Archie! Die was ik helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 05:46 schreef popolon het volgende:
Archie, man van staal.
[afbeelding]
[afbeelding]
en Roodbaard, Trigie etc.
Of gaat het over boeken met echte letters?
Stond inderdaad in een stripblad, van de maker van later Storm.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:06 schreef anne_Chris het volgende:
Trigië! Dat stond toch in een stripblad? Kregen ze elke week bij mijn vriendinnetje, die had grote broers.
De Sjors (later de Eppo) stonden trigie en later storm, beide van Don Lawrence.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 06:06 schreef anne_Chris het volgende:
Trigië! Dat stond toch in een stripblad? Kregen ze elke week bij mijn vriendinnetje, die had grote broers.
Die zijn nog steeds geniaal!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 01:16 schreef zhe-devilll het volgende:
paling en co
Maar Archie stond toch in de PEP?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Archie! Die was ik helemaal vergeten!
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:19 schreef tonja het volgende:
Deze trilogie was mijn favoriet vroeger.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn vader had hem geloof ik ook!quote:Op maandag 27 maart 2006 01:29 schreef laffer het volgende:
tja, je gaat toch nadenken hè![]()
ik herinner me nog een boek van dick bos, ff gegoogled: http://www.uitgeverijelmar.nl/uitgave.asp?isbn=903891377x
misschien al eerder in dit topic langs gekomen![]()
maar het schiet me ineens te binnen![]()
het boek was van m`n vader, dus wellicht weet niemand waar ik het over heb![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |