Me neitherquote:Op maandag 13 maart 2006 18:27 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Het is ook niet zo'n leuk nummer vind ik.![]()
Ik heb niks relevants te melden en post dus niks... Zouden meer mensen moeten doenquote:
En wat is daar mis meequote:Op maandag 13 maart 2006 23:38 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
klinkt wel lekker, maar tis wel echt tja rock
Het is mijn bedoeling om na de outro een grootse solo in te zetten, met alles d'r op en d'r aanquote:Op maandag 13 maart 2006 23:55 schreef Hammet het volgende:
[..]
Ik mis de grootse solo, maar voor de rest wel oké
heb ik ook nog steeds een beetje last vanquote:Op maandag 13 maart 2006 19:27 schreef Even het volgende:
[..]
Me neither![]()
Is gvd mn gitaar dus nog steeds niet goed af gesteldVind ik echt hoerig ben al 2 keer terug bij de winkel geweest en niet goed.. Ik heb gigantisch last van fretbuzz
Maja ik kan dat ding niet afstellen en ik weet niemand in de buurt behalve die winkel
(eigelijk ook niet in de buurt maar wel het dichtsbij
)
Owja en ik gebruik .010 snaren van GibsonNiet kapot te krijgen (als je normaal speelt en niet als een bezetene gaat raggen
)
Thanksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:20 schreef Laxe het volgende:
[..]
Klinkt erg goed![]()
Kun/wil je details geven hoe je dit hebt opgenomen (software, hardware)?
de energie die vrijkomt bij bier is dus meer als bij energie drank xDquote:Op maandag 13 maart 2006 15:01 schreef Shedfire het volgende:
@ Mitrumothy;Als je altijd dronken oefent wel ja, want dan "herinner" je dingen beter omdat je je in de zelfde bevindt.
Zo is het in ieder geval getest met cannabis.
*inkopper*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:27 schreef Jorikjet het volgende:
hoe dat?
Zo dat is snel, vanwaar heb je die gekocht? Lordofthestrings.nl?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef Shedfire het volgende:
Ik had het gewoon over dezelfde (geestelijke)status. Dus ik probeerde wat toe te voegen op een andere gebied dan enkel het energie verhaal.
Gister rond deze tijd mijn snaren besteld en vandaag al binnen (y). Heerlijk internet, maakt me nog luier dan eerst.
Inderdaad, relaxe website.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Zo dat is snel, vanwaar heb je die gekocht? Lordofthestrings.nl?
Ik wil nog steeds die keer die Elixir's proberen, maar ik ben bang dat het niks voor mij is. Schijnt nogal wat te doen met de klank ten opzichte van gewone snaren. Wat is jullie ervaring?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:17 schreef Jordy-B het volgende:
Je wil niet weten wat je in de gemiddelde muziekwinkel voor 'n setje Elixir betaalt...
Ik speel op 090 volgens mij...vinden jullie dat goed klinken enzo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
gaat weer snel zeg! ben dagje weg, meteen nieuwe topic!
om even in te haken. Spelen met 011 is wel qua toon een flinke stap vooruit dan 010 vind ik!
Het klinkt een stuk minder vol inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik speel op 090 volgens mij...vinden jullie dat goed klinken enzo?
Elastiekjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik speel op 090 volgens mij...vinden jullie dat goed klinken enzo?
hm ok, ik zal een keer wat anders proberenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:37 schreef Hammet het volgende:
[..]
Het klinkt een stuk minder vol inderdaad
En bovendien vind ik het klote spelen.
klinkt prima... beetje harder en helderder, misschien.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:18 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds die keer die Elixir's proberen, maar ik ben bang dat het niks voor mij is. Schijnt nogal wat te doen met de klank ten opzichte van gewone snaren. Wat is jullie ervaring?
ik speel er ook op hoor. Tis maar net wat je fijn vind. Maat van mij vind het te dun maar die heeft ook veel te dikke vingersquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
hm ok, ik zal een keer wat anders proberen
De gitaarboer raadde me deze aan in 't begin...dus heb ik tot nu toe alleen deze gebruikt
zeker jammer, ik had ook al gekeken,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:26 schreef TC_Artemis het volgende:
Ze hebben alleen geen DR strings bij lots, wel jammer.
zeg nooit nooit, misschien een foto? zwarte brug en tailpiece is juist goed:)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:14 schreef S_T_W het volgende:
ik heb wel een epi les paul liggen maar die is onverkoopbaar denk ik
zitten geen toon en volumeknoppen meer op en heeft n lelijke zwarte brug en tailpiece
heb ze verwisseld om mn dot studio te pimpen:
voor
[afbeelding]
na
[afbeelding]
mocht je het overwegen om hem weg te doen, mail staat in profiel;)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:10 schreef S_T_W het volgende:
ik heb (nog) geen foto, sorry
maar aangezien ie zo verknutseld is is de waarde natuurlijk een stuk omlaag gegaan, terwijl ze nog wel gewoon goed klinkt, dan zou het stom zijn om hem te verkopen
Toon en volume knoppen heb je toch zo gekocht en erop gezet voor een paar euro!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:10 schreef S_T_W het volgende:
ik heb (nog) geen foto, sorry
maar aangezien ie zo verknutseld is is de waarde natuurlijk een stuk omlaag gegaan, terwijl ze nog wel gewoon goed klinkt, dan zou het stom zijn om hem te verkopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |