quote:Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef SunChaser het volgende:
Even masturberen op de Candy of Chick poster van de Dolly Dots van je ouders en je slaapt als een roosje
Aha kijk dat zijn nog eens plannenquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef roedeledokie het volgende:
lekker ziekmelden en uitslapen, het motto is toch steeds dat niemand onmisbaar is?
Een nacht drankje kan een oplossing zijn. Geen bier ofzo, maar een stevige drank waar je net niet dronken van wordt, maar net dat slaperige effect. Succes!quote:Op maandag 13 maart 2006 00:43 schreef allsystemshalt het volgende:
Op zich geen ramp.
Maar over 4 uur moet ik opstaan (Ik zit nu)
Douchen en naar werk tuffen alwaar ik dus een dag brak kan zijn![]()
Ik zit al aan de sjenever maar het helpt niet echt..quote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Een nacht drankje kan een oplossing zijn. Geen bier ofzo, maar een stevige drank waar je net niet dronken van wordt, maar net dat slaperige effect. Succes!
Doe maar niet meer slapen. Ben je straks helemaal brak.quote:Op maandag 13 maart 2006 02:27 schreef allsystemshalt het volgende:
gaat ook vervelen
Ben nog klaarwakker![]()
ja duh..quote:Op maandag 13 maart 2006 02:27 schreef allsystemshalt het volgende:
gaat ook vervelen
Ben nog klaarwakker![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 02:30 schreef Biene het volgende:
[..]
Doe maar niet meer slapen. Ben je straks helemaal brak.![]()
Ow fuck, ik moet ook vroeg op.![]()
Kies dan ook 'fitfit' als username!quote:Op maandag 13 maart 2006 02:34 schreef moemoe het volgende:
Ik kan ook niet slapen, morgen zal ik weer ontzettend brak zijn.![]()
ga naar je zusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |