quote:Op maandag 13 maart 2006 12:18 schreef Kbot2000 het volgende:
45 euro per box of voor beide???
quote:Ik vraag minimaal 40 euro p/s..
Idd, was het nou 30 geweest, ala, maar ze zijn al tweedehands...quote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
Sorry, maar voor 5 euro per stuk minder tov nieuw uit de winkel trek je mij niet over de streep.
Nee.. tjah 10 euro is natuurlijk niks. En het feit dat het totaal onbespeelde dvd's zijn is ook niets..quote:Op maandag 13 maart 2006 13:04 schreef SlaadjeBla het volgende:
Sorry, maar voor 5 euro per stuk minder tov nieuw uit de winkel trek je mij niet over de streep.
85 voor beiden samen hebben we een direkte dealquote:
Jah... die drie krengen blijven maar seizoenen maken en ze zitten nu al op 9 seizoenen en het wordt me allemaal even te veel qua series. Wil me nu ook gaan focussen op andere gebieden van dvd'squote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Diz, je doet ze weg...zonde!
Nam ze graag van je over...maarja ik ken mezelf die gaan dan hier stof liggen te verzamelen
Damn you woman! Don't mock with me!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Welke gebieden waren er dan nog over die je nog niet verkend had
+ nog verzendkosten? Niet echt een werelddeal.quote:Op maandag 13 maart 2006 17:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
85 voor beiden samen hebben we een direkte deal
Als je geinteresserd bent, geef dan een tegenbodquote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef SunChaser het volgende:
[..]
+ nog verzendkosten? Niet echt een werelddeal.
Zeker weten? Lijkt me sterkquote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef revelution het volgende:
sorry maar ik zag seizoen 1 nog een paar dag geleden in de winkel voor 10 euro actire prijs en normaal 24,95(free record shop)
dus vind die vraag prijs toch veeel te hoog
wil ze namelijk ook wel
10 euro is belachelijk... en als dat zo is.. .wil ik het graag weten waar dat was dan ga ik er gelijk 50 stuks halen!quote:Op maandag 20 maart 2006 10:08 schreef revelution het volgende:
sorry maar ik zag seizoen 1 nog een paar dag geleden in de winkel voor 10 euro actire prijs en normaal 24,95(free record shop)
dus vind die vraag prijs toch veeel te hoog
wil ze namelijk ook wel
Daar doe ik het voorquote:Op maandag 20 maart 2006 10:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Lekker rukken op Alysa Milano
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |