Als ze de juiste richting kiest gaat ze er wel komen. Als ze een carriere als popzangeres beoogt denk ik dat ze net zo eindigt als Maud, en dat zou een beetje jammer zijn..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:32 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je merkte het ook al een beetje in de Finale.. De spanning kon je in dr ogen zien. En dan kwam dr keelpijn er nog eens bij. Ik denk dat een 2e plek ook prima voor haar is. Kan ze iig toch even de rust weer nemen die ze nodig heeftZe komt er toch wel, want het talent heeft ze zeker.
Nou, zijn nieuwe album komt bijna uitquote:Op maandag 13 maart 2006 11:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Jamai heeft gekozen voor musicals inderdaad. Maar wie van de Idols-kijkers/stemmers ziet hem ook daadwerkelijk daarin spelen? Ik hoop toch echt dat Floortje niet die weg inslaat, maar gewoon lekker blijft zingen![]()
En wat voor carriere heeft Boris?![]()
Ze zei dat ze Ellen zo'n fighter vond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:33 schreef Prondo het volgende:
Een bekende van Floortje zegt dat Floortje 39,8 graden! koorts had zaterdag. Dan vind ik dat ze echt ongelovelijk goed gepresteerd heeft met zo'n hoge koorts.![]()
http://floortjesmit.web-log.nl/log/5235596
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:15 schreef Moja het volgende:
Wie is nou eigenlijk de vriend van Floortje? Die heb ik nooit gezien..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef Moja het volgende:
Ah dus toch, dacht dat het een fan was ofzoNee ik vind die vriend van raffaela er dan toch wel wat leuker uitzien
.
Ff denken. Copy image location, Quote, Ctrl-V, Invoerenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:27 schreef chansadres het volgende:
Lynx, hoeveel moeite kostte je het om die foto er neer te zetten?
quote:
vraag me af wat Idols gedaan zou hebben als de finale niet door kon gaan doordat Floortje echt helemaal haar stem kwijt was...quote:Floortje werd in de finale danig gehinderd door een keelontsteking. Volgens haar vader Henk van de Ven was ze zo ziek dat het doorgaan van de eindstrijd zaterdagmiddag zelfs in gevaar kwam. Met antibiotica bleef Floortje op de been.
Een dag na de finale lag Floortje ’s middags ’out’ in bed. "Ze is hartstikke ziek en helemaal op," meldt haar vader Henk van de Ven in de GPD-bladen. "Ze houdt nu absolute rust tot het weer beter gaat."
Dat ze de finale van Idols verloren heeft, is volgens Van de Ven geen reden voor haar zwijgen. "Floortje en wij zijn niet teleurgesteld dat ze niet gewonnen heeft. Floortje houdt een goed gevoel over aan de tweede plaats. Zij en Raffaëla zijn allebei toppers. Het is alleen teleurstellend dat ze net tijdens de finale geveld is door ziekte."
De oud-Osse was zelfs zo ziek dat de finale zaterdag niet door dreigde te gaan. "Vrijdag heeft ze niet meegedaan aan de repetities. Zaterdag ging het nog helemaal niet, waardoor het scenario afgelasten op een gegeven moment wel besproken is," zegt haar vader. "Maar het ging wel om een grote live-televisieshow, dus dat was erg lastig.“"
Met antibiotica ging Floortje de strijd aan met Raffaëla en haar onwillige keel. Tevergeefs. De inwoonster van Almere was duidelijk minder op dreef dan tijdens vorige afleveringen. "Ze had problemen met de uithalen. Of haar dat de winst gekost heeft, durven we niet te zeggen," zegt haar vader. "Dat is lastig speculeren. Je weet toch niet of mensen stemmen vanwege de zangkwaliteiten of de populariteit van iemand."
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 20:44 schreef BVO het volgende:
* BVO heeft een favoriet..
Floortje toch?
Ach ja, hoe meningen kunnen veranderen hequote:
Herhaling van vorige week ofzo en een week verschuiven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:34 schreef Prondo het volgende:
[..]
vraag me af wat Idols gedaan zou hebben als de finale niet door kon gaan doordat Floortje echt helemaal haar stem kwijt was...
Leuk dit, van die oude quotes verzamelenquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, stak met kop en schouders boven de rest uit.
Voordat iemand anders het doet.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:15 schreef BVO het volgende:
Zingt zo makkelijk, straalt... super om te zien én te horen.
Nu nog een ballad mooi zingen en het kan niet meer fout gaan.
Waar heeft ze het verbruid bij jullie, denk ik danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |