quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef Vivi het volgende:
Ik had vandaag gewoon zin om naar mijn werk te gaan![]()
![]()
hoi!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:50 schreef Vivi het volgende:
Ik hand vadaag gewoon zin om naar mijn werk te gaan
Voor mensen als jou is dit topic dus niet bedoeldquote:Op maandag 13 maart 2006 11:58 schreef dJ-Zcore het volgende:
Lekker zo'n vrije maandag.
Inderdaad, kssst!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Voor mensen als jou is dit topic dus niet bedoeld![]()
goddamn! ik leef met je meequote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef Faithy het volgende:
ik haat 't .. kutbaan..
mn collegaatje is d'r soapleven aan het vertellen al een uur lang
when does it stop?
Gewoon zeggen open er een topic overquote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef Faithy het volgende:
ik haat 't .. kutbaan..
when does it stop?
Nee, een nieuwe baan ssinds 2 weken. Ik vind werken leukquote:Op maandag 13 maart 2006 11:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je een lekkere nieuwe collega ofzo
Na 800 uren werk in 4 maanden heb ik wel recht om ff met m'n vrije dagen te pimpen!!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Voor mensen als jou is dit topic dus niet bedoeld![]()
Mensen zoals jij kan nederland gebruikenquote:Op maandag 13 maart 2006 12:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe baan ssinds 2 weken. Ik vind werken leuk![]()
ik denk niet dat het in 1 OP pastquote:
Ah dus dat bedrijf heeft er een lekkere collega bijquote:Op maandag 13 maart 2006 12:04 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee, een nieuwe baan ssinds 2 weken. Ik vind werken leuk![]()
Op fok ben je dan niet stoer, man.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:06 schreef Rekkie het volgende:
Bijkomen?
Ik gebruik de weekenden juist om bij te komen
Kampers en Van Der Valk ook.quote:
Nou, knul, dat valt nog maar te bezien.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 12:20 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Nou, knul, dat valt nog maar te bezien.
Oh dat zou ik zonde van me tijd vinden zeg, zolang in bed blijven!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:31 schreef DutchTSE het volgende:
ik werd om half 12 wakker van de bel![]()
en me wekker zou pas gaan om 12 uur![]()
moet om 1 uur naar fitness toe![]()
vrije dag
![]()
alweer![]()
Toch gewoon zeggen, dan ben je maar een bitch.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef Faithy het volgende:
ik haat 't .. kutbaan..
when does it stop?
Jij werkt op zaterdagen en zondagen?quote:Op maandag 13 maart 2006 12:51 schreef huize het volgende:
Ah Maandag,altijd de eerste dag van "mijn" weekend. Lekker uitslapen,bakje leut,muziekje,de werkende mensen eens bekijken hier en daar.....Heerlijk
Je moet nog zoveel pizza's bakken! Snel Mario! Roep de hulp in van Luigiquote:Op maandag 13 maart 2006 13:32 schreef Woutey het volgende:
hier gaat de maandag wel snel, t is al half 2.
en ik heb nog zoveel te doen
en straatarmquote:Op maandag 13 maart 2006 13:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik roep het al jaren, vierdaagse(vrijdag, zaterdag, zondag en maandag) weekend en 3 daagse werkweek (dinsdag, woensdag en donderdag)
wat een 9 tot 5 mentaliteit zeg!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:56 schreef enlightenedwizza het volgende:
zaterdag+zondag was ik brak...teveel slaap gehad op een of andere manier
vanacht 5 uur gepit...voel me heerlijk
de tijd wilt alleen niet opschieten...nog 5 uur te gaan
ik ga om stipt 5 uur weg en ben zo'n beetje de laatste die het pand verlaat..bovendien niet veel te doenquote:
DHTML lemmingsquote:Op maandag 13 maart 2006 14:38 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik ga om stipt 5 uur weg en ben zo'n beetje de laatste die het pand verlaat..bovendien niet veel te doen
iemand nog verslavende mini games voor deze barre tijden?
http://www.miniclip.com/tetris.htmquote:Op maandag 13 maart 2006 14:38 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
ik ga om stipt 5 uur weg en ben zo'n beetje de laatste die het pand verlaat..bovendien niet veel te doen
iemand nog verslavende mini games voor deze barre tijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |