quote:Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef SunChaser het volgende:
Even masturberen op de Candy of Chick poster van de Dolly Dots van je ouders en je slaapt als een roosje
Aha kijk dat zijn nog eens plannenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef roedeledokie het volgende:
lekker ziekmelden en uitslapen, het motto is toch steeds dat niemand onmisbaar is?
Een nacht drankje kan een oplossing zijn. Geen bier ofzo, maar een stevige drank waar je net niet dronken van wordt, maar net dat slaperige effect. Succes!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Op zich geen ramp.
Maar over 4 uur moet ik opstaan (Ik zit nu)
Douchen en naar werk tuffen alwaar ik dus een dag brak kan zijn![]()
Ik zit al aan de sjenever maar het helpt niet echt..quote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Een nacht drankje kan een oplossing zijn. Geen bier ofzo, maar een stevige drank waar je net niet dronken van wordt, maar net dat slaperige effect. Succes!
Doe maar niet meer slapen. Ben je straks helemaal brak.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:27 schreef allsystemshalt het volgende:
gaat ook vervelen
Ben nog klaarwakker![]()
ja duh..quote:Op maandag 13 maart 2006 02:27 schreef allsystemshalt het volgende:
gaat ook vervelen
Ben nog klaarwakker![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 02:30 schreef Biene het volgende:
[..]
Doe maar niet meer slapen. Ben je straks helemaal brak.![]()
Ow fuck, ik moet ook vroeg op.![]()
Kies dan ook 'fitfit' als username!quote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef moemoe het volgende:
Ik kan ook niet slapen, morgen zal ik weer ontzettend brak zijn.![]()
ga naar je zusquote:
Ik gok van wel. Maar dat gaat ook wel goed samen met het 'maandag gevoel'quote:Op maandag 13 maart 2006 02:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Morgen maar als nationale brakdag vernoemen?
Dankquote:Op maandag 13 maart 2006 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ga naar je zus
whiiii!!
ik weet zeker dat iedereen kan slapen !
misschien niet nu!
maar wel binnenkort!
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
OOoooooo nee is het nog maandag ookquote:Op maandag 13 maart 2006 02:38 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik gok van wel. Maar dat gaat ook wel goed samen met het 'maandag gevoel'
Leukquote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
*meld zich ook voor slapeloosheidmaar leuk nieuws is dat ik jarig ben vandaag 13 maart
Zo dat was mijn nieuws
gefeliciteerdquote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
*meld zich ook voor slapeloosheidmaar leuk nieuws is dat ik jarig ben vandaag 13 maart
Zo dat was mijn nieuws
Ook gefeliequote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
Zo dat was mijn nieuws
Ja, dubbel kut dus.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
OOoooooo nee is het nog maandag ook![]()
![]()
Ik ga maar in m'n bed ligeen en dan bel ik om 18:00 uur op om te zeggen dat ik me heb verslapenquote:
En dan denk je dat het dinsdag beter gaat?quote:Op maandag 13 maart 2006 02:52 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga maar in m'n bed ligeen en dan bel ik om 18:00 uur op om te zeggen dat ik me heb verslapen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
Zo dat was mijn nieuws
lowquote:Op maandag 13 maart 2006 03:11 schreef DeeCruise het volgende:
Een goedenacht allemaal...Hier een verveelde loonslaaf..
Ey, jij bent die strontbezopen homo die een tijd geleden volledig onbegrijpelijke bagger op het forum aan t raggen was!quote:
inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 03:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ey, jij bent die strontbezopen homo die een tijd geleden volledig onbegrijpelijke bagger op het forum aan t raggen was!
Low....![]()
Gooi om te beginnen je pc eens uit....quote:Op maandag 13 maart 2006 04:21 schreef moemoe het volgende:
Ik slaap nog steeds niet.
Fijn....in hoeverre draagt je post überhaupt bij aan wat dan ook? (buiten een overduidelijk bewijs van intelligentie)quote:Op maandag 13 maart 2006 05:01 schreef mg794613 het volgende:
kutavond
Hoi ratelquote:Op maandag 13 maart 2006 05:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hoi ,ik kan niet slapen en het is al ochtend.
Wéér een dag naar de klote.![]()
bijdragequote:Op maandag 13 maart 2006 05:05 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Fijn....in hoeverre draagt je post überhaupt bij aan wat dan ook? (buiten een overduidelijk bewijs van intelligentie)
Sebasserquote:Op maandag 13 maart 2006 05:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoi ratel![]()
![]()
ik ga zo nog een film kijken of zo en dan slapen
Oei kan je het wel volhouden dan tot vanmiddag of vanavond?quote:Op maandag 13 maart 2006 05:39 schreef mg794613 het volgende:
[..]
bijdrage![]()
Ik moet over anderhalf uur eiglk op en had best willen slapen voor het werken![]()
Vanavond, yuh heb gelukkig en werkplek met eigen tempoquote:Op maandag 13 maart 2006 05:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oei kan je het wel volhouden dan tot vanmiddag of vanavond?![]()
* mg794613 passed de baapquote:Op maandag 13 maart 2006 05:47 schreef purplerose het volgende:
Moemoe! Jij was slapen!
Hai guys
ja we chatten nog steeds
Waaris moemoe danquote:Op maandag 13 maart 2006 05:47 schreef purplerose het volgende:
Moemoe! Jij was slapen!
Hai guys
ja we chatten nog steeds
ik zat niet op te lettenquote:Op maandag 13 maart 2006 05:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waaris moemoe dan?
en we chatten heel saai trouwens woorden vliegen om de 10 minuten voorbij
grappigquote:Op maandag 13 maart 2006 05:52 schreef Doderok het volgende:
Slaap, ik wil het!
Luister naar m'n stem (ok, beetje moeilijk op een forum) ik ga tot 10 tellen, 1 je wordt moe, je benen wegen zwaar, 2 je ogen vallen dicht, je armen worden zwaar, zo zwaaar dat ze naar beneden vallen...
nee, laat maar,webhypnotiseur, ben er niet voor in de wieg gelegd..
* purplerose slaat met de welbekende rubbere hamerquote:Op maandag 13 maart 2006 05:52 schreef Doderok het volgende:
Slaap, ik wil het!
Luister naar m'n stem (ok, beetje moeilijk op een forum) ik ga tot 10 tellen, 1 je wordt moe, je benen wegen zwaar, 2 je ogen vallen dicht, je armen worden zwaar, zo zwaaar dat ze naar beneden vallen...
nee, laat maar,webhypnotiseur, ben er niet voor in de wieg gelegd..
grmblquote:Op maandag 13 maart 2006 05:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben net wakker!! Heb eens goed geslapen voor de verandering![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 05:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben net wakker!! Heb eens goed geslapen voor de verandering![]()
quote:
Sorry dat ik het zo van de daken schreeuwde. Ik sla ook vaak een nacht over door slaapstoornissen, dus ik weet echt wel hoe je je nu moet voelen...quote:
hehehehe, ben blij dat er tenminste nog iemand van ons geslapen heeftquote:Op maandag 13 maart 2006 06:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik het zo van de daken schreeuwde. Ik sla ook vaak een nacht over door slaapstoornissen, dus ik weet echt wel hoe je je nu moet voelen...
Dus het was even een productief nachtje voor je?? Sterkte vandaag!!quote:Op maandag 13 maart 2006 06:11 schreef Tref het volgende:
Ik kan wel slapen maar heb geen tijd. Voor morgen (of eigenlijk vandaag) een presentatie afhebben en over anderhalf uur gereed maken om te vertrekken.
Ach, jij hebt je ook wel vermaakt, heb ik gelezen..quote:Op maandag 13 maart 2006 06:11 schreef purplerose het volgende:
[..]
hehehehe, ben blij dat er tenminste nog iemand van ons geslapen heeft
Ik doe ook vaak de gekste dingen als ik niet kan slapen hoor...quote:Op maandag 13 maart 2006 06:14 schreef purplerose het volgende:
Ik probeer ook productief te blijven, vannacht heb ik gekookt
Pasta gerecht met zalm en kip tandori, voor in de vriezer als het allemaal afgekoeld is
Oeh vertelquote:Op maandag 13 maart 2006 06:21 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik doe ook vaak de gekste dingen als ik niet kan slapen hoor...
Heb de tuin wel eens midden in de nacht opgeruimd, maar dat is vast niet iets wat jij nu wilt lezenquote:
Het houdt me niet echt wakker neequote:Op maandag 13 maart 2006 06:29 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb de tuin wel eens midden in de nacht opgeruimd, maar dat is vast niet iets wat jij nu wilt lezen
Als ik nu ga slapen dan kom ik niet naar m'n werk, beside's nog maar een kwartiertjequote:Op maandag 13 maart 2006 06:38 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Jij wilt nu wakker gehouden worden??
Ach, dan gaat de dag ook vast snel voor je. Of je moet niet leuk werk hebben.. Maar waarom zo'n zin in vanavond? Omdat je dan lekker vroeg naar bed kan??quote:Op maandag 13 maart 2006 06:46 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Als ik nu ga slapen dan kom ik niet naar m'n werk, beside's nog maar een kwartiertje
Heb hardstikke relaxed werk, dus dat valt mee (koffie-aparaat naast m'n studio). En idd doordat ik een avond heb overgeslagen ben ik vanavond lekker moe. (hoewel dat ook niet altijd garantie is voor nachtrust).quote:Op maandag 13 maart 2006 06:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, dan gaat de dag ook vast snel voor je. Of je moet niet leuk werk hebben.. Maar waarom zo'n zin in vanavond? Omdat je dan lekker vroeg naar bed kan??
Het kwartier is nu ongeveer om, dus jij zal wel richting werk gaan.. Ik wens je veel plezier en sterkte... En ik hoop dat je vanavond lekker slapen kan!!quote:Op maandag 13 maart 2006 06:53 schreef mg794613 het volgende:
[..]
Heb hardstikke relaxed werk, dus dat valt mee (koffie-aparaat naast m'n studio). En idd doordat ik een avond heb overgeslagen ben ik vanavond lekker moe. (hoewel dat ook niet altijd garantie is voor nachtrust).
Ik wil een 24/7 economie, sommige mensen hebben gewoon een andere klok :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |