Op dinsdag 21 maart 2006 14:39 schreef Tiesemans het volgende:[..]
Uhm nou ja ik kan natuurlijk wel weer een linkie passen maar ik dacht laat ik nu is wat beeldmateriaal verschaffen waarin notabene word gemeldt wat ik mededeel.
Kortom anderhalf uur feitjes happen.
![]()
..
En tja ik acht geloofwaardig wat er word gemeld, want ik heb er weken research op zitten om zo mede ook geverifiėrd te krijgen of Alex schizo is of niet.
(Endus of het om duimzuig materiaal gaat of niet..)
Duurt natuurlijk wel even voordat je allerdrie de delen gedownload hebt maar toch, Michael Moore is er niks bij...
Maaruh deel 2 bevat dus de info die je specifiek zou willen weten met betrekking tot gebouw nr.7 na 13:30 seconden begint de info..
Ik moet trouwens wel de hand in eigen boezem steken want het gaat niet om een controle bunker van de NSA maar om de centrale controle bunker van de stad New York, waarvanuit ik geloof dat men de gehele "operatie" heeft geleid, waarna het moest wijken voor de veiligheid van de "daders" immers alle bewijzen verbranden vernietigen is typisch, net als na een overval bijv de vlucht auto in de fik steken ...
en de NSA heb ik zonder opzet, eerder uit verwarring, door elkaar gehaald met de USS (united states secret service.)
Maarja wat wil je als je weet dat in gebouw nr.7 o.a de department of defence , de Central Intelligence Agency(CIA), Fema, US secret Service, security and exchange commision, thuis hielden
![]()
Gebouwd om 'eeuwig' te blijven staan maar toch...
Hier de links voor het beeldmateriaal :
Martial law 911 - Alex Jones - deel 1Martial law 911 - Alex Jones - deel 2 Martial law 911 - Alex Jones - deel 3