snowy het sneeuwhondje...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef heiden6 het volgende:
Reclame op t.v. zonet.
Idd... Help de dieren en ontvang een prachtig staaltje Chinese kinderarbeid.quote:
Gadver, dat lijkt net een sexlijn-reclamequote:Op zondag 12 maart 2006 23:56 schreef LostFormat het volgende:
IE EF AA WEE! IE EF AA WEE! IE EF AA WEE! IE EF AA WEE!
Was dat die?
Nee, met iemand die wat blaft over een hondje en pentahexol.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:56 schreef LostFormat het volgende:
IE EF AA WEE! IE EF AA WEE! IE EF AA WEE! IE EF AA WEE!
Was dat die?
Laboratoriumratten.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:58 schreef El_Rolando het volgende:
Wat zijn labratten?
Ik was dus niet de enige die het las als la-bratten.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:58 schreef El_Rolando het volgende:
Wat zijn labratten?
Je gaat toch verdomme geen gegeven dierproefvrij paard in de bek zitten gluren he?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:01 schreef Pony-Lover het volgende:
ik wil helemaal geen sleutelhanger
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:02 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Je gaat toch verdomme geen gegeven dierproefvrij paard in de bek zitten gluren he?![]()
Ik denk dat jij, gezien je username, heel andere dingen te doen hebt met een al dan niet gegeven paard.quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:14 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij, gezien je username, heel andere dingen te doen hebt met een al dan niet gegeven paard.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |