Heel veel dachten dat PDL een kloon was!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je weet het verscihl niet tussen een internetslet en een kloon. Jij.![]()
Oh... eh... dat is ze ookquote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heel veel dachten dat PDL een kloon was!
Vertel eerst maar eens op welke fora je voorheen kwam.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef Tanzkillah het volgende:
Gaan we weer gezellig ontopic, en heet mij allemaal welkom, danku!![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef Tanzkillah het volgende:
Gaan we weer gezellig ontopic, en heet mij allemaal welkom, danku!![]()
En wat Bupa zojuist zei.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:20 schreef gateh het volgende:
jeeehh weer eentje erbij
meisje: tieten zien en bier uitdelen
jongen: bier uitdelen
LAAT ME NOU EENS MET RUST MAN!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity blaast stof van het newbie voorstel topic af
Je hebt toch geen last van astma, hè?quote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef Intrepidity het volgende:
* Intrepidity blaast stof van het newbie voorstel topic af
Nou ik ben wel flink verkouden dus blazen zal niet zo goed gaan misschien, maar ik gebruik wel een bladblazerquote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt toch geen last van astma, hè?
ow..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:25 schreef Tanzkillah het volgende:
www.scooter-freaks.nl/forum ezon, ik ben er niet trots op hoor![]()
Ik ookquote:
hahah!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:27 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik ben Stofje. Heb cup dubbel d en heb geile foto's van mezelf en een nichtje van 16, waar we elkaar betasten. En ik vind bier lekker.
Hihihiihihihihihihihihihihhih.
Waarschijnlijk meen je 't ook nogquote:Op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef moemoe het volgende:
Welkom op Fok! Ik wens je heel veel succes en liefde toe op dit forum.![]()
Probeer open te staan voor andere Fokkers, ik weet zeker dat ze je dan snel in de armen zullen sluiten.![]()
Ja maar ik post telkens maar bagger, onbedoeld.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nog steeds maar dat ene naamtopic? je moet toch wat beter je best doen hoor
hihiquote:Op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef moemoe het volgende:
Probeer open te staan voor andere Fokkers, ik weet zeker dat ze je dan snel in de armen zullen sluiten.![]()
Correct.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meen je 't ook nog
Thanks mate!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:36 schreef moemoe het volgende:
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:21 schreef Stofje het volgende:
Je weet het verscihl niet tussen een internetslet en een kloon. Jij.![]()
ze is inderdaad geen kloon neequote:Op maandag 13 maart 2006 15:22 schreef Bupatih het volgende:
Heel veel dachten dat PDL een kloon was!
Wat een zelfkennis, poepoequote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef MidnightRambler het volgende:
Sukkel.
Op je hoofd een pukkel.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:40 schreef MidnightRambler het volgende:
Sukkel.
Het keldertje natuurlijkquote:Op maandag 13 maart 2006 15:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Op je hoofd een pukkel.![]()
Maar TS, in welk forum denk je actief te zullen zijn![]()
Vooral onzin, ik hou wel van een beetje ongein. Voor de rest zie ik wel wat de toekomst mij brengtquote:Op maandag 13 maart 2006 15:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Op je hoofd een pukkel.![]()
Maar TS, in welk forum denk je actief te zullen zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |