Me neitherquote:Op maandag 13 maart 2006 18:27 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n leuk nummer vind ik.![]()
Ik heb niks relevants te melden en post dus niks... Zouden meer mensen moeten doenquote:
En wat is daar mis meequote:Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
klinkt wel lekker, maar tis wel echt tja rock
Het is mijn bedoeling om na de outro een grootse solo in te zetten, met alles d'r op en d'r aanquote:Op maandag 13 maart 2006 23:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik mis de grootse solo, maar voor de rest wel oké
heb ik ook nog steeds een beetje last vanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:27 schreef Even het volgende:
[..]
Me neither![]()
Is gvd mn gitaar dus nog steeds niet goed af gesteldVind ik echt hoerig ben al 2 keer terug bij de winkel geweest en niet goed.. Ik heb gigantisch last van fretbuzz
Maja ik kan dat ding niet afstellen en ik weet niemand in de buurt behalve die winkel
(eigelijk ook niet in de buurt maar wel het dichtsbij
)
Owja en ik gebruik .010 snaren van GibsonNiet kapot te krijgen (als je normaal speelt en niet als een bezetene gaat raggen
)
Thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef Laxe het volgende:
[..]
Klinkt erg goed![]()
Kun/wil je details geven hoe je dit hebt opgenomen (software, hardware)?
de energie die vrijkomt bij bier is dus meer als bij energie drank xDquote:Op maandag 13 maart 2006 15:01 schreef Shedfire het volgende:
@ Mitrumothy;Als je altijd dronken oefent wel ja, want dan "herinner" je dingen beter omdat je je in de zelfde bevindt.
Zo is het in ieder geval getest met cannabis.
*inkopper*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:27 schreef Jorikjet het volgende:
hoe dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |