Nou, ja effe late schrikke maar daarna even goede vriende, ik zeg, ga effe met me mee naar huis, bea is naar termee 2000, die licht met der aangekoekte dooswerk in een wurrelpoel, dus we hebben de ruimte, nou ja, van het een het ander, dus ik zit met audrie in me eige gemaakte jakutzie, ik zeg, ga nou maar voele waar het stoppie zit.
Ze zeg, ik ken wel andere krijge attel, want ik ken Jolanda van de bikbrotter. Ik zeg, de teer, dat is toch die lijerin met die piersding door der klittemans. Ik zeg, me bad uit, ijzersmit, ga maar met vrouwe voze, dit en dat.
Maar verder een topwijf die audrie,
Die Kelly , met zonder lul, die is hiesteeries zeg, godverdomme. Ik sta in me huis, net op de dot geweest bij Bea, ik hoor een hele hoge gil, ik denk, fuk, Bea komt met tijdverschil klaar want het is wintertijd of ze is weer met die botte epileedie der muts aan het schaven. Ik de slaapkamer in, ligt ze gewoon met der reet omhoog televee te kijken. Ik zeg, waar kijk jij naar, hooker van hapsburg. Ze zegt, dat is die transsekjuweel die niet genomineert is. Ik eg, de nete, ik dagt aan luchtalarm voor het moffebeest!! Nou wij lache en ik denk, ze ligt toch met die komt omhoog dus hop, effe op de ster. Ja, je moet wat
Maar ik ga verder want ik ben gast in de live uitzending donderdag, dat ze de stem van het volk ook een keer willen horen. Nou, ja, jullie gaan me zien.
quote:GO AUDREY !!
Op maandag 03 december 2001 15:04 schreef audrey het volgende:Mevrouw hoer van Troje nog altijd voor jou, lijertje...
Dus of er komt donderdag een slap aftreksel van 'm op de buis, of onze symphatieke bouwvakker lult uit zijn nek, en is helemaal niet uitgenodigd.
Ik wil verder tijdens de uitzending ook een schreeuw van aandacht vooruit laten gaan naar de toestanden in de friefijt sien dat je onder onbarmzalige toestanden je om moet klede voor je iemand naar god mag rossen, dat weten niet veel mensen en ik zou attel niet zijn als ik dat niet effe aankaart. Ik mag, dat leek die pikke van de redactie leuk, een vraag stelle aan die foetsielulweg, hoe heet die pik, die silikoonkummer, kelly bedoel ik. Hoop dat die ouders er ook benne want die sla ik ze meteen op hun lijer want ik vin dat je vanuit de opvoeding gewoon kerels ken make, , dus niet meteen de taas er afjassen als er iemand een jurkie aan heeft op zijn zesde, nou ja, dat hore jullie wel
Had te make met Ed ,dat die der uitkom en dat er een pik van de bouw bij is, nou ja, dan kruip ik effe van de natte dot af en sleep met togus naar Almere. Als ik drie keer ruft denk ik aan jullie, lijers van Fok.
Maar goede raad is dus van deze kant naar mij toe zeker welkom. Ik lees het wel.
quote:Maar dat er donderdag in elk geval 1 bouwvakker bij Patty op de bank zit is wel zeker
Op maandag 03 december 2001 16:13 schreef Gert het volgende:
Dus of er komt donderdag een slap aftreksel van 'm op de buis, of onze symphatieke bouwvakker lult uit zijn nek, en is helemaal niet uitgenodigd.
quote:Dat 'dit en dat' doet inderdaad de deur dicht.
Op maandag 03 december 2001 16:13 schreef Gert het volgende:
Leuk weer, dit tupoc! Maarre.. ik kan niet echt geloven dat Yorin in zee gaat met Atje eerlijk gezegd: als hij hetzelfde kunstje flikt als hier op Fok dan is dat vier keer te grof voor de gemiddelde BB-kijker: doos hier, klit daar, hoer zus en zo (en 'dit en dat' natuurlijk).
quote:LOL
Op maandag 03 december 2001 19:57 schreef attelenooje het volgende:
die knoppen van petje hard lullen.
quote:ROFLOL
die foetsielulweg
quote:*proest*
ik vin dat je vanuit de opvoeding gewoon kerels ken make, dus niet meteen de taas er afjassen als er iemand een jurkie aan heeft op zijn zesde
Atje, hij gaat weer lekker he?
Neem wel voor de zekerheid een rol pepermunt mee voor het geval je in de studio Hum tegen het uitgeleefde lijf mocht lopen, want ziet um dan maar weer in zijn altijd fiere hoedanigheid te krijgen!
Zou je toch mooi voor lul zitten...
Bep, je eigenste kleding ad vies euse.
Attel is dus niet Nico...
Donderdag de ontknoping, can't wait.
[Dit bericht is gewijzigd door CartWOman op 03-12-2001 20:32]
gaaf topuc weer....
[Dit bericht is gewijzigd door trpetine op 04-12-2001 10:27]
Maar ik voel wel al een spanding op me taas, dat je toch denk, ik wil er op, dus ik ken niet belove dat ik die Petje Tietamientje niet door dat decor heenram, want ik vin, zingen van de greetste luffer steeds, maar als je hem dan er ingejast kreigt, lijf, de greetste luffer van attel, dan moeilijk doen, dat zou ik stijlloos vinde. Maar Pat is een toppertje, daar niet van, dus dat gaat wel goed komme. Wacht even...
Was weer Bea, nou met een voorbindjongen aan der buik. Of zij dan op mij mogt. Ik zeg, dit en dat, waar moet ik dan op zitte, gek. Op die rauwe krent van me, donderdag? Begreep ze ook wel weer dus nou is die mogool die bij ons inwoont de lul. Ze schreeuwen heel hoog, hoor ik nu, mogoole, bij rectatie.
Maar ik ga het waar make voor de mensen van fok, dus ik ga er als een monnuk naar toe zeg maar om goed van de dag te kome.
Spreek jullie, want ik heb wel de zenuwe in me lijer hoor, godverdomme, met die caatmeraas op je kanis, nou ja, we zien het wel..
As ik nie teveel gezopuh heb ziet ik je donderdag schéle!
Attelje, JIJ met je gouwe tampeloeris bij Pet op die geile rooie kanapee? Stressy? Vraag die masterzeus van Leo effe, om op je knar te kietelen net die achtpotige kuttekrabber.
xxx Beerje
quote:De topucs van Attelenooie worden mede mogelijk gemaakt door Pure Colombia BV
Op dinsdag 04 december 2001 00:11 schreef Scope het volgende:
Tjonge, Attel, dat 'balletje coke en ine' doet wonderen, hè! 3x op een dag inderdaad! Te gek!!
quote:Eg nie, Bea heeft Rica en mij gebeld om te vragen of wij mee willen als zijn bugguh lijers, ze zei "straks komt ie weer thuis met een goo noo reu tamperd en dan verandert mijn lekkere dotje meteen in een druipsteengrotje.
Op dinsdag 04 december 2001 00:04 schreef Beertje het volgende:
Whaaaaahaha, 3 x Attel op één dag! Kan het nog mooier?Attelje, JIJ met je gouwe tampeloeris bij Pet op die geile rooie kanapee? Stressy? Vraag die masterzeus van Leo effe, om op je knar te kietelen net die achtpotige kuttekrabber.
xxx Beerje
Dus wij gaan mee dat begrijp je!
quote:Pfieuw, Bep was allang blij dat "incompeptente opoe" niet op haar bleek te slaan!
Op dinsdag 04 december 2001 00:48 schreef Rica het volgende:
Denk je dat je het ergstu gehad heb, nah dan heb ie Bea nog nie overstuurt an de telefoon gehad! Neem de hoorn op hoort ik alleen maar bleren enzo, ik dan van je en nee, en och och Bea want je verstaart dr eg niet as ze beroerd is. Uiteindeluk het hoge verhaal eruit, bang dat Atje vreemd gaat dozuh. Zei ik met mn stommu harses, Dat doet ie toch elke zondags as jij in du kerk zit. Weer jammeren enzo. Of ik mee wou as beguleier, as Atjes bodiekaart zeg maar. Nou ben ik wel wat gewend met mn incompeptente opoe enzo maar ken niet allus hebbu, dus ik zei dan mot jij voor vervoert zorgen. Het ze al geregeld zeg ze! Dus nou kompt Bep me ophalen in dr brakke viat. Dus dat iedereen het effu weet as ze donderdag een halve koplamp aan zien komu schommelen!
En nee, je mag niet samen met attel op de achterbank dat heb ik Bea heilig moeten beloven, buiten dat kan de vering dat niet aan.
quote:
Op dinsdag 04 december 2001 01:31 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Pfieuw, Bep was allang blij dat "incompeptente opoe" niet op haar bleek te slaan!
En nee, je mag niet samen met attel op de achterbank dat heb ik Bea heilig moeten beloven, buiten dat kan de vering dat niet aan.
Atje heb een mongool in huis, maar ik pas op mn opoe sinds die een demensie erbij hebt. Zou nie durven zeggen, want ik wil jou nie overstuurt hebbu als ik naast je in die brakke bak met 160 richting studio rijd (hoop wel dat je dit keer je bril nie weer vergeet) En naast Atje zag ik ook al nie zitten, nu die aan zelfonthouding doet... doet mij maar 'veilig' voorin.
quote:
Op maandag 03 december 2001 19:58 schreef REC het volgende:[..]
Maar dat er donderdag in elk geval 1 bouwvakker bij Patty op de bank zit is wel zeker
[..]
Eg nie, Bea heeft Rica en mij gebeld om te vragen of wij mee willen als zijn bugguh lijers, ze zei "straks komt ie weer thuis met een goo noo reu tamperd en dan verandert mijn lekkere dotje meteen in een druipsteengrotje.
Dus wij gaan mee dat begrijp je!
Lieve Beppie, ik hep wel eens geleese dat onze Foklijer Cynix in speciale "slotjes" doet. Misschien kennie voor Bea ook zo'n ding regelen. Dan ken ze die op haar suikerdotje zetten, hep ze ook effe rust toch?
Bep, Rica,lekkere schuimstoote van me, houden jullie die Attel effe een beetje koest a.s.donderdag. Zodra hij samen met Pet op die Kanapee legt voorsie ik grote diffeltukkies, schuim op de bek, Attel wordt helemaal gek. Het zal de eerste lijfreep op de Nl tv zijn. OOOOHHH nog maar 2 nachies....
XXX Beertje
quote:Ja, klopt! Die Nicole Kidnep die heb dat!
Op dinsdag 04 december 2001 11:08 schreef Beertje het volgende:
Lieve Beppie, ik hep wel eens geleese dat onze Foklijer Cynix in speciale "slotjes" doet. Misschien kennie voor Bea ook zo'n ding regelen. Dan ken ze die op haar suikerdotje zetten, hep ze ook effe rust toch?
quote:Niet zo vloeken he in attel z'n tupac, je weet dat ie niet van dat soort onbeschaafde uitspraken houdt.
Op dinsdag 04 december 2001 18:20 schreef Beertje het volgende:
GODGLOEIENDE......waarom doen die kolere-koekies 't niet bij mijn????
Maar ik sta niet voor mijn eigen in als ik op die bank lig met me taas onder veertien aarsmofeer bovedruk. We zien wel waar het schip strant. De balle en duim voor me, lijers
Of krijgen we morgen het teleurstellende bericht te horen dat je uiteindelijk toch niet welkom bent?
Diane duimt vast ook mee!
quote:Ja Rica en ik lopen met 'm de studio in, hij ziet Hummie staan en beent zo naar d'r toe, pakt 'r op, gooit haar over z'n schouder en roept, "zo jou ga ik 's effe flink dotteren, waar is die kleedkamer van je rooie teef" en Hummie kirt vervolgens "2e deur rechts".
Op donderdag 06 december 2001 23:33 schreef Beertje het volgende:
Nah ja, dit,dat, kijk ik wist heus wel dat Attel niet bij Pet op die kanapee zou komen......maar het doet toch pijn. Je bent als ware gedestileerd zeg maar, eigelek voel ik mij behoorlijk genomen door Attel, kijk je verhuigt je er toch op al 2 dagen.
Atteltje jongen, werdt de druk te hoog, waar was je nou?
XXX Beertje
Fijn, daar stonden we dan.
Fok, hoe moeten we dit nou aan Bea uitleggen...
quote:Ik had als zo'n vermoeden toen hij op de heenweg telkens vanaf de achtebank zei; "Ziet jullie die mooie koeiuh daar lopuh, zijn best wel geiluh beesten eigenluk vin je niet?!"
Op donderdag 06 december 2001 23:53 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Ja Rica en ik lopen met 'm de studio in, hij ziet Hummie staan en beent zo naar d'r toe, pakt 'r op, gooit haar over z'n schouder en roept, "zo jou ga ik 's effe flink dotteren, waar is die kleedkamer van je rooie teef" en Hummie kirt vervolgens "2e deur rechts".
Fijn, daar stonden we dan.
Fok, hoe moeten we dit nou aan Bea uitleggen...
Arme Bea, maar ik hebt de telefoon druit gepleurt.. ben voorlopig nie thuis..
Komt die Tummie van de Zonnesteek binne. Ik zeg, hee rooie duif, de tief, wat is er met je kanis gebeurt, weze peenballe? Ze zeg, luister, Attel, we wille de stem van de volk, maar dan niet in de studio maar je ken daar bij die schutding gaan staan en as wij dan je een schop onder je taas geven dan ken je schreeuwe van de stem des proleten in de live uitzending. Ik zeg, dit en dat, teerteef, de tiefus voor je aan je knoopsgat, roddelhoer van de kouwe gront. Ze zeg, as ik nou jou zeg dat tanja, die nou aan je kop zit te pulke, dat die al met de boter klaar staat om te recteren met je na dat schreeuw, wat seg jij dan. Ik zeg, heet ik voorvocht of niet, nou dan!!
Nou ja, ik een beetje staan tettere aan die poort , Edje dit en dat en ole ole en bedankt Edje, dat werk. Ik trug, staan Bea en Rica der. Ik zeg, doe die deur es ope. Ze zegge we benne er uit gejajumd want die ene wilde een blojop en toen ging rica blaze, vandaar.
Nou ja, onderweg tussen almere en amsterdam zes Appi Hein tassen vol gevuld met kum en net bea effe bijgedot. Dus sorry van dit en dat, maar ik was aleen te hore dus. Sorry, maar lik ook maar me reet, evengoed.lijers.
En bep en Rica, ik heb het gevroegd aan Bea maar dat van die kengbeng is goed wat haar betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |