Het is de bedoeling dat ja party's maakt, conversaties start met andere mensen uit andere landen... contact hebt met andere mensenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef KingOfTheDead het volgende:
Vind het maar een beetje vaag...
Bij de preview kom ik voor het eerst in Guild Wars terecht, en meteen ben je lvl 20 en moet je in je eentje veel te sterke monsters afslachten? ik zie het niet zo zitten... :/
(Er zijn wel andere mensen maar die lopen een beetje doelloos rond door de stad..)
niet echt goed om mee te bepalen of ik het leuk vind, maar ik denk dat ik toch liever WoW heb.
Wat wil je? PvE of PvP?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef Cid het volgende:
Weet iemand trouwens een mooie Paladin (War/Mo) guide te vinden? Ik zit een beetje te pielen met skills en punten die ik moet verdelen... :S
Ik heb het expres wel gespeeld, zodat ik kan kijken wat me het lekkerst ligt.. ^_^ in gewone GW ligt Mesmer en Monk me het lekkerst... en van de twee nieuwe chars ligt Assasin me tot nu toe wel het lekkerst.. ^_^quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga express niet spelen, omdat ik het verhaal vanaf het begin wil doorlopen. In mijn guild gaat plezier voor skills en goed zijn, dus ik doe het lekker rustig aan
greens worden met de dag minder waard, kijk maar naar de greens uit pve tombs..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef EricG het volgende:
Beetje uit de richting van waar het nu over gaat, maar weet iemand hoeveel ik voor Bortak's bone staff kan vangen? Op guru staat 70-85K en dat de prijs stijgt maar ik heb moeite er 45K voor te krijgen? Watskeburt?
Je kan in SF nog steeds veel geld verdienen als je met een 5 man team gaat. Met een beetje geluk krijg je Dragos Flat bow (35-40K) Bortak's one handed spullen (80K) of Brohn's spullen of Malinons shield. En de monsters droppen daar best veel geld dus per run maak je al 1-2K zoiezo. Plus nog de eventuele rares in de chests.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De greens uit de PvE tombs vind ik sowieso waardeloos. Greens uit SF en GF zijn nog wel de moeite waard, maar ook die zijn steeds minder duur.
uh, ja gewoon ^_^quote:Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef CcCcCharmed het volgende:
@daeri: Hoe doe je die screenshots plaatsen?
@EricG: Misschien weer een beetje domme vraag, maar wat is/ waar is de GF?
Nou je kan de Menubalk makkelijk weghalen als je CTRL + Shift + H tegelijk indrukt,quote:Op zondag 26 maart 2006 12:44 schreef daeri het volgende:
~~~~~~~
Beetje donkere screenshots... maar dit is mn luxon armor..
nog bedankt voor het wegtrekken van de henchquote:Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef Angelkiller het volgende:
[..]
Nou je kan de Menubalk makkelijk weghalen als je CTRL + Shift + H tegelijk indrukt,
verder zijn het goede screens![]()
Gewoon printscreen, en een hele kale screenshot, zonder balkjes etc. gewoon shift+prtscrnquote:Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef CcCcCharmed het volgende:
@daeri: Hoe doe je die screenshots plaatsen?
@EricG: Misschien weer een beetje domme vraag, maar wat is/ waar is de GF?
ff om de lijst compleet te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef CcCcCharmed het volgende:
Maar weer de nieuwe mensen er bij doen:UMOI= Thargor the Saint
quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef daeri het volgende:
[..]
dat kan snellerzal ik je n keer helpen met quests?
![]()
Zou toppie zijnquote:
Seabridge? D'allesio's Seaboard bedoel je?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
[..]
Zou toppie zijn
Vanavond heb ik tijd
Inmiddels trouwens al lvl14 en zit in Seabridge ofzo
Ook mijn eerste goldie gedropped gekregen![]()
![]()
Een Inscribed Chakram
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef daeri het volgende:
[..]
Seabridge? D'allesio's Seaboard bedoel je?
Energy +10 (requires 8 domination magic)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:38 schreef Elegy het volgende:
Wat doet die insribed chakram?
Zie editquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:00 schreef Elegy het volgende:
Hoop energy, maar 10 dom ga ik niet redden
Ik heb nog wel een leuke groene mesmer offhandquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zie edit
Gebruik op dit moment nog een paarse +7 energy (4 dom magic), omdat ik pas op de 6 zit.
Backfire![]()
Zie lijstjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef UMOI het volgende:
whahahadaarom verkoop ik ook bijna nooit ......ik geef
het meestal aan guildmembers of gasten die in mijn vriendenlijst staan die het nodig hebben.. En zelf krijg ik ook vaak gratis
aangeboden omdat ik mensen gratis naar andere steden ren
![]()
Marc, wat is jouw naam in GW..kan ik je ff toevoegen...
oef met mijn ogen dicht gekekenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zie lijstje
Maar het is Necromesmer Marc
Netjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:58 schreef Ungeheuer het volgende:
Yay, na veel oefenen op andere plekken met runnen heb ik Beacons -> Droknars geprobeerd te rennen. Drie pogingen, twee gelukt, waarvan een flawless. ^^
Voor gratis stuff hou ik mij altijd aanbevolenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef UMOI het volgende:
whahahadaarom verkoop ik ook bijna nooit ......ik geef
het meestal aan guildmembers of gasten die in mijn vriendenlijst staan die het nodig hebben.. En zelf krijg ik ook vaak gratis
aangeboden omdat ik mensen gratis naar andere steden ren
![]()
Marc, wat is jouw naam in GW..kan ik je ff toevoegen...
Ik vind alles, goede wapens kopen is duurquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:
Waar halen jullie de goede wapens vandaan? Moet je die gewoon vinden of worden die gekocht?
Niet als je geld hebtquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind alles, goede wapens kopen is duur
Vinden via drops, krijgen via collectors of craften bij merchants.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:
Waar halen jullie de goede wapens vandaan? Moet je die gewoon vinden of worden die gekocht?
Met een groepje echte mensen een run doen, voor wapens.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:
Zijn er ook nep mensen dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met een groepje echte mensen een run doen, voor wapens.
Collectors is ook een optie, maar spul dat je kunt kopen is meestal niets waard.
Chinese farmbotsquote:
Waar kan je dergelijke runs het beste doen? Waar levert het het meeste op?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met een groepje echte mensen een run doen, voor wapens.
Collectors is ook een optie, maar spul dat je kunt kopen is meestal niets waard.
Die zijn te duurquote:
Greens zijn heel goedkoop tegenwoordig, en dat zijn 'perfecte' items. Voor 1-3K heb je soms al een compleet setje. Sommige greens zijn wel duur btw, maar voor actuele prijzen kijk hier. En als je helemaal geen geld hebt kun je misschien het beste gewoon collectors spullen kopen, of even goed gaan farmenquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:
Het is illegaal en als je gepakt wordt krijg je een banquote:Op woensdag 29 maart 2006 13:12 schreef -Marc- het volgende:
Waar kan ik een FarmBot vandaan halen en hoe werkt het?
Oké, maar hoe werkt het dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:20 schreef EricG het volgende:
[..]
Het is illegaal en als je gepakt wordt krijg je een ban
Euh.... wat is een Green?quote:Op woensdag 29 maart 2006 13:17 schreef EricG het volgende:
[..]
Greens zijn heel goedkoop tegenwoordig, en dat zijn 'perfecte' items. Voor 1-3K heb je soms al een compleet setje. Sommige greens zijn wel duur btw, maar voor actuele prijzen kijk hier. En als je helemaal geen geld hebt kun je misschien het beste gewoon collectors spullen kopen, of even goed gaan farmen![]()
Achso... en zijn er nog velden waar de kans het grootste is dat hij gedropt wordt? (Ik zit te denken aan iets richting een Mephisto run van Diablo ofzo)quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:05 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zeldzame bijna perfecte wapens.
Dus de sterkste wapens in het spel.
Thx! Ik had je post nog niet gelezen. Het reageer scherm had ik een tijdje open.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:23 schreef trancethrust het volgende:
check die guildwiki site die ik gaf; daar staat een linkje naar een pagina met alle green items en waar ze worden gedropt
Met twee run warriors op build half run half fight..is de quest een makkiequote:Op woensdag 29 maart 2006 07:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Netjes
Dat heeft je een boel geld opgeleverd/bespaard!
Wat is die Galrath Quest trouwens ongelovelijk moeilijk zeg![]()
Gewoon een Chinees inhuren, die zet je in een afgesloten kamer en laat je 24/7farmen.quote:
Gister geprobeerd te runnen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:42 schreef UMOI het volgende:
[..]
Met twee run warriors op build half run half fight..is de quest een makkie![]()
Ik doe meestal runs vanaf ascalon naar de desert ( 2,5 uur ongeveer) en al de plaatsen daar...heeeel soms droknars..maar dat is een kl*te run. Ik heb wel ondekt dat ik meer geld krijg met gratis/donaties runs of zeldzame wapens/items. Een keer kreeg ik zelfs van iemand 10Kquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:56 schreef Abonides het volgende:
[..]
Waar kan je dergelijke runs het beste doen? Waar levert het het meeste op?
quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:51 schreef UMOI het volgende:
[..]
Ik doe meestal runs vanaf ascalon naar de desert ( 2,5 uur ongeveer) en al de plaatsen daar...heeeel soms droknars..maar dat is een kl*te run. Ik heb wel ondekt dat ik meer geld krijg met gratis/donaties runs of zeldzame wapens/items. Een keer kreeg ik zelfs van iemand 10Komdat ik hem door Sanctum Cay en desert rende.
Laat me je dan een keer helpenquote:Op woensdag 29 maart 2006 15:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Gister geprobeerd te runnen...
Vanuit The Temple of Ages. Met zijn 8en, waaronder 4 W/Mo's lukte het mooi niet
Rangers kunnen ook goede runners zijn..alleen kunnen zij niet alle runs doen vanwegen de wat zwakkere armor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]Das wel netjes!
Kan je eigenlijk met ieder ras runnen worden, of moet je daar perse warrior voor zijn?
oké, weet ik dat ook weer!quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:55 schreef UMOI het volgende:
[..]
Rangers kunnen ook goede runners zijn..alleen kunnen zij niet alle runs doen vanwegen de wat zwakkere armor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |