Is dat legaal?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:41 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht toch echt dat...![]()
Toch maar die farmbot installeren
Het is vooral domquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
wil je in PvP niet uitgelachen worden, moet je NIET met een wammo aan komen zettenquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:51 schreef Elegy het volgende:
Mijn PvE build swordbased:
Sword 13 (max+minor rune)
Tactics 8 (7+helm)
Healing 8
Smite 1
Rest in Strenght
Skills:
Gash, Sever artery, Galrath slash, Final thrust, Dolyak signet, Healing breeze, Mending, Balth's spirit. Doe je PvE, vervang Dolyak dan door Restore life, Ressurect of Rebirth. Final thrust kan je evt. vervangen door een interrupt of door 100 blades.
D'r staat dan ook "PvE build"quote:Op woensdag 22 maart 2006 19:21 schreef unfor het volgende:
[..]
wil je in PvP niet uitgelachen worden, moet je NIET met een wammo aan komen zetten
Vanavond maar eens kjiken wat voor quests.quote:Op donderdag 23 maart 2006 18:04 schreef daeri het volgende:
NIEUWE QUESTENNN!! IN LA Bij hench/portal, en in Bergen hot springs bij hench/portal ^_^
Als het goed is heeft iedereen daarmee te maken ivm Factions Preview Weekend!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Vanavond maar eens kjiken wat voor quests.
Hebben die ook te maken met de kurzicks en Luxons?
Ja, voor de ene quest krijg je faction points voor de Luxon faction, en met de andere voor de Kurzick faction.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Vanavond maar eens kjiken wat voor quests.
Hebben die ook te maken met de kurzicks en Luxons?
Helaas moet ik het Preview weekend missenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:12 schreef Ungeheuer het volgende:
Woooo! Zonet met 4 man van mn guild PvP gedaan in Factions. Erg leuk. Gevechten zijn massaler en ik had het idee dat mn Warrior eindelijk eens nut had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |