Wat nou?quote:
Jij begint over prikkenquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat nou?
Ik pas me gewoon aan![]()
En haal je schtokje uit mijn oog![]()
![]()
Nogmaals, dat vraag je niet aan een damequote:
Als wishfull thinking echt werkt gebeurt dat binnenkortquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nogmaals, dat vraag je niet aan een dame![]()
![]()
Enne, misschien als de Gerttopics stoppen![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:40 schreef Bibelot het volgende:
Off-topic,dat weet ik wel,maar ik denk dat de Robbert van de Broeke liefhebbers hier wel geinteresseerd in zullen zijn.Bron:Grenswetenschap.nl.
16 maart 2006, goed naar de het kalendertje onderaan rechts kijken. Dat is namelijk de dag waarop DossierX hun (in bepaalde kringen) lang verwachte Robbert van den Broeke-dossier online plaatsen. Het tijdstip is nog onbekend, daar komen we nog op terug.
Wat staat er allemaal in? Heel veel, het is een meeslepende roman van tientallen bladzijden. Vol prachtige beelden en levendige scenario's. Je leest de sage van een jonge ridder met superkrachten die zich een weg moet banen in een wereld vol duistere, bedreigende krachten. Vanzelfsprekend met een vleugje erotiek, zij het astraal. Klinkt het spannend? Mooi, daar doen we het voor.
Inhoudelijk vertellen we nog niets, daarvoor moet je nog even wachten. Maar 16/3/06 dus... dan weet je dat vast.
Staat dit ook in de Prive?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:23 schreef Leukeleu het volgende:
Er bestaat ook nog steeds onduidelijkheid over de afdracht van de collecteopbrengst die
Babs had georganiseerd bij de wedstrijd Twente - Ajax.
Zij kwam toen met veel bravour in een RTV-Oost uitzending vertellen, dat ze ruim 2000 Euro
had opgehaald en de volgende dag met een delegatie naar HBB zou brengen.
Doch de volgende dag was er paniek in de tent en werd Gertje opgehaald.
Van de collectegeld afdracht heeft men nooit weer iets vernomen.
Dit staat NOG niet in Prive, maar in de Forums staat alles enkele weken eerder,quote:
Suggereer je dat er sprake is geweest van een opzetje?quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:56 schreef Leukeleu het volgende:
De Twente supporters zijn benieuwd naar het antwoord, omtrent de afdracht.
Wij weten niet of het een opzetje is, maar het werd met veel tamtam aangekondigd door Babs, waarbij ze zelfs vroeg om een bus die haar met enkele rolstoelers naar Amstelveen moest brengen, om deze 2000 Euro te bezorgen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Suggereer je dat er sprake is geweest van een opzetje?
M.a.w: dat Baps en Gert vooraf hebben afgesproken dat Gert de dag na de collecte het huis zou verlaten, waarbij in alle commotie de afdracht "vergeten" zou worden?
Deze zaken moet je los van elkaar zien - de heer M vertegenwoordigde niet de kerk waar het geval Jr heeft gespeeld - Hermien was een eigenzinnige, dappere, maar ook een vrouw met een hart en de heer M wist dit .....quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:06 schreef geanini het volgende:
[..]
Ben ik volkomen met je eens. Het is helaas maar al te vaak gebeurt dat mensen denkenn en handelden onder het mom.."als we er niet over praten, is het vast niet echt gebeurt". Inderdaad heel schadelijk voor de slachtoffers.
Toch even een kantlijn plaatsen; als ik het goed heb, dat de begravenis van Hermien toch onder begeleiding is geweest van dominee M.? Dus helemaal anti kerk was ze dan toch niet lijkt mij.
Daar kan ik je wel antwoord opgeven, het was niet met voor bedachte rade dat Gert een dag na de collecte naar huis is gegaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Suggereer je dat er sprake is geweest van een opzetje?
M.a.w: dat Baps en Gert vooraf hebben afgesproken dat Gert de dag na de collecte het huis zou verlaten, waarbij in alle commotie de afdracht "vergeten" zou worden?
Met een weerwoord was Babs (Dondersteentje) altijd erg actief, waarom hier niet?quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:36 schreef geanini het volgende:
Wat is nu eigelijk het actie plan verder? Gaan er rechtzaken komen, of wachten jullie eerst op een weerwoord?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:13 schreef Leukeleu het volgende:
[..]
Met een weerwoord was Babs (Dondersteentje) altijd erg actief, waarom hier niet?
Ze is van harte welkom.
.......en Gert geen seks, dan wordt Huize Tranendal meer een aanleunwoning.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wel een beetje alles bijhouden he! Babs heeft geen pc meer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |