abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 maart 2006 @ 19:24:25 #126
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36065179
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
Gevonden

Mooi om te horen dat er nog een vervolg komt Francis...ik was al bang dat dit hele gebeuren als een nachtkaars zou uitgaan.
Hey daar Yappie, mooi niet, al hadden velen het liever anders gezien .......
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 19:25:02 #127
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36065204
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 18:25 schreef FrancisC het volgende:
en geloof mij, wat een ieder hier ook van vindt - ik zal de zaak vervolgen tot mijn laatste ademtocht als het moet!
Maar denk erom hè: geen (cassettebandjes met) bewijsmateriaal meer vernietigen!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  woensdag 15 maart 2006 @ 20:18:56 #128
242 Pinball
Electric Monk
pi_36066921
Ik mis dit topic steeds omdat het niet in mijn AT staat.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 15 maart 2006 @ 22:10:47 #129
16305 Jappie
parttime reverend
pi_36070623
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:24 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Hey daar Yappie, mooi niet, al hadden velen het liever anders gezien .......
Tsja.....pech voor die mensen dan. Ik hop nog regelmatig even langs je weblog om te kijken of er weer wat nieuws bijgeschreven staat, maar erg snel gaat het tot nu toe niet. Ik begrijp uit je verhaal dat er nog heel wat in het vat zit, maar dat je dat nu nog niet kunt openbaren. Dus voorlopig beperk ik mijzelve tot het langshoppen.

Overigens blijf ik bij mijn persoonlijke visie over "kwaad" in het algemeen en dat is dat alles wat iemand doet aan "kwaad/ slecht" (hoe bizar ook) een achtergrond of reden heeft en ik hoop dan ook dat het uiteindelijke verhaal wat er komt te staan geen strafexpeditie jegens Gert en co zal blijken te zijn, maar meer het karakter van een opsomming van gepleegde feiten en of daden betreft.

Op die laatste manier blijft het aan de lezer om er al dan niet een oordeel over te willen vellen.
pi_36071326
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef Gert het volgende:

[..]

weet ik niet
Nou ik wel... had je me niet ff eerder richting dit topic kunnen halen??

Maar ik ben er weer.. en weer bij (y)

Er is dus nog een videoband.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 22:49:45 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_36071916
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef fashionably_late het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Nóg wel ja.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_36072471

Allemachtig wat een topic

Hier is Robbert van den Broeke niks bij.
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:17:16 #133
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_36072865
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:25 schreef Gert het volgende:

[..]

Maar denk erom hè: geen (cassettebandjes met) bewijsmateriaal meer vernietigen!!!
Het zou nooit als bewijs worden gezien dat serieus aangevoerd zou kunnen worden - en de media wilde het om een volgende soap te starten zoals ik in mijn log heb gesteld - daar ga ik niet om in - het gaat om de feiten die boven water moeten komen - maar die komen boven water, langzaam maar zeker .....
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:20:19 #134
16715 Mylene
*schatje*
pi_36072956
In dat nieuwe artikel van de Privé (2 pagina's) staat niet zoveel. Het is meer een herhaling wat recentelijk is geschreven. Wat ik dus toen op de weblog heb geplaatst. Onder andere dus dat Babs aan iedereen vertelde dat ze geen seks heeft met Gert, vriend Huesken die heel geld investeerde in een nieuw leven inblazen van de carrière van Gert. Waarvan zij de opbrengst in eigen zak stopte en het uiten van andere verwijten naar hem wat ertoe leidde dat hij de Mercedes met tankpas en alle geluidsapparatuur die hij ter beschikking had gesteld liet ophalen.

Wat er niet eerder in heeft gestaan is het volgende:

• Volgens ingewijden is het huwelijk van Gert en Babs zo goed als voorbij is.
  • Zoon Gert houdt zich gedeisd na een groot schandaal dat zich afspeelde binnen de Pinkstergemeente en dat hem het lidmaatschap van de kerk kostte.
  • Gert die 's nachts nog vaak wakker ligt van Hermien ("Het duivelse liefdesdilemma", aldus de Privé).
  • Hij die huilend aan iemand uit zijn naaste omgeving bekende: "Dit zijn verloren jaren, maar wat moet ik dan? Ik ben zeventig! Moet ik dan nog een keer door die hele ellende heen..?"

Weekblad Privé komt tot de volgende conclusie: "Het zijn scènes uit een huwelijk, die van Hotel Big Brother een regelrechte kijkcijferhit hadden kunnen maken!".

Zo waar .

•   † In Memoriam † woensdag 15 maart 2006 @ 23:29:55 #135
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_36073294
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 11:17 schreef WetLips het volgende:
    Ik vind Gert Timmerman een schatje
    Daar denken zijn dochters iets anders over.

Lekkere vent zo te lezen
    pi_36073758
    quote:
    Op maandag 13 maart 2006 13:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

Timmerman
    Duiven, Dam, shalali, shalala
    alle duivels op de dam
      Moderator woensdag 15 maart 2006 @ 23:57:40 #137
    819 crew  Gert
    spreekt voor zich
    pi_36074097
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
  • Zoon Gert houdt zich gedeisd na een groot schandaal dat zich afspeelde binnen de Pinkstergemeente en dat hem het lidmaatschap van de kerk kostte.
  • Dat schandaal zijn de "uit de hand gelopen" privé-lessen die hij aan kinderen gaf, en waar volgens mij op de log van Francis het een en ander over heeft gestaan.
    quote:
  • Gert die 's nachts nog vaak wakker ligt van Hermien ("Het duivelse liefdesdilemma", aldus de Privé).
  • Wat is het dillema dan?
    pi_36074448
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 23:20 schreef schatje het volgende:
    In dat nieuwe artikel van de Privé (2 pagina's) staat niet zoveel. Het is meer een herhaling wat recentelijk is geschreven. Wat ik dus toen op de weblog heb geplaatst. Onder andere dus dat Babs aan iedereen vertelde dat ze geen seks heeft met Gert, vriend Huesken die heel geld investeerde in een nieuw leven inblazen van de carrière van Gert. Waarvan zij de opbrengst in eigen zak stopte en het uiten van andere verwijten naar hem wat ertoe leidde dat hij de Mercedes met tankpas en alle geluidsapparatuur die hij ter beschikking had gesteld liet ophalen.

Wat er niet eerder in heeft gestaan is het volgende:

• Volgens ingewijden is het huwelijk van Gert en Babs zo goed als voorbij is.
  • Hij die huilend aan iemand uit zijn naaste omgeving bekende: "Dit zijn verloren jaren, maar wat moet ik dan? Ik ben zeventig! Moet ik dan nog een keer door die hele ellende heen..?"

Weekblad Privé komt tot de volgende conclusie: "Het zijn scènes uit een huwelijk, die van Hotel Big Brother een regelrechte kijkcijferhit hadden kunnen maken!".

Zo waar .

• Morgen gelijk naar de kapper.
      Admin donderdag 16 maart 2006 @ 00:14:56 #139
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36074504
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef fashionably_late het volgende:

[..]

Nou ik wel... had je me niet ff eerder richting dit topic kunnen halen??

Maar ik ben er weer.. en weer bij (y)

Ik zal je de volgende keer mailen
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      Admin donderdag 16 maart 2006 @ 00:15:48 #140
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_36074522
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 18:50 schreef Jappie het volgende:
    Gevonden

Mooi om te horen dat er nog een vervolg komt Francis...ik was al bang dat dit hele gebeuren als een nachtkaars zou uitgaan.
    Welnee
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      donderdag 16 maart 2006 @ 01:05:11 #141
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_36075375
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 00:15 schreef yvonne het volgende:

Welnee
    Het is anders flink subforum-hoppen met deze topicreeks. In muziek ging 'ie ook al dicht.

Lijkt 'wedden op sport wel', straks eindigt Gert ook nog in UVT.
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
      donderdag 16 maart 2006 @ 01:07:58 #142
    140479 FrancisC
    Alias Van Swieten
    pi_36075404
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 23:57 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat schandaal zijn de "uit de hand gelopen" privé-lessen die hij aan kinderen gaf, en waar volgens mij op de log van Francis het een en ander over heeft gestaan.
    [..]

Tja, zie je, zonder band wordt er ook wel aan gerefereerd - niet zomaar ..... er is meer zoals ik al zei en de zaak bestaat, dat weet de redactie ook - maar goed, achter het woord schandaal gaat inderdaad het voorval met Jr. schuil ...... En het staat nog steeds in mijn log - en binnenkort zal het worden aangevuld met hele andere zaken - dat het traag gaat is omdat gedegen en eerlijk onderzoek langer duurt dan het lukraak verspreiden van roddels - dat is heel gemakkelijk - ik hoop wel dat ik in ieder geval 'bewezen' heb geen smaad en laster te plaatsen - anders was ik daarmee al lang tegen de lamp gelopen, gelet op het feit dat Justitie alles op de voet volgt, ook de ontwikkelingen in het gastenboek van Gert Timmerman .....

Wat is het dillema dan?
      donderdag 16 maart 2006 @ 01:22:40 #143
    140479 FrancisC
    Alias Van Swieten
    pi_36075575
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:

[..]

Tsja.....pech voor die mensen dan. Ik hop nog regelmatig even langs je weblog om te kijken of er weer wat nieuws bijgeschreven staat, maar erg snel gaat het tot nu toe niet. Ik begrijp uit je verhaal dat er nog heel wat in het vat zit, maar dat je dat nu nog niet kunt openbaren. Dus voorlopig beperk ik mijzelve tot het langshoppen.

Overigens blijf ik bij mijn persoonlijke visie over "kwaad" in het algemeen en dat is dat alles wat iemand doet aan "kwaad/ slecht" (hoe bizar ook) een achtergrond of reden heeft en ik hoop dan ook dat het uiteindelijke verhaal wat er komt te staan geen strafexpeditie jegens Gert en co zal blijken te zijn, maar meer het karakter van een opsomming van gepleegde feiten en of daden betreft.

Op die laatste manier blijft het aan de lezer om er al dan niet een oordeel over te willen vellen.
    Ik wil mij hier precies aan houden jappie en zoals ik al zei: het verspreiden van lukrake roddels gaat nu eenmaal sneller dan het handhaven van serieus onderzoek en het wachten op de formele uitslagen daarvan - dat ik geen smaad en laster gefabriceerd heb blijkt wel uit het feit dat de prive aan het schandaal rond Jr refereert omdat zij inmiddels op de hoogte zijn dat de zaak bestaat - binnenkort meldt ik hierover meer - en nee - dit is geen wraakactie naar Gert timmerman of wie dan ook - ik denk dat het de eerste serieuze poging is om de feiten boven het gerucht uit te tillen, in plaats van feiten in geruchten te verdrinken ....
    pi_36076008
    quote:
    Op woensdag 15 maart 2006 18:18 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Wat ik echter ook hoop is dat de meeste kerkgenootschappen verantwoording tonen, open staan voor ontuchtzaken, in plaats van de deuren op slot te houden nadat kinderen misbruikt zijn - een kerk als de Banier bijvoorbeeld die zich hult in stilzwijgen en onder het motto de slachtoffers in de annonimitiet te houden, de deur wijdt openzet naar toekomstige mogelijkheden voor pedofielen - die er straffeloos hun gang kunnen gaan en wiens vervolging openlijk wordt tegengewerkt -
    Ben ik volkomen met je eens. Het is helaas maar al te vaak gebeurt dat mensen denkenn en handelden onder het mom.."als we er niet over praten, is het vast niet echt gebeurt". Inderdaad heel schadelijk voor de slachtoffers.

Toch even een kantlijn plaatsen; als ik het goed heb, dat de begravenis van Hermien toch onder begeleiding is geweest van dominee M.? Dus helemaal anti kerk was ze dan toch niet lijkt mij.
    pi_36076057
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 01:05 schreef APK het volgende:

[..]

Het is anders flink subforum-hoppen met deze topicreeks. In muziek ging 'ie ook al dicht.

Lijkt 'wedden op sport wel', straks eindigt Gert ook nog in UVT.
    Waar zitten we nu dan? Ik heb alleen op de TT gelet.
      donderdag 16 maart 2006 @ 02:19:46 #146
    6941 APK
    Factual, I think.
    pi_36076110
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 02:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Waar zitten we nu dan? Ik heb alleen op de TT gelet.
    TRU!
    Who the fuck can sleep with all this shit going on?
    pi_36076129
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 02:19 schreef APK het volgende:

[..]

TRU!
    Ah mooi. Daar past ie beter en kan de ontknoping nog eens gaan volgen.
      donderdag 16 maart 2006 @ 02:25:44 #148
    84524 Morwen
    I got life
    pi_36076155
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 02:22 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ah mooi. Daar past ie beter en kan de ontknoping nog eens gaan volgen.
    Knuffelen?
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
    pi_36076166
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 02:25 schreef Morwen het volgende:

[..]

Knuffelen?
    Too old to Trick or Treat, too young to die
    pi_36076168
    quote:
    Op donderdag 16 maart 2006 02:25 schreef Morwen het volgende: