quote:Op maandag 27 maart 2006 17:11 schreef daeri het volgende:
[..]
dat kan snellerzal ik je n keer helpen met quests?
![]()
Zou toppie zijnquote:
Seabridge? D'allesio's Seaboard bedoel je?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:29 schreef -Marc- het volgende:
[..]
[..]
Zou toppie zijn
Vanavond heb ik tijd
Inmiddels trouwens al lvl14 en zit in Seabridge ofzo
Ook mijn eerste goldie gedropped gekregen![]()
![]()
Een Inscribed Chakram
![]()
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:12 schreef daeri het volgende:
[..]
Seabridge? D'allesio's Seaboard bedoel je?
Energy +10 (requires 8 domination magic)quote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:38 schreef Elegy het volgende:
Wat doet die insribed chakram?
Zie editquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:00 schreef Elegy het volgende:
Hoop energy, maar 10 dom ga ik niet redden
Ik heb nog wel een leuke groene mesmer offhandquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zie edit
Gebruik op dit moment nog een paarse +7 energy (4 dom magic), omdat ik pas op de 6 zit.
Backfire![]()
Zie lijstjequote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef UMOI het volgende:
whahahadaarom verkoop ik ook bijna nooit ......ik geef
het meestal aan guildmembers of gasten die in mijn vriendenlijst staan die het nodig hebben.. En zelf krijg ik ook vaak gratis
aangeboden omdat ik mensen gratis naar andere steden ren
![]()
Marc, wat is jouw naam in GW..kan ik je ff toevoegen...
oef met mijn ogen dicht gekekenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:48 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Zie lijstje
Maar het is Necromesmer Marc
Netjesquote:Op woensdag 29 maart 2006 02:58 schreef Ungeheuer het volgende:
Yay, na veel oefenen op andere plekken met runnen heb ik Beacons -> Droknars geprobeerd te rennen. Drie pogingen, twee gelukt, waarvan een flawless. ^^
Voor gratis stuff hou ik mij altijd aanbevolenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 17:32 schreef UMOI het volgende:
whahahadaarom verkoop ik ook bijna nooit ......ik geef
het meestal aan guildmembers of gasten die in mijn vriendenlijst staan die het nodig hebben.. En zelf krijg ik ook vaak gratis
aangeboden omdat ik mensen gratis naar andere steden ren
![]()
Marc, wat is jouw naam in GW..kan ik je ff toevoegen...
Ik vind alles, goede wapens kopen is duurquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:
Waar halen jullie de goede wapens vandaan? Moet je die gewoon vinden of worden die gekocht?
Niet als je geld hebtquote:Op woensdag 29 maart 2006 10:15 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik vind alles, goede wapens kopen is duur
Vinden via drops, krijgen via collectors of craften bij merchants.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:
Waar halen jullie de goede wapens vandaan? Moet je die gewoon vinden of worden die gekocht?
Met een groepje echte mensen een run doen, voor wapens.quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:10 schreef Abonides het volgende:
Zijn er ook nep mensen dan?quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:09 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Met een groepje echte mensen een run doen, voor wapens.
Collectors is ook een optie, maar spul dat je kunt kopen is meestal niets waard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |