abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36343405
Vind het maar een beetje vaag...

Bij de preview kom ik voor het eerst in Guild Wars terecht, en meteen ben je lvl 20 en moet je in je eentje veel te sterke monsters afslachten? ik zie het niet zo zitten... :/
(Er zijn wel andere mensen maar die lopen een beetje doelloos rond door de stad..)

niet echt goed om mee te bepalen of ik het leuk vind, maar ik denk dat ik toch liever WoW heb.
Who enters my domain?
The Dead do not suffer the living to pass.
The way is shut. It was made by those who are dead and The Dead keep it.
The way is shut. Now you must die.
pi_36343499
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef KingOfTheDead het volgende:
Vind het maar een beetje vaag...

Bij de preview kom ik voor het eerst in Guild Wars terecht, en meteen ben je lvl 20 en moet je in je eentje veel te sterke monsters afslachten? ik zie het niet zo zitten... :/
(Er zijn wel andere mensen maar die lopen een beetje doelloos rond door de stad..)

niet echt goed om mee te bepalen of ik het leuk vind, maar ik denk dat ik toch liever WoW heb.
Het is de bedoeling dat ja party's maakt, conversaties start met andere mensen uit andere landen... contact hebt met andere mensen
pi_36344253
Of gebruik henchies en stop die in je party
In je eentje rondlopen in GW is doorgaans zelfmoord
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_36349184
Ik vind die preview toch niet zo heel geweldig...
Het is erg lastig dat je meteen lvl 20 bent, een hele zooi skills heb(vooral bij Assasin is het lastig). Want die preview is neem ik aan toch het meeste voor mensen die geen GW hebben, als je het nooit heb gespeeld is het erg moeilijk
B(i.t.c.h.). I(n). T(otal). C(ontrol of). H(erself).
~met dank aan Trancethrust
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:00:41 #230
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36349332
Ja, dat vind ik nou ook.. maar aan de andere kant doen ze het ook voor bestaande GW spelers en die vinden het weer leuker om als lvl 20 te beginnen en alle skills te proberen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36349526
quote:
Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef Cid het volgende:
Weet iemand trouwens een mooie Paladin (War/Mo) guide te vinden? Ik zit een beetje te pielen met skills en punten die ik moet verdelen... :S

Wat wil je? PvE of PvP?
Hier een PvE build(die van mij, heb alleen nog geen 200 Attribute points)
Het is met een zwaard, je kan natuurlijk ook een bijl oid in de plaats gebruiken, gewoon zwaard skills en punten veranderen naar het andere wapen.

Att.points:
strenght: 11+2
swordmanship: 10+1
tactics: 7+1
Major Vigor, Major absorption

Skills:
Watch yourself, heal signet, sever artery, protective strike, power attack, warriors encurance, remove hex, ressurect
Sever artery wissel ik nog wel eens om voor purge concitions
zorg dat Watch yourself aan staat als je healsignet gebruikt
Warriors endurance aandoen nadat je 1 of 2x een skill heb gebruikt en dan aan laten staan

Hoop je genoeg geholpen te hebben zo
pi_36349860
Ik vind het erg jammer dat het preview weekend nu start met Level 20 characters en een aantal skils. Ik had het persoonlijk leuker gevonden als je een "pre factions" gedeelte kon doen om zo een begin van het verhaal te krijgen. Ik heb het een half uur geprobeerd. En het leek me opzich wel een leuk vervolg... Maar dit weekend is een dikke tegenvaller. Over een maand maar kijken.

Nu anders wat.. Ik ben van de week begonnen samen met een kameraad om onze characters (hij een monk, ik een necro) om te zetten tot een UW build. Heeft iemand nog tips voor skills die je het beste mee kan nemen, hoe je die irritante dying nightmares snel kan verslaan.. of hoe je langs die obsidian Behemoth komt. Het heeft me nu namelijk al meer gold gekost dan dat ik er aan verdient heb
  zaterdag 25 maart 2006 @ 11:33:32 #233
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_36349970
Wat ik me afvraag is of je die lvl 20 char houdt.. hoe de echte factions eruit gaat zien? Is het vanaf hier lvl 20, dus deze hele wereld waar we nu zijn, is die dan ook voor lvl 20 chars? En kan ik daaruit concluderen dat je in pre tot lvl 20 zult moeten lvlen?

Ik ga express niet spelen, omdat ik het verhaal vanaf het begin wil doorlopen. In mijn guild gaat plezier voor skills en goed zijn, dus ik doe het lekker rustig aan
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_36350754
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef maniack28 het volgende:

Ik ga express niet spelen, omdat ik het verhaal vanaf het begin wil doorlopen. In mijn guild gaat plezier voor skills en goed zijn, dus ik doe het lekker rustig aan
Ik heb het expres wel gespeeld, zodat ik kan kijken wat me het lekkerst ligt.. ^_^ in gewone GW ligt Mesmer en Monk me het lekkerst... en van de twee nieuwe chars ligt Assasin me tot nu toe wel het lekkerst.. ^_^

Wat ik wel jammer vind is dat al die nieuwe chars toch wel heel japans zijn.... je kan niks europees kiezen wat een beetje op je zelf lijkt.. ^_^
pi_36355244
ik koos daardoor juist voor de verandering een vrouwelijke char
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_36357333
Beetje uit de richting van waar het nu over gaat, maar weet iemand hoeveel ik voor Bortak's bone staff kan vangen? Op guru staat 70-85K en dat de prijs stijgt maar ik heb moeite er 45K voor te krijgen? Watskeburt?
pi_36360705
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef EricG het volgende:
Beetje uit de richting van waar het nu over gaat, maar weet iemand hoeveel ik voor Bortak's bone staff kan vangen? Op guru staat 70-85K en dat de prijs stijgt maar ik heb moeite er 45K voor te krijgen? Watskeburt?
greens worden met de dag minder waard, kijk maar naar de greens uit pve tombs..
pi_36361719
De greens uit de PvE tombs vind ik sowieso waardeloos. Greens uit SF en GF zijn nog wel de moeite waard, maar ook die zijn steeds minder duur.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_36366038
quote:
Op zaterdag 25 maart 2006 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De greens uit de PvE tombs vind ik sowieso waardeloos. Greens uit SF en GF zijn nog wel de moeite waard, maar ook die zijn steeds minder duur.
Je kan in SF nog steeds veel geld verdienen als je met een 5 man team gaat. Met een beetje geluk krijg je Dragos Flat bow (35-40K) Bortak's one handed spullen (80K) of Brohn's spullen of Malinons shield. En de monsters droppen daar best veel geld dus per run maak je al 1-2K zoiezo. Plus nog de eventuele rares in de chests.
pi_36367828
Nog 2 delen en ik heb mn luxor armor compleet .... screenshot komt er aan natuurlijk ^_^
pi_36373490
@daeri: Hoe doe je die screenshots plaatsen?
@EricG: Misschien weer een beetje domme vraag, maar wat is/ waar is de GF?
pi_36374041
GF= Grenths Footprint
pi_36374246
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef CcCcCharmed het volgende:
uh, ja gewoon ^_^
pi_36374497

Beetje donkere screenshots... maar dit is mn luxon armor..
  zondag 26 maart 2006 @ 12:51:21 #245
144455 Angelkiller
[GODMODE ON]
pi_36374670
Ik speel alleen met monk..... MONK 4 LIFE ^^ de monk is de beste class denk ik wel ^^... en ook het belangrijkst
Dit heb ik nu ^^
Mo/R LvL20(Celia Hycitra) Ele/Mo LvL 20(Zilvia Hycitra) N/Mo LvL 18(Lyza Hycitra)
maar me monk is toch de main ... de beste ^^
  zondag 26 maart 2006 @ 13:38:00 #246
144455 Angelkiller
[GODMODE ON]
pi_36375782
quote:
Op zondag 26 maart 2006 12:44 schreef daeri het volgende:
~~~~~~~
Beetje donkere screenshots... maar dit is mn luxon armor..
Nou je kan de Menubalk makkelijk weghalen als je CTRL + Shift + H tegelijk indrukt,
verder zijn het goede screens
pi_36376719
quote:
Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef Angelkiller het volgende:

[..]

Nou je kan de Menubalk makkelijk weghalen als je CTRL + Shift + H tegelijk indrukt,
verder zijn het goede screens
nog bedankt voor het wegtrekken van de hench
  zondag 26 maart 2006 @ 14:34:27 #248
144455 Angelkiller
[GODMODE ON]
pi_36377446
Dat was geen probleem ^^
  maandag 27 maart 2006 @ 09:20:49 #249
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_36396578
quote:
Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef CcCcCharmed het volgende:
Gewoon printscreen, en een hele kale screenshot, zonder balkjes etc. gewoon shift+prtscrn

GF is Grenth's Footprint. Die kan je vinden door vanuit Deldrimor Warcamp naar rechts te gaan, of vanuit Granite Citadel naar beneden en dan naar links bij de Siege golems.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  maandag 27 maart 2006 @ 12:50:03 #250
144831 UMOI
Thargor The Saint
pi_36401580
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef CcCcCharmed het volgende:
Maar weer de nieuwe mensen er bij doen:

• UMOI= Thargor the Saint
  • ff om de lijst compleet te maken
    4 chars op lvl 20 en al de missies compleet.:

Thargor The Saint -- W/Mo --> Runner en Farmer
    Umoi Morquidor -- El/ Me --> Fire/Air