Wat wordt bedoeld met fysiek in orde? Een grote, sterke kerel? Theo Janssen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou, wie komt er met een haalbare naam ?
Theo Janssen is wel een grote kerel, maar niet fysiek in orde hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat wordt bedoeld met fysiek in orde? Een grote, sterke kerel? Theo Janssen?
Ajb niet zeg. Ik denk dat ze gewoon een sterke breker op het middenveld bedoelen á la Gattuso (zal dan alleen wel iemand worden met wat minder kwaliteitenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat wordt bedoeld met fysiek in orde? Een grote, sterke kerel? Theo Janssen?
Edgar Davids?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ajb niet zeg. Ik denk dat ze gewoon een sterke breker op het middenveld bedoelen á la Gattuso (zal dan alleen wel iemand worden met wat minder kwaliteiten)
Ik ga vanaf mn kamertje ff naar huis, samen met mn pa kijken. Geen ge-erger van niet-Ajacieden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:28 schreef Jasza het volgende:
Vanavond lekker relax thuis kijken, bij vrienden kijken word ik altijd te zenuwachtig van en ga ik me lopen ergeren
Van mij mag Davids terug komen, ik zie het alleen niet gebeuren. Hij koos aan het begin immers ook voor het geld van Tottenham. Laatst trouwens de dvd gezien van Real Madrid - Ajax 0-2. Daar speelde Davids op "4" en dat deed hij ook fantastisch. Die wedstrijd is echt mooi, vooral het eerste half uurquote:
Sorryquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:25 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar moet je niet eens grappen over maken. Ik heb net gegeten.
Nourdin Boukhari, Yanni Anastasiou, Angelos Charisteas, Nigel de Jong, Steven Pienaar, Hans Vonk, Maxwell, Tomás Galásek, Hatem Trabelsi en Zdenek Grygera vertrekken (misschien) bij Ajax, dus daar zal wel wat salaris overgehouden worden.quote:
Ik dacht even iets anders toen je met die opsomming begonquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nourdin Boukhari, Yanni Anastasiou, Angelos Charisteas, Nigel de Jong, Steven Pienaar, Hans Vonk, Maxwell, Tomás Galásek, Hatem Trabelsi en Zdenek Grygera vertrekken (misschien) bij Ajax, dus daar zal wel wat salaris overgehouden worden.
i second that. Landzaat is neit echt een optie...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:38 schreef M0NTANA het volgende:
Doe dan Thomas Gravesen maar, net dertig geworden, dus ervaren en Scandinaviërs doen het over het algemeen goed bij Ajax. Type Jan van Halst met een goede trap in zijn rechterbeen, daarbij ook nog eens op een zijspoor bij Real Madrid.
Ruilen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:51 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik dacht even iets anders toen je met die opsomming begon
Nou, kom eens met haalbare namenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:33 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ajb niet zeg. Ik denk dat ze gewoon een sterke breker op het middenveld bedoelen á la Gattuso (zal dan alleen wel iemand worden met wat minder kwaliteiten)
Ik kan zelf zo ook niet echt op een haalbare speler komen, maar ik neem aan dat Van Geel wel met iets moois komtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:57 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nou, kom eens met haalbare namen.
Aannemend dat Davids niet komt, die zit goed in Engeland. En Gravensen echt niet naar Ajax komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |