abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35981820
Als mensen eten van een lopend buffet halen, scheppen ze hun bord zo vol op dat het er zowat afvalt, is echt asociaal, men kan ook 3x lopen met kleine beetjes.

Zijn ze nu echt zo inhalig?

Ik doe daar echt niet aan mee he.

Meestal nog halverwege het bord van: krijg het niet op.

Nee hè hè, er zit voor 3 dagen op.
pi_35981938
Misschien zijn mensen te lui om te lopen, of ze hebben geen zin om in de rij te staan
  maandag 13 maart 2006 @ 08:00:31 #3
62291 TiepJoop
en blijf van mijn avatar af ja
pi_35981952
1) als ik de tweede keer ga is al het lekkere/betere eten wellicht op
2) ik ben dik (en lui) en wil dit zo houden
>>Nee dat doe ik niet. Je bent niet blind toch?<<
pi_35981977
Waar een mens zich wel niet aan kan ergeren om zichzelf vervolgens op de borst te slaan dat hij/zij het veel beter doet/veel beter is.

Die andere mensen zijn tenminste niet zo asociaal om de rij de hele tijd te vullen omdat ze steeds maar een klein beetje halen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_35982017
Sommige mensen eten nu eenmaal meer. En anders moet je steeds opstaan en opnieuw gaan halen .

Wat Isabeau zegt ook.
pi_35982288
Nou die "andere" mensen zorgen er wel voor dat je een uur moet wachten voordat je bij het eten kan. En ach ja die zorgen er dus ook voor dat het eten op is als je voor een tweede keer gaat.

Zelf heb ik een schurfthekel aan lopende buffetten. Het eten is vaak slecht, het type mensen wat daar komt is een bepaald type, en iedereen schept veel teveel op, er blijft veel te veel over, en dat wordt allemaal weggegooid. Kortom het toppunt van een consumptiemaatschappij waarvan je heel veel mensen kunt voeden.
pi_35982349
Mijn enige ervaring met dit type voedselvergaring was een familiedagje in Brabant. Kosten: 58 euro per persoon (geen typefouten: achtenvijftig euro) voor een middelmatig buffet waar ik eigenlijk amper van gegeten heb. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 maart 2006 @ 08:53:31 #8
78707 TheSilentEnigma
Heldin, bazin, godin.
pi_35982414
Restaurants met een dergelijk buffet richten zich juist op de doelgroep die het dienblad helemaal vollaadt. Daar houden ze met het bepalen van de prijs dan ook riant rekening mee...

Waar ik me pas echt aan erger zijn mensen die een bord volscheppen, meer dan de helft laten staan maar vervolgens wel nog eens opscheppen. Da's een beetje zonde van het voedsel.
pi_35982416
quote:
Op maandag 13 maart 2006 07:35 schreef MLF het volgende:
Als mensen eten van een lopend buffet halen, scheppen ze hun bord zo vol op dat het er zowat afvalt, is echt asociaal, men kan ook 3x lopen met kleine beetjes.

Zijn ze nu echt zo inhalig?

Ik doe daar echt niet aan mee he.

Meestal nog halverwege het bord van: krijg het niet op.

Nee hè hè, er zit voor 3 dagen op.
Mensen zijn gewoon bang dat het eten op is als ze een tweede, of derde keer terug komen. Ze scheppen dan ook meer op dan normaal.

En dat ze het eten dan niet meer opkunnen, dat is dan ook logisch
pi_35982476
Mensen zijn egoistisch, en willen alles voor zichzelf
  maandag 13 maart 2006 @ 09:03:24 #11
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_35982552
ik schep kleine beetjes op maar loop wel 5x
Remlof is een Spellings Nsb'er
  maandag 13 maart 2006 @ 20:07:18 #12
140904 MLF
Unazukin
pi_36001360
ik loop ook een paar keer, ik kijk eerst voor een beetje, dan is het ook nog warm, dan kijk ik of ik nog trek heb, ik zie soms mensen met een bord van 10 cm hoog en na 3 happen is het van: pffffff krijg het niet op
  maandag 13 maart 2006 @ 20:09:39 #13
92279 N.icka
Windforce 11
pi_36001444
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef Isabeau het volgende:
. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant
Wanneer gaan we?
  maandag 13 maart 2006 @ 22:09:45 #14
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_36005963
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:48 schreef Isabeau het volgende:
Mijn enige ervaring met dit type voedselvergaring was een familiedagje in Brabant. Kosten: 58 euro per persoon (geen typefouten: achtenvijftig euro) voor een middelmatig buffet waar ik eigenlijk amper van gegeten heb. Voor dat geld had ik zalig kunnen eten in een Japans restaurant
dat klinkt een stuk beter ja, het is lekkerder, en je hebt nog een beetje vermaak...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_36006164
Oh, hier was ook vermaak. Zogenaamd als heksen verklede mensen die je dan lastig vielen aan tafel door in je oor te gaan hijgen. Niet mijn type vermaak.

Dit was het trouwens: http://www.tunneke.nl/php/bourgondisch_moordfeest.php
Kost nu 59 euro en het was stamp- en stampvol. Echt, zoals het daar staat klinkt het wel geinig, maar ik vond het slap vermaak.
  maandag 13 maart 2006 @ 22:15:44 #16
144213 Adidah
Het was wraak
pi_36006208
Het ziet er in iedergeval wel gierig uit.
pi_36006384
Ja, daar kan ik mij ook aan ergeren. Vooral vaak die dikke, vatsige mensen die altijd vooraan staan...

Maarja, ik heb ook wel es gehad dat ik ergens bescheiden een klein beetje opschepte om later nog wat te pakken. Maar bij de tweede keer werd mij een halt toegeroepen omdat je maar 1 keer mag opscheppen Was bij zo'n pauper wegrestaurant (AC ofzo). Dan kan ik me wel weer voorstellen dat men zijn bord vollaadt...
pi_36006424
Honger + buffet + te lui om tig keer te lopen = Bord vol en schransen!
Mijn motto: Drink, dans, heb lief en verkracht.
  Moderator / Redactie FP maandag 13 maart 2006 @ 22:29:13 #19
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36006748
Ik schep mn bord altijd helemaal vol als ik naar zulke gelegenheden ga om te eten. Dat bord eet ik dan helemaal leeg en sta vervolgens op om nog zo'n lading te halen en weg te werken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 13 maart 2006 @ 22:32:06 #20
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_36006866
quote:
Op maandag 13 maart 2006 08:00 schreef TiepJoop het volgende:
1) als ik de tweede keer ga is al het lekkere/betere eten wellicht op
2) ik ben dik (en lui) en wil dit zo houden
hebbert

Huilen dan.
pi_36007010
Ik heb vaak een bord vol met de garnering. De meeste mensen durven geen rivierkreeftjes pellen of passievrucht uitlepelen.
Ook nog een keer een heel bordje gerookte heilbot op, was over.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_36007084
quote:
Op maandag 13 maart 2006 22:35 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb vaak een bord vol met de garnering. De meeste mensen durven geen rivierkreeftjes pellen of passievrucht uitlepelen.
Ook nog een keer een heel bordje gerookte heilbot op, was over.
Herkenbaar Ik ben dol op fruit, dus iets als rode besjes, of schijfjes meloen of passievruchten komen altijd op mijn bordje terecht.
pi_36007795
Vriend van mij moet in de Lunchgarden aan de kassa altijd zeggen welke schotel hij genomen heeft. Is niet te herkennen met al de groenten die hij erover doet.
Tja, gratis groenten maar je mag niet gaan bijhalen, wat verwacht je..
pi_36007909
1 keer gehad maar, bij een chinees. Volgens mij waren ze niet blij dat een heel hockeyteam precies die avond langs kwam
stupidity has become as common as common sense was before
pi_36008228
snap sowieso niet zo waarom er een groot bord vol of een tweede keer moet worden opgeschept. Een mens heeft als avondeten echt wel genoeg aan een normaal gevuld bord.

tenzij er natuurlijk lekkere toetjes zijn uitgestald, dan loop ik graag nog een keer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')