oeh ik weet er één, ik weet er één!!!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor een opdracht voor m'n studie moet ik een lijst van 25 films hebben waarin je personages hebt die TV kijken terwijl ze in gevaar zijn.
Oeh, ik weet er ook één!! Ik eerst!!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh ik weet er één, ik weet er één!!!!!
* Babette steekt vingertje in de lucht
Tell me, tell me!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:39 schreef babette21 het volgende:
oeh ik weet er één, ik weet er één!!!!!
* Babette steekt vingertje in de lucht
Hmm, terwijl ze in gevaar zijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bupa! JIj, Jim Carrey fan, kan me vast wel helpen.
Voor een opdracht voor m'n studie moet ik een lijst van 25 films hebben waarin je personages hebt die TV kijken terwijl ze in gevaar zijn. Nu kwam ik op IMDb The Cable Guy én Man On The Moon tegen die als keyword television hebben. Maar zitten in die film mensen TV te kijken terwijl ze in gevaar zijn?
* LeBeau dringt voorquote:
Ja, god, vage opdracht. Je moet een lijst van 25 films hebben waar je iets gemeenschappelijks in ziet, maar waar de film niet direct bekend om staat. Zo heb ik Fargo (geniale film), daarin zit een vrouw TV te kijken wanneer ze wordt ontvoerd. Totaal triviaal, maar prima voor m'n opdracht.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:42 schreef Bupatih het volgende:
Hmm, terwijl ze in gevaar zijn?
Ik kan me niet herinneren dat het in een van deze twee films voorkwam.. In Man on the Moon sowieso niet. The Cable Guy zóú nog kunnen, aangezien die film over video/film gaat.
Anders moet je hier even kijken:
http://www.imsdb.com/scripts/Cable-Guy.html
http://www.awesomefilm.com/script/manonthemoon.txt
Ja, maar als dát de opdracht is, dan kan je toch wel iets toffers/makkelijkers verzinnen?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, god, vage opdracht. Je moet een lijst van 25 films hebben waar je iets gemeenschappelijks in ziet, maar waar de film niet direct bekend om staat. Zo heb ik Fargo (geniale film), daarin zit een vrouw TV te kijken wanneer ze wordt ontvoerd. Totaal triviaal, maar prima voor m'n opdracht.
Is te voor de hand liggend, sorry.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef Bupatih het volgende:
The Ring?
nee.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:46 schreef Bupatih het volgende:
Ja, maar als dát de opdracht is, dan kan je toch wel iets toffers/makkelijkers verzinnen?![]()
kut kut kut, die bedoelde ik idd!!!quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Geen idee nog.
Het was mn thee-date van zaterdag en zondagavond zat ik om 22.00 weer bij hem...vanochtend om 6.30 ging ik weg.
Oh ja, daar draait de film om, natuurlijk!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is te voor de hand liggend, sorry..
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:47 schreef BVO het volgende:
CDP is aan de rollebol geweest met z'n theedate.
[..]
ik snap je niet, maar de OP is [soort van] afquote:Op maandag 13 maart 2006 13:37 schreef Copycat het volgende:
Voor de OP dan eerst de NEER.
Welk boeiend gesprek?!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
!
En je was niet eens in het boeiende MSN gesprek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |