nee het heeft niks met stress te maken, ik zie mensen het heel vaak doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:13 schreef El_Rolando het volgende:
Stress?
Word ik ook regelmatig voor uitgemaakt, maar het tegendeel is waar. Dat ik met mn benen tril heeft geen reet met zenuwen te maken.quote:
Meld! Ik doe het de hele dag. 1 been, 2 benen, maakt niet uit.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef partyyboyy het volgende:
Het valt me vaak op dat mensen met 1 been trillen.
Hiermee bedoel ik dat de voorkant van de voet op de grond blijft staan en het been snel omhoog en omlaag bewegen. Dit gebeurd vaak met 1 been.
Wie weet welke psychologie hierachter schuil gaat? Is het verveling, spanning of is iemand die dit doet zenuwachtig?
Ik heb vandaag nog een slopende hockeywedstrijd gespeeld, maar ben vrolijk aan t trillen hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meld! Ik doe het de hele dag. 1 been, 2 benen, maakt niet uit.
Denk dat het een vorm is van niet genoeg bewegen.
Bij mij is het geen van allen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef mazaru het volgende:
Kan een teken van nervositeit zijn, of van ongemak, of ze zitten een potje te liegen
Er zal toch wel een reden achter zitten dat je dit doet.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:30 schreef heiden6 het volgende:
Psychologie? Da's gewoon een lichamelijke reflex.
maar het gebeurd ook als je met je hele voet op de grond staat.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mensen, dat heet clonus. Omdat je alleen met je tenen op de grond staat ontwikkel je 'n soort van spanning in je kuitspieren, deze spannen aan en je scheenbeenspieren proberen dat weer te corrigeren waardoor je been dus op en neer gaat (ook wel "trillen" genoemd).
't Is een soort van reflex: Wikipedia-link
Dan kan 't inderdaad ook, maar probeer 't maar eens uit met alleen je tenen op de grond en dan 'n beetje druk geven. Dan kun je 't zelf uitlokken..quote:Op maandag 13 maart 2006 17:47 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
maar het gebeurd ook als je met je hele voet op de grond staat.
Maar dan zonder rommel. Ow en ik hou trilbenen langer vol ook. Eigenlijk gewoon niet net als neuken zeg maar.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:03 schreef MidnightRambler het volgende:
Doe het zelf ook vaak. Is gewoon lekker!! Net zoiets als neuken!!
Idd dat gevoel is fijn als het automatisch gaat. Niet als je zelf begint terwijl je het weet.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:03 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
*meldt*
Ik moet soms meer moeite doen om het te onderdrukken dan om me been gewoon te laten trillen.
Maar dit gaat alleen op als je niet met je volle verstand begint te "trillen". Ik heb vaak genoeg dat ik er echt zelf voor kies om te gaan zitten wiebelen.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:29 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mensen, dat heet clonus. Omdat je alleen met je tenen op de grond staat ontwikkel je 'n soort van spanning in je kuitspieren, deze spannen aan en je scheenbeenspieren proberen dat weer te corrigeren waardoor je been dus op en neer gaat (ook wel "trillen" genoemd).
't Is een soort van reflex: Wikipedia-link
My point exactly.quote:Op maandag 13 maart 2006 18:04 schreef eL. het volgende:
[..]
Maar dan zonder rommel. Ow en ik hou trilbenen langer vol ook. Eigenlijk gewoon niet net als neuken zeg maar.
Het zorgt voor wat ventilatie tussen de benen.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:10 schreef partyyboyy het volgende:
Het valt me vaak op dat mensen met 1 been trillen.
Hiermee bedoel ik dat de voorkant van de voet op de grond blijft staan en het been snel omhoog en omlaag bewegen. Dit gebeurd vaak met 1 been.
Wie weet welke psychologie hierachter schuil gaat? Is het verveling, spanning of is iemand die dit doet zenuwachtig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |