Ik zit overal ondertussen, geloof ikquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:38 schreef Woelli het volgende:
Dus wie zit er nou aan wie en wie zit er nou niet aan wie![]()
Ik zal heel lief bijtenquote:
Ik zie je dan morgen in de bosjes voor het huis van Floortje?quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:41 schreef Lynx666 het volgende:
Zolang niemand op mij let kan ik mn gang gewoon gaan
En over jouw rotzooi struikelen zekerquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:44 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zie je dan morgen in de bosjes voor het huis van Floortje?
Zal me vriend leuk vindenquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef chansadres het volgende:
Het wordt druk voor het huis van Woelli
Wie heeft het over bosjesquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet eens weten wat voor praktjiken er in bosjes gedaan worden, over welke rommel mensen struikelen en wie waar en hoe hard bijt....
-Vaduz- woont gelukkig maar 11,4 km verderquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:51 schreef Lynx666 het volgende:
Twente is gewoon te ver.
Ligt niet aan jou hoor woelli
Liever niet te hardquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:52 schreef chansadres het volgende:
En hoe hard, dat kan Woelli de volgende keer zeggen![]()
Ik kan ook speciaal voor jou zacht bijtenquote:
Het klinkt ook wel een beetje engig.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil niet eens weten wat voor praktjiken er in bosjes gedaan worden, over welke rommel mensen struikelen en wie waar en hoe hard bijt....
Don't take it to serieusquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:59 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Het klinkt ook wel een beetje engig.
Incl afluisterapparatuur..quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:01 schreef chansadres het volgende:
[..]
Don't take it to serieus
We liggen echt niet in de bosjes hoor.
We hebben busjes met geblindeerde ramen
Boek 3 is nu ook al bijna af nietwaar Lynxquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Incl afluisterapparatuur..
sst.. ik hoor wat.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer over Floortje maar, als invaller doe ik het anders niet zo goed.
We gaan verder in Blueroom, als er nog behoefte aan is.![]()
Zonder kleur maak ik geen indruk meerquote:
Alsof we het niet over Floortje hadden Lynx?quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:11 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[..]
Zonder kleur maak ik geen indruk meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |