de datum van vandaag stond erboven, kut kranten, ik al helemaal blij....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:09 schreef Jasza het volgende:
Mangoworks dat bericht lijkt me na het ontslag van Koeman
Welke krant was het danquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:10 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
de datum van vandaag stond erboven, kut kranten, ik al helemaal blij....
Meer satellietclubs? Ik dacht dat ze er eigenlijk achter waren gekomen dat dat een beetje een bodemloze put is.quote:
Heb hem even gezocht... Ze halen als bron wel Voetbalzone aanquote:
Sommig wel ja, maar Belgie en Haarlem gaan opzich wel lekker, en ook de amateurclubs kan een uitkomst bieden... Ik wacht eigenlijk op een sateliet in Zwedenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Meer satellietclubs? Ik dacht dat ze er eigenlijk achter waren gekomen dat dat een beetje een bodemloze put is.
Een sateliet club in scandinavië is wel een goed idee inderdaad.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:20 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Sommig wel ja, maar Belgie en Haarlem gaan opzich wel lekker, en ook de amateurclubs kan een uitkomst bieden... Ik wacht eigenlijk op een sateliet in Zweden
Goh, dat rechtsboven is gewoon welke dag het is vandaagquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Heb hem even gezocht... Ze halen als bron wel Voetbalzone aan
http://www.realunited.nl/voetbalnieuws/voetbalnieuws.php?id=332
Da kan ik toch ook nie wetenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Goh, dat rechtsboven is gewoon welke dag het is vandaag![]()
Als je een beetje nadenkt snap je dat welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Da kan ik toch ook nie wetenik hoop er overigens wel op trouwens, danny mag nog atijd weg...
Weer geen koffie op zeker?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:28 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Da kan ik toch ook nie wetenik hoop er overigens wel op trouwens, danny mag nog atijd weg...
Ze hebben geen cappuchinoquote:
Ik denk dat van Geel ook op dat gebied nog wel een mooie verrassing kan toveren ... LvG terug bijv.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:11 schreef -Wolf- het volgende:
ik vergeet niet al die rare wissels van Danny. het ligt meer aan Huntelaar en aan het beter spelen van Rosenberg dat de rest ook beter begint te lopen. dat was het keerpunt. als je doelpuntenproductie begint te lopen, dan voetbalt de rest ook wat vrijer. het enige wat Danny doet is er profijt van hebben.
Daar zal Sven niet zo blij mee zijn...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:07 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
ajaxonline.org verkoopt nu ook afca truien.
Ze zijn alleen wel anders dan de orginele![]()
Nou, wie komt er met een haalbare naam ?quote:Blind wil nieuwe spelers voor defensie en middenveld 13 maart 2006
Ajax-trainer Danny Blind Ajax is met het oog op volgend seizoen nog niet uitgewinkeld. De Amsterdamse club trok in de personen van Jaap Stam, Kenneth Perez, Michael Krohn-Dehli en Dennis Gentenaar al vier spelers aan voor de nieuwe voetbaljaargang, maar volgens trainer Danny Blind is zijn selectie daarmee nog niet rond. Eerder gaf ook technisch directeur Martin van Geel al aan dat Ajax zich nog immer oriënteert op de transfermarkt.
"We zijn nog niet klaar", stelt Blind op de website Highlow.nl. "Er zullen spelers aangetrokken moeten worden. Met name defensief en op het middenveld. Voor het middenveld graag wel een speler die fysiek in orde is. Ik vind namelijk dat wij best nog wel eens in de problemen komen daar."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |