Heej, zonder Bob Evers was mijn kind er niet geweestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
weinig Bob Evers-fans hier
[afbeelding]
edit: ja hoor.. 1 post boven me dus
Hoe heette die ander ook weer, Dik Bos ? En Olie B en Tom Poes, kortom, in mijn tijd (quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:04 schreef teamlead het volgende:
weinig Bob Evers-fans hier
[afbeelding]
edit: ja hoor.. 1 post boven me dus
Zegt me niets, maar misschien was ik toen nog niet aan lezen toe, heb je ook een plaatje ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef Jane het volgende:
En hebben jullie op school ook allemaal [i]Pim, Frits en I-da[/b] gelezen?
Nee, maar de namen komen me wel bekend voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef Jane het volgende:
En hebben jullie op school ook allemaal [i]Pim, Frits en I-da[/b] gelezen?
off topic: leuk fotoboekquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:37 schreef -beyond- het volgende:
Waarom 40+?
Ik zie maar zat boeken die ik ook las als kind zijnd!!
Jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef Jane het volgende:
En hebben jullie op school ook allemaal Pim, Frits en I-da gelezen?
Rewimo en anneVi, wat leuk dat we zo'n beetje hetzelfde hebben gelezen. De Soete Suykerbol heb ik ook gelezen, zo kneuterig en schattig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:08 schreef anneVi het volgende:
Ze staan allemaal al in de OP en daarna![]()
Aanvulling: In de soete suikerbol; ik zie nu pas dat het van W.G. van der Hulst isvolgens mij een serie van duizend delen ofzo, er kwam iig geen eind aan!
In '74 kreeg ze er een gouden griffel voor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef PH52 het volgende:
Die van Thea Beckman waren toch pas van veel later ? Of komt dat omdat ik die pas een jaar of 10 geleden voor het eerst allemaal heb gelezen ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |