So you're thinking of French...... Vul t zelf maar inquote:Op maandag 13 maart 2006 00:46 schreef petre86 het volgende:
franse thema toch?
fraternité, liberté et egalité?
Doegquote:Op maandag 13 maart 2006 00:52 schreef creno het volgende:
hallooooo
ik ben weer terug van de première van Mamma Mia in belgië, het was super !
Morgen op bij "de rode loper" op de belgische TV1 komt een verslag en nu duik ik weer snel mijn bed in
Ja, verdorie, ze mogen niet slapen, ze moeten constant moderatenquote:Op maandag 13 maart 2006 01:14 schreef wonderer het volgende:
Zooo... nog steeds geen recycle icoontje...
alsof 1x per uur een hokje aanvinken zoveel werk isquote:Op maandag 13 maart 2006 01:21 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ja, verdorie, ze mogen niet slapen, ze moeten constant moderaten![]()
Volgens mij is het handiger om de TS dat zelf te laten doen...quote:Op maandag 13 maart 2006 01:50 schreef davidov het volgende:
[..]
alsof 1x per uur een hokje aanvinken zoveel werk is![]()
ze zullen wel bang zijn dat er constant misbruik van gemaakt zal worden.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Volgens mij is het handiger om de TS dat zelf te laten doen...
French friesquote:Op maandag 13 maart 2006 00:50 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
So you're thinking of French...... Vul t zelf maar in![]()
![]()
Of je nou een [tag] gebruikt of zo'n icoontje...quote:Op maandag 13 maart 2006 02:06 schreef davidov het volgende:
[..]
ze zullen wel bang zijn dat er constant misbruik van gemaakt zal worden.
maarja daar zijn bans voor...
Gewoon dat kommetje aan je mond en scheppen maar. Doen die mensen allemaalquote:Op maandag 13 maart 2006 07:23 schreef Stroekie het volgende:
Want rijst is hier een belangrijk deel van de maaltijden zowel bij ontbijd, lunch als diner. En ja dat moet je dan inderdaad met chop sticks naar binnen zien te werken. Maar daar heb ik dan de komende tijd ook wel voor nodig om het goed onder de knie te krijgen.
Heb je de PE-ers ook gezien?quote:Op maandag 13 maart 2006 07:28 schreef Stroekie het volgende:
Zo tot zover mijn bijdrage uit een zonnig Ho Chi Minh City bij ruim 36 graden
Vast dat je het ook zo kan noemen ja.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:01 schreef Cairon het volgende:
ik dacht dat het gewoon "ranzig" "wanhopig" en "smerig" werd genoemd?
Niet nodig, we gaan enkel naar de film.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is middaaaaaag
[sorry ik heb een hele goede bui]
Jij bent niet het onderwerpquote:Op maandag 13 maart 2006 12:44 schreef Semisane het volgende:
[..]
Niet nodig, we gaan enkel naar de film.
Kan me eigenlijk niks anders voorstellen wat het dan kan zijn.quote:
Een hele leuke 22 jarige studentquote:Op maandag 13 maart 2006 13:08 schreef Semisane het volgende:
[..]
Kan me eigenlijk niks anders voorstellen wat het dan kan zijn.Maarre waar gaat het dan over...kom deel het eens met ons...wie heb je nou weer verleid dit weekend?
![]()
Leuk.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Een hele leuke 22 jarige student![]()
Hij is nu naar school...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:38 schreef Semisane het volgende:
[..]
Leuk.Heb je dan wel tijd over om naar de film te gaan?
![]()
![]()
Ach...gewoon blijven lastig vallen tot ie of dan maar een keer je vriend wordt of een straatverbod gaat regelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 13:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij is nu naar school...
En zover ik weet is er nog niets vasts tussen ons (helaas![]()
)
Zeg..gaat het een keer leukquote:Op maandag 13 maart 2006 13:52 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ach...gewoon blijven lastig vallen tot ie of dan maar een keer je vriend wordt of een straatverbod gaat regelen.![]()
Nou we blijven dan maar hopen op een mooi huwlijk tussen je student en jouw.quote:
Da's ook weer overdreven! Eerst maar eens kijken of het echte interesse is van zijn kant..quote:Op maandag 13 maart 2006 14:05 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou we blijven dan maar hopen op een mooi huwlijk tussen je student en jouw.
Welnee...gewoon hoog inzetten.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Da's ook weer overdreven! Eerst maar eens kijken of het echte interesse is van zijn kant..
quote:Op maandag 13 maart 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga niet lopen pushen etc
Maar wel ff op bed boek lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |