Het is de bedoeling dat ja party's maakt, conversaties start met andere mensen uit andere landen... contact hebt met andere mensenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:02 schreef KingOfTheDead het volgende:
Vind het maar een beetje vaag...
Bij de preview kom ik voor het eerst in Guild Wars terecht, en meteen ben je lvl 20 en moet je in je eentje veel te sterke monsters afslachten? ik zie het niet zo zitten... :/
(Er zijn wel andere mensen maar die lopen een beetje doelloos rond door de stad..)
niet echt goed om mee te bepalen of ik het leuk vind, maar ik denk dat ik toch liever WoW heb.
Wat wil je? PvE of PvP?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:43 schreef Cid het volgende:
Weet iemand trouwens een mooie Paladin (War/Mo) guide te vinden? Ik zit een beetje te pielen met skills en punten die ik moet verdelen... :S
Ik heb het expres wel gespeeld, zodat ik kan kijken wat me het lekkerst ligt.. ^_^ in gewone GW ligt Mesmer en Monk me het lekkerst... en van de twee nieuwe chars ligt Assasin me tot nu toe wel het lekkerst.. ^_^quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:33 schreef maniack28 het volgende:
Ik ga express niet spelen, omdat ik het verhaal vanaf het begin wil doorlopen. In mijn guild gaat plezier voor skills en goed zijn, dus ik doe het lekker rustig aan
greens worden met de dag minder waard, kijk maar naar de greens uit pve tombs..quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:42 schreef EricG het volgende:
Beetje uit de richting van waar het nu over gaat, maar weet iemand hoeveel ik voor Bortak's bone staff kan vangen? Op guru staat 70-85K en dat de prijs stijgt maar ik heb moeite er 45K voor te krijgen? Watskeburt?
Je kan in SF nog steeds veel geld verdienen als je met een 5 man team gaat. Met een beetje geluk krijg je Dragos Flat bow (35-40K) Bortak's one handed spullen (80K) of Brohn's spullen of Malinons shield. En de monsters droppen daar best veel geld dus per run maak je al 1-2K zoiezo. Plus nog de eventuele rares in de chests.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
De greens uit de PvE tombs vind ik sowieso waardeloos. Greens uit SF en GF zijn nog wel de moeite waard, maar ook die zijn steeds minder duur.
uh, ja gewoon ^_^quote:Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef CcCcCharmed het volgende:
@daeri: Hoe doe je die screenshots plaatsen?
@EricG: Misschien weer een beetje domme vraag, maar wat is/ waar is de GF?
Nou je kan de Menubalk makkelijk weghalen als je CTRL + Shift + H tegelijk indrukt,quote:Op zondag 26 maart 2006 12:44 schreef daeri het volgende:
~~~~~~~
Beetje donkere screenshots... maar dit is mn luxon armor..
nog bedankt voor het wegtrekken van de henchquote:Op zondag 26 maart 2006 13:38 schreef Angelkiller het volgende:
[..]
Nou je kan de Menubalk makkelijk weghalen als je CTRL + Shift + H tegelijk indrukt,
verder zijn het goede screens![]()
Gewoon printscreen, en een hele kale screenshot, zonder balkjes etc. gewoon shift+prtscrnquote:Op zondag 26 maart 2006 11:55 schreef CcCcCharmed het volgende:
@daeri: Hoe doe je die screenshots plaatsen?
@EricG: Misschien weer een beetje domme vraag, maar wat is/ waar is de GF?
ff om de lijst compleet te makenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:32 schreef CcCcCharmed het volgende:
Maar weer de nieuwe mensen er bij doen:UMOI= Thargor the Saint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |