenvoud van het nummer doet niet ter zaken vind ik. Het is hilarisch te bedenken dat Pearl Jam nummers als Spin the Black Circle uitbrengt en dat zoiets dan een hit wordt. Betterman of Nothingman zijn nooit uitgebracht terwijl die nummers makkelijk een hit hadden kunnen worden. Zelfde geldt voor Black. Dat nummer had met een videoclip een wereldhit kunnen worden, nu is het 'slechts' bekend bij de mensen die de band een beetje kennen. En dan eindigt het nog hoog in alternatieve top100 lijsten...
Ik denk dat dat de klasse van Pearl Jam aantoont. Eddie heeft wel eens gezegd waarom Black nooit een singel is geworden, het nummer was te persoonlijk voor hem en hij vond hem te mooi, en wou zo (het nummer niet op single uitbrengen, of een videoclip ervoor maken) voorkomen dat het nummer stuk gedraait werd op de radio/tv (wat gebeurd is met bijv. Hotel California).
Ik vind dat een super benadering van je eigen muziek, veel bands kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
pi_36733323
Ja, precies en als iemand tegen de band zegt (Mark Eitzel van American Music Club) dat hij de clip van Jeremy ruk vindt, dat zo'n band dan 6 jaar geen video meer maakt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')