Hey daar Yappie, mooi niet, al hadden velen het liever anders gezien .......quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
Gevonden![]()
Mooi om te horen dat er nog een vervolg komt Francis...ik was al bang dat dit hele gebeuren als een nachtkaars zou uitgaan.![]()
Maar denk erom hè: geen (cassettebandjes met) bewijsmateriaal meer vernietigen!!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:25 schreef FrancisC het volgende:
en geloof mij, wat een ieder hier ook van vindt - ik zal de zaak vervolgen tot mijn laatste ademtocht als het moet!
Tsja.....pech voor die mensen dan. Ik hop nog regelmatig even langs je weblog om te kijken of er weer wat nieuws bijgeschreven staat, maar erg snel gaat het tot nu toe niet. Ik begrijp uit je verhaal dat er nog heel wat in het vat zit, maar dat je dat nu nog niet kunt openbaren. Dus voorlopig beperk ik mijzelve tot het langshoppen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:24 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Hey daar Yappie, mooi niet, al hadden velen het liever anders gezien .......
Nou ik wel... had je me niet ff eerder richting dit topic kunnen halen??quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Het zou nooit als bewijs worden gezien dat serieus aangevoerd zou kunnen worden - en de media wilde het om een volgende soap te starten zoals ik in mijn log heb gesteld - daar ga ik niet om in - het gaat om de feiten die boven water moeten komen - maar die komen boven water, langzaam maar zeker .....quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar denk erom hè: geen (cassettebandjes met) bewijsmateriaal meer vernietigen!!!![]()
alle duivels op de damquote:Op maandag 13 maart 2006 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Timmerman
Duiven, Dam, shalali, shalala
Dat schandaal zijn de "uit de hand gelopen" privé-lessen die hij aan kinderen gaf, en waar volgens mij op de log van Francis het een en ander over heeft gestaan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef schatje het volgende:Zoon Gert houdt zich gedeisd na een groot schandaal dat zich afspeelde binnen de Pinkstergemeente en dat hem het lidmaatschap van de kerk kostte.
Wat is het dillema dan?quote:Gert die 's nachts nog vaak wakker ligt van Hermien ("Het duivelse liefdesdilemma", aldus de Privé).
Morgen gelijk naar de kapper.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
In dat nieuwe artikel van de Privé (2 pagina's) staat niet zoveel. Het is meer een herhaling wat recentelijk is geschreven. Wat ik dus toen op de weblog heb geplaatst. Onder andere dus dat Babs aan iedereen vertelde dat ze geen seks heeft met Gert, vriend Huesken die heel geld investeerde in een nieuw leven inblazen van de carrière van Gert. Waarvan zij de opbrengst in eigen zak stopte en het uiten van andere verwijten naar hem wat ertoe leidde dat hij de Mercedes met tankpas en alle geluidsapparatuur die hij ter beschikking had gesteld liet ophalen.
Wat er niet eerder in heeft gestaan is het volgende:Volgens ingewijden is het huwelijk van Gert en Babs zo goed als voorbij is. Zoon Gert houdt zich gedeisd na een groot schandaal dat zich afspeelde binnen de Pinkstergemeente en dat hem het lidmaatschap van de kerk kostte. Gert die 's nachts nog vaak wakker ligt van Hermien ("Het duivelse liefdesdilemma", aldus de Privé). Hij die huilend aan iemand uit zijn naaste omgeving bekende: "Dit zijn verloren jaren, maar wat moet ik dan? Ik ben zeventig! Moet ik dan nog een keer door die hele ellende heen..?"
Weekblad Privé komt tot de volgende conclusie: "Het zijn scènes uit een huwelijk, die van Hotel Big Brother een regelrechte kijkcijferhit hadden kunnen maken!".
Zo waar![]()
.
![]()
Ik zal je de volgende keer mailenquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
Nou ik wel... had je me niet ff eerder richting dit topic kunnen halen??
Maar ik ben er weer.. en weer bij (y)
Er is dus nog een videoband.![]()
Welneequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
Gevonden![]()
Mooi om te horen dat er nog een vervolg komt Francis...ik was al bang dat dit hele gebeuren als een nachtkaars zou uitgaan.![]()
Het is anders flink subforum-hoppen met deze topicreeks. In muziek ging 'ie ook al dicht.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat schandaal zijn de "uit de hand gelopen" privé-lessen die hij aan kinderen gaf, en waar volgens mij op de log van Francis het een en ander over heeft gestaan.
[..]
Tja, zie je, zonder band wordt er ook wel aan gerefereerd - niet zomaar ..... er is meer zoals ik al zei en de zaak bestaat, dat weet de redactie ook - maar goed, achter het woord schandaal gaat inderdaad het voorval met Jr. schuil ...... En het staat nog steeds in mijn log - en binnenkort zal het worden aangevuld met hele andere zaken - dat het traag gaat is omdat gedegen en eerlijk onderzoek langer duurt dan het lukraak verspreiden van roddels - dat is heel gemakkelijk - ik hoop wel dat ik in ieder geval 'bewezen' heb geen smaad en laster te plaatsen - anders was ik daarmee al lang tegen de lamp gelopen, gelet op het feit dat Justitie alles op de voet volgt, ook de ontwikkelingen in het gastenboek van Gert Timmerman .....
Wat is het dillema dan?
Ik wil mij hier precies aan houden jappie en zoals ik al zei: het verspreiden van lukrake roddels gaat nu eenmaal sneller dan het handhaven van serieus onderzoek en het wachten op de formele uitslagen daarvan - dat ik geen smaad en laster gefabriceerd heb blijkt wel uit het feit dat de prive aan het schandaal rond Jr refereert omdat zij inmiddels op de hoogte zijn dat de zaak bestaat - binnenkort meldt ik hierover meer - en nee - dit is geen wraakactie naar Gert timmerman of wie dan ook - ik denk dat het de eerste serieuze poging is om de feiten boven het gerucht uit te tillen, in plaats van feiten in geruchten te verdrinken ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tsja.....pech voor die mensen dan. Ik hop nog regelmatig even langs je weblog om te kijken of er weer wat nieuws bijgeschreven staat, maar erg snel gaat het tot nu toe niet. Ik begrijp uit je verhaal dat er nog heel wat in het vat zit, maar dat je dat nu nog niet kunt openbaren. Dus voorlopig beperk ik mijzelve tot het langshoppen.
Overigens blijf ik bij mijn persoonlijke visie over "kwaad" in het algemeen en dat is dat alles wat iemand doet aan "kwaad/ slecht" (hoe bizar ook) een achtergrond of reden heeft en ik hoop dan ook dat het uiteindelijke verhaal wat er komt te staan geen strafexpeditie jegens Gert en co zal blijken te zijn, maar meer het karakter van een opsomming van gepleegde feiten en of daden betreft.
Op die laatste manier blijft het aan de lezer om er al dan niet een oordeel over te willen vellen.
Ben ik volkomen met je eens. Het is helaas maar al te vaak gebeurt dat mensen denkenn en handelden onder het mom.."als we er niet over praten, is het vast niet echt gebeurt". Inderdaad heel schadelijk voor de slachtoffers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:18 schreef FrancisC het volgende:
[..]
Wat ik echter ook hoop is dat de meeste kerkgenootschappen verantwoording tonen, open staan voor ontuchtzaken, in plaats van de deuren op slot te houden nadat kinderen misbruikt zijn - een kerk als de Banier bijvoorbeeld die zich hult in stilzwijgen en onder het motto de slachtoffers in de annonimitiet te houden, de deur wijdt openzet naar toekomstige mogelijkheden voor pedofielen - die er straffeloos hun gang kunnen gaan en wiens vervolging openlijk wordt tegengewerkt -
Waar zitten we nu dan? Ik heb alleen op de TT gelet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:05 schreef APK het volgende:
[..]
Het is anders flink subforum-hoppen met deze topicreeks. In muziek ging 'ie ook al dicht.![]()
Lijkt 'wedden op sport wel', straks eindigt Gert ook nog in UVT.![]()
TRU!quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar zitten we nu dan? Ik heb alleen op de TT gelet.![]()
Knuffelen?quote:Op donderdag 16 maart 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ah mooi.Daar past ie beter en kan de ontknoping nog eens gaan volgen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |