quote:Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef SunChaser het volgende:
Even masturberen op de Candy of Chick poster van de Dolly Dots van je ouders en je slaapt als een roosje
Aha kijk dat zijn nog eens plannenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef roedeledokie het volgende:
lekker ziekmelden en uitslapen, het motto is toch steeds dat niemand onmisbaar is?
Een nacht drankje kan een oplossing zijn. Geen bier ofzo, maar een stevige drank waar je net niet dronken van wordt, maar net dat slaperige effect. Succes!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Op zich geen ramp.
Maar over 4 uur moet ik opstaan (Ik zit nu)
Douchen en naar werk tuffen alwaar ik dus een dag brak kan zijn![]()
Ik zit al aan de sjenever maar het helpt niet echt..quote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Een nacht drankje kan een oplossing zijn. Geen bier ofzo, maar een stevige drank waar je net niet dronken van wordt, maar net dat slaperige effect. Succes!
Doe maar niet meer slapen. Ben je straks helemaal brak.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:27 schreef allsystemshalt het volgende:
gaat ook vervelen
Ben nog klaarwakker![]()
ja duh..quote:Op maandag 13 maart 2006 02:27 schreef allsystemshalt het volgende:
gaat ook vervelen
Ben nog klaarwakker![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 02:30 schreef Biene het volgende:
[..]
Doe maar niet meer slapen. Ben je straks helemaal brak.![]()
Ow fuck, ik moet ook vroeg op.![]()
Kies dan ook 'fitfit' als username!quote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef moemoe het volgende:
Ik kan ook niet slapen, morgen zal ik weer ontzettend brak zijn.![]()
ga naar je zusquote:
Ik gok van wel. Maar dat gaat ook wel goed samen met het 'maandag gevoel'quote:Op maandag 13 maart 2006 02:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Morgen maar als nationale brakdag vernoemen?
Dankquote:Op maandag 13 maart 2006 02:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
ga naar je zus
whiiii!!
ik weet zeker dat iedereen kan slapen !
misschien niet nu!
maar wel binnenkort!
(jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt)
OOoooooo nee is het nog maandag ookquote:Op maandag 13 maart 2006 02:38 schreef Biene het volgende:
[..]
Ik gok van wel. Maar dat gaat ook wel goed samen met het 'maandag gevoel'
Leukquote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
*meld zich ook voor slapeloosheidmaar leuk nieuws is dat ik jarig ben vandaag 13 maart
Zo dat was mijn nieuws
gefeliciteerdquote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
*meld zich ook voor slapeloosheidmaar leuk nieuws is dat ik jarig ben vandaag 13 maart
Zo dat was mijn nieuws
Ook gefeliequote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
Zo dat was mijn nieuws
Ja, dubbel kut dus.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:43 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
OOoooooo nee is het nog maandag ook![]()
![]()
Ik ga maar in m'n bed ligeen en dan bel ik om 18:00 uur op om te zeggen dat ik me heb verslapenquote:
En dan denk je dat het dinsdag beter gaat?quote:Op maandag 13 maart 2006 02:52 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik ga maar in m'n bed ligeen en dan bel ik om 18:00 uur op om te zeggen dat ik me heb verslapen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 13 maart 2006 02:44 schreef haphaphap het volgende:
Zo dat was mijn nieuws
lowquote:Op maandag 13 maart 2006 03:11 schreef DeeCruise het volgende:
Een goedenacht allemaal...Hier een verveelde loonslaaf..
Ey, jij bent die strontbezopen homo die een tijd geleden volledig onbegrijpelijke bagger op het forum aan t raggen was!quote:
inderdaadquote:Op maandag 13 maart 2006 03:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ey, jij bent die strontbezopen homo die een tijd geleden volledig onbegrijpelijke bagger op het forum aan t raggen was!
Low....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |