Jullie braken ergens in en je vriend ging de politie bellen?!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:28 schreef -skippybal- het volgende:
Ooit een keer ingebroken in groot kantoor in aanbouw toen ik nog wel 's aan de drugs zat. Maat die er ook was ging helemaal flippen en ging de politie bellen met alle gevolgen van dien![]()
De marechaussee heeft me in augustus eruit gehaald op Schiphol omdat ze dachten dat ik terrorist was. Na 15 minuten verhoor werd ik evenwel vrijgelatenquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:33 schreef Isabeau het volgende:
Nou ik denk niet dat iemand betreffende fokker overtroeft. Of er moeten (actieve) terroristen op fok zittenDus maar 1 ja.
Dat was in de paar uur nadat ik opgepakt was, zeg maar. Voor eh, inbraak.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:32 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Waarvoor laten ze een 12 jarige in de cel zitten?
Een gouden toekomst dusquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:18 schreef Beckham het volgende:
OT:
Veroordeeld
Jeugd gevangenis wegens meerdere inbraken en militaire detentie voor het niet naar mijn werk gaan![]()
Niet Veroordeeld:
Rellen met voetbal , Openbare mishandeling en dat soort gedoe
Nooit gepakt:
Gaat niemand wat aan![]()
Nee crimineel gedrag vertonen in bijzijn van je klanten is lekker.quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Ben veroordeeld voor geweldpleging, had een junk een tijdje met een brandslang door hele WC ruimte gespoten.
Moet je maar geen spuit zetten in een keurig restaurant waar klanten van mij bij zijn
Ach valt wel meequote:
Had hetzelfde.. Alleen ik kreeg dus WEL een boete!quote:Op maandag 13 maart 2006 14:24 schreef MLF het volgende:
ooit in de regen deed mijn dynamo van de fiets het niet en zul je net zien, agentjes van 20 ofzo, heb ze maar lief aangekeken van ow sorry, raar eey, heb het licht wel aan, kijk maar, bla bla, woon om de hoek, ben zo thuis
Mocht door fietsen, geen boete
Was mijn extra lampjes met batterij die ik voor de regen altijd bij me heb dus vergeten
quote:Op zondag 16 april 2006 12:06 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Jij zat toch 6 jaar in de bak?
quote:Op maandag 13 maart 2006 11:18 schreef Baklap het volgende:
Ik ben ooit gebanned op fok
die groeien op voor galg en rad!quote:Op zondag 16 april 2006 14:15 schreef Economist het volgende:
Wat moet er nu met je konijnen gebeuren. Arme beestjes.
Je hebt wel al de username van een crimineelquote:Op maandag 17 april 2006 13:52 schreef Marcel_V het volgende:
4 uur taakstraf toen ik vuurwerk afsteekte![]()
Op 1 januari om half 7 je bed uit, is niet fijn, lag er net in![]()
Afsteektequote:Op maandag 17 april 2006 13:52 schreef Marcel_V het volgende:
4 uur taakstraf toen ik vuurwerk afsteekte![]()
Op 1 januari om half 7 je bed uit, is niet fijn, lag er net in![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |