Of 'down the train'. Dat zou mogelijk ook een passende oplossing zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Agiath het volgende:
Vaag verhaal, maar het komt er op neer dat een elvis imitator je tante heeft ingepikt en je oom nu "down the drain" gaat?
Jep ouwe vrouwen die op jonge vieze mannen vallenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:31 schreef Agiath het volgende:
Vaag verhaal, maar het komt er op neer dat een elvis imitator je tante heeft ingepikt en je oom nu "down the drain" gaat?
Maar ik snap dat incent gebeuren niet helemaal, heeft je oom dat nou meegemaakt of die elvis?quote:Op zondag 12 maart 2006 22:32 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jep ouwe vrouwen die op jonge vieze mannen vallen![]()
elvis, kijk ze zeggen toch vaak dat de meest vergrijpers van incest vroeger zelf slachtoffer zijn geweest? daar ben ik bang voor, een soort trap effect.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Maar ik snap dat incent gebeuren niet helemaal, heeft je oom dat nou meegemaakt of die elvis?
quote:
Dat was dan een andere oom?quote:Wat het nog erger maakt is dat de man werd begeleid door een instelling die (moeilijke) mensen moet leren het leven door te komen, mijn oom heeft hem nagetrokken en hij bleek een incest verleden met zijn vader te hebben gekend (dit was na te trekken door middel van het praten met de begeleiders van hem). Ik voorzie een klote toekomst voor allemaal, en hoop dat mijn tante de grootste fout van haar leven maakt.
Nee met hij bedoel ik elvis sorry, snel getypt ff opnieuw editenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:38 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
Dat was dan een andere oom?
Sorry maar ik kan er echt geen touw aan vastknopen...![]()
Oke..quote:Op zondag 12 maart 2006 22:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Nee met hij bedoel ik elvis sorry, snel getypt ff opnieuw editen
Het trieste antwoord is ja, en hij heeft ook bakkebaardenquote:Op zondag 12 maart 2006 22:40 schreef Agiath het volgende:
[..]
Oke..
Lekker dan, incest elivs...
Heeft ie ook echt constant zo'n pak aan?
geef hem wat chocola, misschien heeft hij elvis' allergie ook overgenomen.quote:Op zondag 12 maart 2006 22:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het trieste antwoord is ja, en hij heeft ook bakkebaardenen ik mag hem voor geen meter.
Goede vraagquote:Op zondag 12 maart 2006 23:09 schreef immortalsean het volgende:
[..]
geef hem wat chocola, misschien heeft hij elvis' allergie ook overgenomen.
waarom weet ik in hemelsnaam deze info?
God wat een humor.quote:
pwndquote:Op zondag 12 maart 2006 23:21 schreef Kiegie het volgende:
Er is altijd wel één Elvis-imitator die het voor de anderen verpest.
Voorbeeld, ik woon in haaksbergen, en zal de namen niet bekend maken,quote:Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef crackhead het volgende:
[..]
God wat een humor.
Je oom raakt z'n baan kwijt en laat dan maar de hoop varen? Dan vind ik het niet eens vreemd dat je tante voor een ander kiest.
Om nog maar niet te spreken over die belachelijke insinuatie dat hij je neefjes vast gaat misbruiken omdat hij ook misbruikt is.
Jij wil zeker ook het liefst alle Marokkanen het land uit hebben omdat het toch allemaal criminelen zijn?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voorbeeld, ik woon in haaksbergen, en zal de namen niet bekend maken,
Hier was een man die gigantisch veel jongens heeft misbruikt, de jongens wisten niet meer wat goed en fout zat en hebben een meisje verkracht, Het trap effect.
Ik ben half marokkaanquote:Op zondag 12 maart 2006 23:25 schreef crackhead het volgende:
[..]
Jij wil zeker ook het liefst alle Marokkanen het land uit hebben omdat het toch allemaal criminelen zijn?
Wat hij zegt... Ik kan geen medelijden opbrengen voor mensen die het er zo bij laten zitten... Ik had die Elvis one for the money en two for the road, gegeven...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:22 schreef crackhead het volgende:
[..]
God wat een humor.
Je oom raakt z'n baan kwijt en laat dan maar de hoop varen? Dan vind ik het niet eens vreemd dat je tante voor een ander kiest.
Om nog maar niet te spreken over die belachelijke insinuatie dat hij je neefjes vast gaat misbruiken omdat hij ook misbruikt is.
Heeft geen nut meer, ik kan nix anders zeggen dat ik het ook zou doen, maar mijn oom is op, zit er doorheenquote:Op zondag 12 maart 2006 23:30 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Wat hij zegt... Ik kan geen medelijden opbrengen voor mensen die het er zo bij laten zitten... Ik had die Elvis one for the money en two for the road, gegeven...
whehe ik woon ook in Haaksbergen, is hier wel een jongen van 19 die minimaal 9 kleine meisjes sexueel heeft lastiggevallen.. maar dat verhaal heb ik nog nooit gehoord.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voorbeeld, ik woon in haaksbergen, en zal de namen niet bekend maken,
Hier was een man die gigantisch veel jongens heeft misbruikt, de jongens wisten niet meer wat goed en fout zat en hebben een meisje verkracht, Het trap effect.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |