ik hoop dat je mening anders is als de mijne na het kijkenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 08:56 schreef Koningin het volgende:
OK, ik ben weer nieuwsgierig gemaakt door de caps
Vanavond opnemen!
Hoezo? Is het geen leuke aflevering?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik hoop dat je mening anders is als de mijne na het kijken
Verhaallijn is wel leuk opzich. Maar wel ietswat voorspelbaar. Daarnaast word er door de gastrollen niet echt goed geacteerd vind ik... Maar wel gewoon een leuk uurtje entertainment hoor! Zeker een bepaald gesprek tussen Eric en Natalia.... En het einde is ook wel een sterk einde.quote:
Yelina niet een beetje oudquote:Op dinsdag 9 mei 2006 12:45 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Calleigh was leuk voor even.. was ik na 1 seizoen eigenlijk al weer op uitgekeken.. toen was het Yelina.. maar goed.. die is weg.. dus nu maken we er maar Natalia van
en een voorbeeld van TE juistquote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:40 schreef Koningin het volgende:
Calleigh is zo braaf.....
haha george clooney vind ik niet superquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ach.. moet kunnen op z'n tijd.. jij zegt toch ook geen nee tegen George Clooney![]()
Jaah.. Ik mis Speedlequote:
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Jaah.. Ik mis Speedle [afbeelding]
Neeeh... geen moeite mee dat ie weg is.. Ryan had er wat mij betreft vanaf het begin al wel in mogen zittenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 23:00 schreef MsInfidelity het volgende:
[..]
Jaah.. Ik mis Speedle [afbeelding]
Horatioquote:Op woensdag 10 mei 2006 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hahaha.. okeej.. eigenlijk zou het team dus gewoon ryan en natalia erbij moeten hebben.. dan zou het team wel lekker groot zijn..
Horatio (teamleader)
Calleigh (ballistics)
Eric (investigator)
Tim (investigator)
Ryan (investigator)
Natalia (DNA)
Alexx (Morgue)
Frank (eeh.. ja... detective?)
Trouwens.. ik heb Valeria (DNA) paar afleveringen al niet meer gezien, en zag gisteren dat de tests bij Natalia gedaan worden.. Is Valeria uit de serie geschreven?
wat die niet ontslagen omdat ze fouten gemaakt had? of is de opvolger van die persoon? of is dat een andere csi serie?quote:Op woensdag 10 mei 2006 11:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Trouwens.. ik heb Valeria (DNA) paar afleveringen al niet meer gezien, en zag gisteren dat de tests bij Natalia gedaan worden.. Is Valeria uit de serie geschreven?
quote:Op woensdag 10 mei 2006 13:49 schreef BlueCurl het volgende:
Natalia Boa Vista stomme doos VERSCHIKKELIJK MOOIE DAME om de set verbouwing een excuus te geven
nee ze was niet ontslagen. ze is gewoon weer terug vanaf 4.1 en die is al een tijdje gelee geweestquote:Op woensdag 10 mei 2006 15:01 schreef boneyard het volgende:
[..]
wat die niet ontslagen omdat ze fouten gemaakt had? of is de opvolger van die persoon? of is dat een andere csi serie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |