Er zitten enkele plaatjes en tabellen in. Maar in het kleine bestand zitten dezelfde plaatjes en tabellen als in het grote bestand.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:01 schreef simmu het volgende:
zitten er plaatjes/tabellen/grafieken in?
Op het werk heb ik dit met regelmaat en de bovenstaande oplossing is de beste.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef longinus het volgende:
Word heeft de eigenschap om zoveel mogenlijk rotzooi mee te verzamelen in het einddokument.
Heb je al geprobeerd: save as RTF.
Met versies dus, in het menu bestand. Maar standaard staat dit uit...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef R-Mon het volgende:
Mijn gok is dat er een wijzigingshistorie wordt bijgehouden maar ik zou echt niet weten waar je dat uit kan zetten.
Jep, kan heel veel schelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Dave het volgende:
Heb je op school een oudere versie van Word dan thuis? Vooral Word '97 was volgens mij niet echt efficient met het opslaan van bestanden.
Maakt niet uit welke versie. Het blijft een "feature" van Microsoft.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Dave het volgende:
Heb je op school een oudere versie van Word dan thuis? Vooral Word '97 was volgens mij niet echt efficient met het opslaan van bestanden.
Ik ga dit proberen! Bedankt voor de tips!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef longinus het volgende:
Word heeft de eigenschap om zoveel mogenlijk rotzooi mee te verzamelen in het einddokument.
Heb je al geprobeerd: save as RTF.
Ja en zwaai dan maar dagdag naar je opmaakquote:Op maandag 13 maart 2006 14:08 schreef StefanCJ het volgende:
[..]
Ik ga dit proberen! Bedankt voor de tips!
Openoffice is beter, maar ik denk niet dat dat geïnstaleerd staat op de PC die hij gebruikt.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:17 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Ja en zwaai dan maar dagdag naar je opmaakRTF is een heel beperkt formaat, niet bedoeld voor tekstverwerking.
Maar de tip is natuurlijk: ditch Word en installeer OpenOffice. Een stuk efficienter qua opslag. En nog een aanzienlijk fijner programma ook dat veel beter met grote documenten om kan gaan.
Ja, dat is het rare. Zo kan een document met 2 regels tekst groter zijn dan een document met een hele lap tekst. Puur doordat je steeds hebt gewijzigd en opgeslagen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:06 schreef Lod het volgende:
Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het bijhouden van wijzigingen in Word maar dat weet ik dus niet zeker.
Dit is idd ook al geprobeerd. Maar als je dan maar één wijziging maakt, is het inene weer supergroot! Openoffice kan hier idd niet ...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:45 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ja, dat is het rare. Zo kan een document met 2 regels tekst groter zijn dan een document met een hele lap tekst. Puur doordat je steeds hebt gewijzigd en opgeslagen.
Volgens mij heb ik daarom wel eens een nieuw document geopend en alles daar vers ingeplakt, scheelde ook in grootte, als ik me goed herinner. Is misschien een poging waard..
Portable OpenOffice proberen dan. Draait direct vanaf een USB-drive, hoef je niets voor te installeren en je hoeft geen admin te zijn.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:35 schreef longinus het volgende:
[..]
Openoffice is beter, maar ik denk niet dat dat geïnstaleerd staat op de PC die hij gebruikt.
Ben hem nu aan het binnenhalen! Hopen dat dit werkt, alle oplossingen die tot nu gegeven zijn, hebben niet tot oplossing van het probleem geleid. Het is echt irritant op elke 3 minuten het hele bestand te copy/paste-en in een nieuw document ...quote:Op maandag 13 maart 2006 14:59 schreef Nexxennium het volgende:
[..]
Portable OpenOffice proberen dan. Draait direct vanaf een USB-drive, hoef je niets voor te installeren en je hoeft geen admin te zijn.
In de beginpost gaf de TS al aan dat dit een oplossing is maar dat die verre van ideaal was en dat hij dus iets anders zochtquote:Op maandag 13 maart 2006 15:15 schreef amigaroxx het volgende:
OPLOSSING:
Installeer PDFCreator.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:52 schreef simmu het volgende:
ff nieuwsgierig: precies hoe maak je van een word bestand een PDF je dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |