Volgens de overlevering was ik er fan van maar ik was 5.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 01:40 schreef piet_pelle het volgende:
[afbeelding]Een grote robot, die in een gun kon veranderen en ook nog eens bij de 'slechte' hoorde ook.
Mijn role model.
Volgens mij waren die er 40 jaar geleden nog niet.quote:
Roscoooooo PEEEEEE Coltrane! Coo, coo.quote:
Jaaa!!!quote:
Welke van de drie wilde je zijn?quote:Op maandag 13 maart 2006 02:16 schreef Gollemrulez het volgende:
Dat is niet zo moeilijk....
--edit--
Niet helemaal in de tijdsgeest...
Maarja wie niet he![]()
Als bewijs dat ik hem graag wilde zijn heb ik nog een foto van mijzelf, die destijds werd gebruikt voor de omslag van het kinderboekenweek-blad (vandaar die boekenkast erbij):quote:Op maandag 13 maart 2006 02:11 schreef golfer het volgende:
Nog iemand die ik wilde zijn:
[afbeelding]
wat gaaf, ik had ook zo`n helm en schild maar ik had er ook een toepasselijke hellebaard bijquote:Op maandag 13 maart 2006 02:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Als bewijs dat ik hem graag wilde zijn heb ik nog een foto van mijzelf, die destijds werd gebruikt voor de omslag van het kinderboekenweek-blad (vandaar die boekenkast erbij):
[afbeelding]
zie hier een ca. 9 jarig golfertje
Ik had er alleen een plastic zwaard bij.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:26 schreef laffer het volgende:
wat gaaf, ik had ook zo`n helm en schild maar ik had er ook een toepasselijke hellebaard bij![]()
2006 - 1979 = 27. 40 - 27 = 13. Kan nog netquote:Op maandag 13 maart 2006 02:03 schreef golfer het volgende:
Dukes of Hazzard was toch pas eind jaren 70, begin jaren 80? Niet echt 40+ herinneringen, lijkt mij.
En ik wilde juist Purdy zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 06:15 schreef Doderok het volgende:
ikwilde haar "prince in shining armour" zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mike Gambit of John Steed dus ...
En de doelgroep was volgens mij ook tienersquote:Op maandag 13 maart 2006 16:11 schreef Sloggi het volgende:
[..]
2006 - 1979 = 27. 40 - 27 = 13. Kan nog net
Ik was ook verliefd op Purdy.quote:Op maandag 13 maart 2006 06:15 schreef Doderok het volgende:
ikwilde haar "prince in shining armour" zijn:
Oeh ja die was lekkerquote:
Lijkt Rasti Rostelli welquote:
Nah ja zegquote:Op maandag 13 maart 2006 22:27 schreef Merisse het volgende:
[..]
Lijkt Rasti Rostelli wel![]()
Leuke foto trouwens van jou als Floris Golfer!
Ik wilde mijn haar ook in Purdy-stijl!quote:Op maandag 13 maart 2006 18:12 schreef SuperMOM het volgende:
En ik wilde juist Purdy zijnHad zelfs mijn moeder zover gekregen dat ik mijn haar ook zo mocht laten knippen
Was ik 9 of 10??
Later wilde ik natuurlijk Sandyzijn.
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wilde mijn haar ook in Purdy-stijl!![]()
Heb daar toen samen met mijn moeder ook serieus naar gevraagd bij de kapper!
Joanna Lumley is trouwens ook gewoon een stoer wijf, bleek later wel.
En ik weet niet of ik Sandy wilde zijn, maar ik was wel ongelooflijk verliefd op John Travolta!![]()
![]()
![]()
Go, go Power Rangers!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Die gele van de power rangers dus!
POWER RANGERquote:Op maandag 13 maart 2006 22:53 schreef Nouk het volgende:
[afbeelding]
Die gele van de power rangers dus!
Oh en Xena!
[afbeelding]
Oh zeg, ben helemaal geen 40+ nog.
Die is mijn zoon al jahquote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Go, go Power Rangers!
niet de rooie?
Gatverdamme zeg, dit verpest echt m'n hele herinnering. Bleh!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Go, go Power Rangers!
niet de rooie?
Zo'n litteken wilde ik ook. Dat leek me hartstikke stoerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:03 schreef Jappie het volgende:
[..]
Yupzz.....dito hier....dus dit was uiteraard mijn helT ![afbeelding]
Dat litteken was een MUST....alleen hoe kreeg je het daar zonder dat het pijn zou gaan doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n litteken wilde ik ook. Dat leek me hartstikke stoer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |