Lijkt mij wel lekker. Jij mij volblaffen in een literair café en ik ondertussen mijn blaffer laten blaffen tegen de barmeid.quote:
Wat ik over het algemeen neem, blaf ik volquote:Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef FuifDuif het volgende:
Voor de heerschappen onder ons. Wat blaf jij het liefste vol over het algemeen genomen?
Jij wilt dat Tanzkillah je volblaft?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:55 schreef Heatseeker het volgende:
Ik miauw.
Dan neem je toch gewoon een nieuwequote:Op maandag 13 maart 2006 15:39 schreef Pool het volgende:
Ik blaf alleen halfvol. Je moet aan het lijntje denken hè.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Jij wilt dat Tanzkillah je volblaft?
Ik spreek liever over 'druk'.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een nieuweVol is vol.
Mi is mijn geadopteerde dochter.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:47 schreef sararaats het volgende:
ik doe miauw
zou niet erg netjes zijn dat hier wereldkundig te makenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:26 schreef FuifDuif het volgende:
Voor de heerschappen onder ons. Wat blaf jij het liefste vol over het algemeen genomen?
Miauw is de 2e naam van je geadopteerde dochter, wanneer ze het aan het werk is.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:01 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Mi is mijn geadopteerde dochter.![]()
Zal die homo leuk vinden.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:00 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik blaf natuutlijk het liefst een **** vol
O heerlijk, van die hersenloze wijven die denken dat je op aarde niet veel anders kunt doen dan neuken en naar school gaan (meestal verkiezen ze het eerste boven het laatste)quote:Op maandag 13 maart 2006 19:03 schreef Denocorp het volgende:
14 jarige Mavo-scholieres
Hoe jonger ze zijn, hoe sneller ze vol zitten
kansloos voor een goede wip.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:08 schreef renz0r het volgende:
BLAF BLAF BLAF!!!
Daar gaat het toch helemaal niet om? Het gaat hier om de edele kunst van het volblaffen, een goede wip is hier niet belangrijk.quote:
Moraalridderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:19 schreef Echo99 het volgende:
Ik blaf veilig of ik blaf niet!
Een dag niet geblaft is een dag niet geleefgdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:27 schreef 1299 het volgende:
Een nieuwe dag nieuwe blaf kansen!
Flikker dan deze maar in iemands gezichtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Een dag niet geblaft is een dag niet geleefgd
Blaf je halfvol of halfleeg?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:39 schreef Pool het volgende:
Ik blaf alleen halfvol. Je moet aan het lijntje denken hè.
Halfvol is (b)lafquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:04 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik zou halfvol blaffen, beetje optimistisch wezen
maar vol is wel het koelst natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |