Ziet er goed uit ja, net als de capsquote:
dat is indd een spoiler maar daarvoorhebben we spoiler tagsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:50 schreef Koningin het volgende:
Goeie caps, ben weer benieuwd.
Maar hoe zit het eigenlijk met het onder vuur liggen van het team? Of is dat een spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 28-03-2006 09:20:47 ]
die lens staat ook onder de caps... was al bekendquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
De lens van Yvette ligt uitgedroogd op de PD, maar wanneer deze later bij het verhoor teruggehaald wordt op foto, zie je de lens in originele vorm (bevochtigd).. jaja.. scherp
Ik kijk nu al uit naar de crossover van over 2 weken.. ik snap alleen niet dat er nu een 2de crossover komt.. Ik kan me herinneren dat er al 1 zaak geweest is waarbij MIAMI en NEW YORK samengewerkt hebben..
dat was de introductie van CSI New York, erg leuke aflevering geweestquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik kijk nu al uit naar de crossover van over 2 weken.. ik snap alleen niet dat er nu een 2de crossover komt.. Ik kan me herinneren dat er al 1 zaak geweest is waarbij MIAMI en NEW YORK samengewerkt hebben..
Eigenlijk zou de fan maar op 1 manier echt gek gemaakt kunnen worden.. LASVEGAS, MIAMI & NEW YORK in een zaak samenwerkend geregiseerd door Quentin Tarantino & Jerry Bruckheimer..
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
volgende week word Horatio verdacht van moord
jajahh, gaat lekker daarso met het teamquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
OKquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik zal zo snel mogelijk caps maken voor deze aflevering ok?
Klopt ja, ik zag het in de promo.. Het valt me op dat Tripp een veel actievere rol gekregen heeft de afgelopen afleveringen.. (en de volgende week al helemaal haha)quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
IJsselcollegequote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:51 schreef Merkie het volgende:
Whehe, BlueCurl, ik zit op jouw oude middelbare school nu (nog 2 maandjes). Was ff je stie aan het doorlezen
.
Nou, dan weet ik nu al: Hij heeft het niet gedaanquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:46 schreef BlueCurl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |