McDquote:Op maandag 13 maart 2006 15:49 schreef Dafar het volgende:
Dat ze maar een voorbeeld nemen aan de MC Donalds, die hebben ook altijd ijs!![]()
ARGH!quote:
nou dan open je toch een klaagtopic eroverquote:Op maandag 13 maart 2006 16:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ARGH!dat verdient ook aan klaagbaak topic
"Als de boeren ijs pissen, dan is het pas koud"
"Als de ijsberen aankloppen voor een winterjas, dan is het pas koud"
KAP DAAR MEE!!!!
Neen.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nou dan open je toch een klaagtopic erover![]()
Dat noemen ze sociale omgang met de klant.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef editor2 het volgende:
Wat een stelletje paupers kom je ook soms in de stad t egen he. Wil je vanmiddag na een lekkere middaglunch iets van ijs eten, loop je de eerste de beste Italo-Koffieshop binnen, jeweetwel waar ze koffie,shakes e.d. verkopen, vraag je om een lekker italiaans ijsje zoals op de kaart staat zegt stringhoela: " IJs???... daar is het toch veel te koud voor nu? " Wat is dat toch met die brutale stringhoela's tegenwoordig. Vraagt iemand om haar commentaar? Ze moet gewoon der lekker bekkie houwe en alleen serveren en mij vriendelijk behandelen. Als ik ijs wil dan boeit het niet of zij het nodig vindt. Ik betaal mede haar salaris dus gewoon bekkie houwe en ja en amen zeggen tegen Ome klant.![]()
Meer mensen met dit soort ervaringen?
stringhoelaquote:
quote:
Dat is waarschijnlijk ook de reden dat je nu op Fok! zit en niet in je restaurant.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:46 schreef roedeledokie het volgende:
Ik had je d'r uit getrapt als je in mijn restaurant nu om een ijsje kwam zeuren.
Of wil je hartje zomer ook een lekker bord erwtensoep met worst?? en moet dat altijd klaarstaan??
Zieke geest
ligt het aan mij of ziet dat "ijsje" er totaal niet smakelijk uitquote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef editor2 het volgende:
joehoe.. ff een ijsje bij een andere italiaan gehaald
[afbeelding]
het ziet er uit als een lidl ijsjequote:Op maandag 13 maart 2006 19:13 schreef editor2 het volgende:
joehoe.. ff een ijsje bij een andere italiaan gehaald
[[url=http://serv3.uploadengine.com/t/1142273884D94D7.jpg.jpg]afbeelding][/url]
Ik lachtequote:Op maandag 13 maart 2006 15:31 schreef Aurelianus het volgende:
Nee, maar ik zou d'r gezicht hebben bewerkt met een loden pijp, het brutale kreng.
Oh ja joh? Mag ik je in al je stoerheid aanraken?quote:Op maandag 13 maart 2006 18:46 schreef roedeledokie het volgende:
Ik had je d'r uit getrapt als je in mijn restaurant nu om een ijsje kwam zeuren.
Of wil je hartje zomer ook een lekker bord erwtensoep met worst?? en moet dat altijd klaarstaan??
Zieke geest
Die komt ook altijd bij ons!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:33 schreef Biancavia het volgende:
Ik zag anders vanmiddag het busje van 't IJsmanneke staan.
Grrr... Ik wil ook naar buiten, mag helaas pas om 1630quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ga straks ook maar een ijsje halen denk ik, het is heerlijk weer buiten
ik ook, maar ik loop lekker ff naar buiten om een peukje te roken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Grrr... Ik wil ook naar buiten, mag helaas pas om 1630
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |