quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef mcintosh het volgende:
Zjin van die dingen he... die houden een mensch bezig..
Ik ga dat niet zonder meer, en klakkeloos plus bovendien zomaar aannemen natuurlijk, zo voetstoots...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:17 schreef -Marc- het volgende:
Ja! Is het antwoord op deze vraag!
Gelukkig zijn er meisjes van 8 die dezelfde vragen stellen!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:18 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Ik ga dat niet zonder meer, en klakkeloos plus bovendien zomaar aannemen natuurlijk, zo voetstoots...
quote:What a clever question!
Die was vast vet hoogbegaafd gekquote:
Gaan ze daar ook harder van neuken, want ze doen het voor geen meter hierquote:Op maandag 13 maart 2006 14:32 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen champagne.
Zo jij ben echt vet laagbegaafd zegquote:Op maandag 13 maart 2006 14:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien had ze inderdaad wel het denk vermogen van een 9 of 10 jarige!
En waarom hebben ze nooit last van tepelkloven?quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En waarom hebben ze nooit last van tepelkloven?
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef mcintosh het volgende:
Kan je goudvissen ook omsmelten ?? Er is er al 1 mislukt...
Uierzalfquote:Op maandag 13 maart 2006 14:47 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En waarom hebben ze nooit last van tepelkloven?
stoutvis.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:12 schreef mcintosh het volgende:
Hoe noem je eigenlijk een goudvis die stout is?
Hmm, geen gek ideequote:
jaquote:Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef FallenAngel666 het volgende:
Als je sneller gaat dan het licht, is het dan donker?
Wat weet jij daar nou van......quote:
Nou gewoon.....quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat weet jij er nou van wat ik ervan weet
Die hadden we al gehaf ouwe!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:23 schreef outcast-within het volgende:
![]()
Uberlink
http://yahooligans.yahoo.com/content/ask_earl/page?d=20030814
Dear Earl,
Do fish drink water?
Ashleigh, Age 8
Dear Ashleigh,
What a clever question! The answer is that fish do drink water -- all animals (including ourselves) need water to survive. They also extract oxygen from water in order to breathe. But what about fish that swim in the ocean? Do they drink salt water? Yes, but saltwater fish excrete a lot of salt with the help of their gills. That's why most fish taste surprisingly unsalty -- that is, except for sharks.
quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef Skorpija het volgende:
Kunnen vissen verdrinken?
quote:YES, fish can really drown!
Fish, like people, need oxygen to live.
Fish, like people, need oxygen to live. A fish out of water is a fish out of its element. A fish comes fully equipped with a pair of gills, which it uses to breathe under water. The gills extract life-sustaining oxygen from the hydrogen in the water molecules, in order to regulate the amount of oxygen intake. This maintains the necessary balance of the two components of water for the fish to survive.
When a fish is taken out of water, and exposed only to air, not to oxygen and hydrogen containing water, its gills are unable to control the oxygen intake, the delicate balance cannot be maintained, and the gills inhale a lethal overdose of oxygen. The fish essentially experiences death by "drowning."
Dat zeg ik toch, je moet ook luisteren enzo.....quote:
Den ben je jezelf een kwart doodgeschrokken..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef -Marc- het volgende:
Waarom draagt een kamikaze piloot een helm?
Wat gebeurt er als je je TWEE KEER achter elkaar HALF dood schrikt?
Nee, maar ook als ik niet sneller ga dan het licht heb ik geen oog voor curlen..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:24 schreef mcintosh het volgende:
Als je sneller gaat dan het licht, heb je dan nog wel oog voor de kleine dingen des levens, zoals curlen?
Tis ook meer een gevoel eigenlijk..quote:Op maandag 13 maart 2006 15:37 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Nee, maar ook als ik niet sneller ga dan het licht heb ik geen oog voor curlen..
Sommige mensen lezen het draadje volgens mij niet...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:48 schreef Rikkert het volgende:
Volgens mij drinken ze water om daar het zuurstof uit te halen.![]()
Maar het is zo verdomd moeilijkquote:Op maandag 13 maart 2006 15:51 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Sommige mensen lezen het draadje volgens mij niet...
Aan deze mensen: LEER LEZEN!
Dat zeg je toch niet tegen een 11-jarig meisje.quote:Dear Earl,
Who is the tallest person ever?
Amy, Age 11
Dear Amy,
According to Guinness World Records, the tallest person ever recorded was a man named Robert Pershing Wadlow, who was eight feet and 11.1 inches tall! He was born in Alton, Illinois and died in 1940. He wasn't just tall -- he was big all over. On his 21st birthday, he weighed over 490 pounds! As a kid, he was so strong, he could carry his own father up the stairs of their house. The tallest people currently alive are a Tunisian man, Radhouane Charbib, who is seven feet and 8.9 inches tall, and an Indiana woman, Sandy Allen, who is seven feet and seven inches tall. To meet a whole bunch of tall people, you might visit the Tutsi tribe of Rwanda and Burundi in Central Africa. Adult Tutsi men average six feet tall.
Earl
Je doet je ondertitel eer aan!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:58 schreef Tanzkillah het volgende:
Tuurlijk drinken vissen water, wat denk jij dan dat mensen met vissen doen, af en toe alcohol in de vissenkom gooien![]()
![]()
Leuk experiment, een kom vol met bier en daar een vis in pleuren.quote:Op maandag 13 maart 2006 16:00 schreef mcDavid het volgende:
n00b.
vissen drinken gewoon bier, zoals het hoort
Maar als ik dat niet deed kreeg ik slaag van de grote kinderenquote:Op maandag 13 maart 2006 15:56 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Had je maar minder moeten zuipen en blowen toen je in groep 3/4 zat!
http://neistat.com/pages/video_holding/goldfish_holding.htmquote:Op maandag 13 maart 2006 16:02 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Leuk experiment, een kom vol met bier en daar een vis in pleuren.![]()
Ja das kut he, bij mij zijn de proporties helemaal zoek, ben heel niet lang, maar ballen jongens, als skippyballenquote:He wasn't just tall -- he was big all over.
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:00 schreef mcDavid het volgende:
n00b.
vissen drinken gewoon bier, zoals het hoort
quote:Op maandag 13 maart 2006 17:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
http://neistat.com/pages/video_holding/goldfish_holding.htm
Ah ja... En hebben ze dan zo'n lusje of twee van die horentjes om ze beet te pakken?quote:Op maandag 13 maart 2006 19:00 schreef mcintosh het volgende:
Ja das kut he, bij mij zijn de proporties helemaal zoek, ben heel niet lang, maar ballen jongens, als skippyballen
Ik knuffel geen bomen, maar:quote:Op maandag 13 maart 2006 17:16 schreef onderjas het volgende:
Hij heeft het toch overleeft.....quote:
Komt nog, van die mooie metalesquote:Op maandag 13 maart 2006 19:30 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Ah ja... En hebben ze dan zo'n lusje of twee van die horentjes om ze beet te pakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekterm in Google: KLIK
Niet iedereen is het er mee eens namelijk.![]()
[ Bericht 7% gewijzigd door 2L0w4Zer0 op 14-03-2006 14:53:15 ]"Success is a matter of a few simple disciplines, practiced every day."
"Failure is a few errors in judgment, repeated every day."
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:46 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
Wat was er eerder: de kip of het ei?Eerst was er Adam, die legde een ei, daaruit ontstond Eva, die baarde een kip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoekterm in Google: KLIK
Niet iedereen is het er mee eens namelijk.![]()
Kijk, ik kan veel hebben, en zal er geen vis minder om eten, maar als dit in je opkomt, dan ben je wmb gewoon ziek.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:16 schreef onderjas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Eerst was er Adam, die legde een ei, daaruit ontstond Eva, die baarde een kip.
Om heelhuids bij z'n doel aan te komen...quote:Op maandag 13 maart 2006 15:33 schreef -Marc- het volgende:
Waarom draagt een kamikaze piloot een helm?
neen, om herkenbaar in de hemel aan te komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:01 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Om heelhuids bij z'n doel aan te komen...
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:04 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
neen, om herkenbaar in de hemel aan te komen
sommige mensen zijn dat wel....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef buzzer het volgende:
je zal toch vis zijn en allergisch zijn voor water....
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:09 schreef Jordy-B het volgende:
onzin... Ze kwamen er gewoon achter dat een kamikazepiloot niet zoveel zoden aan de dijk zet als 'ie ergens op de helft van de rit al bewusteloos in zee dondert.
neequote:Op maandag 13 maart 2006 15:17 schreef FallenAngel666 het volgende:
Als je sneller gaat dan het licht, is het dan donker?
hoe kom je erbij dat een zwarte doos onverwoestbaar is?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:47 schreef twilightk het volgende:
Als de zwarte doos onverwoestbaar is, waarom maken ze vliegtuigen dan niet van dat materiaal![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |